تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

۲۸ مرداد، روز ملی شدن نفت برای سفره بقيه

Download it Here!


۵۵ سال پيش، روحانيون حکومتی وقت که چشم ديدن مصدق را نداشتند، با کمک برادران متعهد آمريکايی و انگليسی زيرآب دولت ملی را زدند. بعد از انقلاب هم روحانيون برزگوار اعلام کردند که نفت را آيت الله کاشانی ملی کرد نه مصدق. اصولا در مملکتی که بعد از دو-سه سال، همه چيز تحريف می​شود، چه انتظاری برای عدم تحريف مسائل قديمی داريد شما؟

به اعتقاد تحلیلگر مسائل نفتی کلاغستون، آقای مصدق خواسته بود که نفت ملی شود و اموراتش دست مردم باشد، اما یک جای کار لنگید و دولتی شد و دولت هم آنرا سر سفره مردم عراق و سری لانکا و زیمبابوه و بورکینافاسو و برمه می​برد. ظاهرا نفت ما برای بقیه کشورها ملی شده است.

در پکن، مهمانی طلسم شکنی نيمه شعبان برای ورزشکاران ايرانی برگزار شد اما تا اين لحظه اثری از طلسم شکنی ديده نشده که نشده و کسی مدال طلا نبرده. ظاهرا دعانويس مورد نظر به ورزشکاران گفته بايد از دست اين مسوولان ورزشی مملکت خلاص شويد تا طلسم برداشته شود که به همين دليل دعانويس مذکور از اردوی ايران اخراج گرديد. به گزارش خبرنگار ما، يک دعانويس چينی پس از بررسی ورزشکاران و تعدادی از ايرانيان ساکن پکن گفته است که اين طلسم فقط مربوط به ورزشکاران نيست و ظاهرا همه ايرانيان طلسم شده​اند اما مسوولان مملکتی چون تکان خوردنی نيستند، کسی امکان شکستن اين طلسم را نداشته و نخواهد داشت!

شير و خورشيد بالای سردر مجلس که سال​ها خاک می​خورد، پس از برداشته شدن خورشيد که نماد نور بود و فعلا به خاطر سياست​های دولت فعلی مردم در شبانه روز ۴ ساعت آنرا ندارند، رفت سر جای خودش، اما با اعتراض مسوولان و علما پايين کشيده شد. ظاهرا شير نر نماد ايران در قديم بوده، چند سالی است هسته​های مبارکش کشيده شده و نمی​تواند يال و هسته داشته باشد که پس از تراشيده شدن يال و برداشتن هسته​های مربوطه احتمالا به سر جای خود با خواهد گشت. البته کلاغستون با عنايت به شرايط کشور، پيشنهاد می​کند به جای شير، از همان اول روباه گذاشته شود که با روباه مزاج بودن بسياری از آقايان مسوول هم کاملا همخوان است!

مجلس از اقای کردان، وزير کشور شاهد و مدرک خواست، وی نیز دم خود را نشان داد، با عنايت به جعلي بودن دم آقای کردان، می​توان ايشان را نيز بالای سردر مجلس قرار داد!

قوه قضاییه از سایت دانشگاه آکسفورد و مسوولان آن خواست هرچه سریعتر بیانیه تکذیبی مدرک کردان را از روی سایت بردارند وگرنه به اتهام نشر اکاذیب محاکمه خواهند شد! ظاهرانتشار مدرک جعلی از سوی اقای کردان، نشر اکاذیب برای بردن آبروی نظام محسوب نشده، و مایه گذاشتن ریاست جمهوری از رهبری برای وزیر شدن آقای کردان جاعل آبادی هم به هیچ عنوان باعث تشویش اذهان عمومی نمی​گردد.

داوود احمدی​نژاد، برادر رياست جمهوری و بازرس ويژه که به ميتی کمان معروف بود، به دليل بيماری خودش را برکنار کرد. نامبرده بعد از مشاهده هاله نور بالای سر خود اين مساله را به دکتر گزارش کرد و دکترها سريعا وی را بستری کردند چون مشاهده هاله نور نوعی بيماری روانی خطرناک لا​علاج است که بيمار شديدا به اطرافيان و زيردست​ها آسيب وارد مي​کند و نوعی ديگرآزاری مفرط محسوب می​شود. دکترها البته هنوز نتوانسته​اند اخوی اقای داوود احمدی​نژاد را بستری کنند که ذکر مصيبت​های مربوط به ايسان به دليل تکراری بودن معذوريم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

salam
آقای نیک آهنگ کوثر من واقعا لذت می برم پست های شما رو که می خونم ولی حیف که همیشه لینک های دانلود صوتی تون خرابه....تر خدا یه فکری به حالش بکنید من هر کاری می تونستم کردم...ازتون خاهش می کنم...پلییییییییییییییز

-- paolo ، Aug 20, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)