تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

گناهان کبيره اصولگرايان

Download it Here!

باز ۱۵ شعبان شد و ظهور اتفاق نيافتاد. آقای احمدی نژاد که اعلام کرده بود، بايد جهان را به گند کشيد تا بالاخره امام زمان برای نجات به داد مردم برسد و ظهور کند، ولی ظاهرا تعاليم حجتيه​ای​ها برای تداوم خرابکاری به جايی نرسيده که نرسيده. اصولا حجتيه​ای​ها که تعداد زيادی مامور مخفی در دولت نهم دارند، معتقدند برای گسترش عدالت، بايد آنقدر ظلم زياد شود که حد ندارد. پس متاسفانه باز هم آقای احمدی​نژاد از مقامات ارشد برای تداوم خرابکاری​ها خود فرصت خواهد خواست.

آيت​الله مکارم شيرازی از مسلمين ايرانی خواست برق مصرف نکنند تا چراغانی های نيمه شعبان بدون مشکل انجام شود. لازم به ذکر است که چراغانی با لامپ کم مصرف و تعداد کمتر چراغ از گناهان کبيره محسوب شده و باعث ناراحتی مومنين خواهد شد. از سوی دفتر آقای مکارم، علت عدم ظهور در قرن​های گذشته نبود برق برای انجام چراغانی ذکر شده که قطع ۴ ساعت برق روزانه می​تواند باز هم ايجاد مشکل نمايد!

نماينده ساری در مجلس استعلام صحت مدرک آقای کردان از انگليس استعمارگر را گناه کبيره خواند. وی در نطق ماتحت دستور خود در مجلس گفت، دروغ گناه کبیره نیست ولی پرسیدن در باره درست بودن مدرک اقای وزیر کشور بسیار کار بدی است. ظاهرا از وقتی مدرک علما و روحانیون هم تقلبی شده، ارزش گناهان اندکی تغییر کرده و مدرک جعلی و دروغی دادن بر اساس آن حقوق گرفتن و استاد شدن در دانشگاه ازاد بسیار کار درست و خداپسندانه​ای هم هست. فعلا معلوم نیست مدارک علما و روحانیون باید کجا بررسی شود چون تازگی​ها تعداد زیادی از ایشان به دلیل رفت و آمد به انگلستان یا همان استعمارگر پیر شاید داشته​اند مدرک جعلی از حوزه علمیه کمبریج یا امپریال کالج و غیره می​گرفته​اند!

خبرگزاری ايرنا اعلام کرد اقتصاد ايران قبل از دولت فعلی مخروبه بوده است. يک کارشناس اقتصادی ضمن تاييد اين ادعا به کلاغستون گفت که البته اين مخروبه قبل از دوران دولت فعلي، خارج از فاضلاب بود که با عنايت به تقوت اقتصادی در سه سال گذشته، مخروبه مذکور در فاضلاب دولت نهم غرق شده و امکان نجات آن هم از بين رفته است.

دانشجوی فیلم برداری کننده از بازیگوشی آقای مددی، مدیر کل دانشجویی دانشگاه زنجان که می​خواست دور از چشم زن خود، با یک دانشجوی دختر اندکی مهرورزی نماید به اتهام عدم همکاری با اقای مددی دستگیر شد. در اتهامات این دانشجو آمده که وی باید حتی اگر از عملیات درخشان اقای مددی فیلمبرداری می​کرد، آنرا در اختیار مسوولان محترم نظام قرار می​داد تا از آن به عنوان فیلم آموزشی-آمیزشی استفاده کنند نه اینکه با گذاشتنش روی یوتیوب، آبروی غیر جعلی نظام را بر باد داده و باعث رنجش دل مومنین شود! فعلا آقای مددی منتظر گرفتن نشان آلت طلایی از وزارت آمیزش عالی است.

دولت برای تبليغ احمدی نژاد در انتخابات آينده روزنامه خورشيد را منتشر می​کند. از مسوولان اين روزنامه درخواست می​شود از کاغذ نرم برای انتشار آن استفاده کنند تا با توجه به کاهش منابع آب نزديک تهران و بی آبی آينده، مردم عزيز بتوانند از آن به عنوان کاغذ توالت استفاده نمايند، چون به دليل کاغذ بد کيهان و جمهوری اسلامي، تعداد زيادی از مردم عزيز کشورمان بخش​های پشتی​شان يا کثيف​تر شده، يا خراش برداشته است.

تيم​های وزرشی ايران در المپيک پکن گل کاشته و تا اين لحظه هيچ مدالی کسب نکرده​اند. مقامهای مسوول ايران نيز از برگزار کنندگان خوسته​اند ايران در در مقابل اسرائيلی​ها بگذارند تا ورزشکاران ايران مريض شوند از جدول بازی​ها کنار بروند تا بلکه آبروی کشورمان اندکی بيشتر حفظ شود!

رئيس جمهوری به ترکيه رفت. مسوولان ترکيه در حال بررسی قراردادها و مدارک ايران هستند که جعلی نباشد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بنظر من انتظار می رود که در سایت رادیو زمانه مطالب درست منتشر شود هر چند که در قالبهای مختلف از جمله طنز اجتماعی باشد. قرار نبود امام زمان در 15 شعبان ظهور کند!

-- بدون نام ، Aug 18, 2008

the article is informative but rude. why it should be like that.
----------------
Crows are rude! That's why.

-- بدون نام ، Aug 18, 2008

To: No Name
Hey take it easy, I don't think it is rude as much as the government is!

-- Mehrdad- Toronot ، Aug 19, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)