تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

عشق با کباب ترکی

Download it Here!

احمدی‌نژاد گفت، در سفر ترکیه صدها نفر پای سخنرانی او غش کردند. کارشناس کلاغستون پس از سر زدن به بیمارستان‌های ترکیه متوجه شد که این افراد از سخنان خنده‌دار ریاست جمهوری که خود را محبوب‌ترین آدم در جهان اسلام می‌داند، از خنده غش کرده‌اند.

ظاهرا تعدادی از تماشاگران غشی از تیمارستان‌های دولتی با لباس پزشکی عازم محل سخنرانی شده بودند و مسوولان خیال کرده بودند دکترها برای استماع سخنان احمدی‌نژاد آمده‌اند.

بر اساس اطلاعیه فوریت‌های پزشکی ترکیه، عده‌ای هم از خنده روده‌بر شده و یک بوی گندی به دلیل باز شدن روده‌ها راه افتاده که نگو!

هیات اعزامی دولت به دانشگاه آکسفورد اعلام کرد، این دانشگاه تمامی مدارک مربوط به آقای کردان را از بین برده تا حضور آقای کردان را در آنجا نفی کند. کارشناس کلاغستون اعزامی به لندن گفت که پس از بررسی تمامی عکس‌های برندگان عنوان دکترای افتخاری، یک قیافه شبیه آقای کردن در سال ۱۹۲۳ دیده که احتمالا مربوط به زندگی پیشین آقای کردان می‌باشد. فعلا هیات اعزامی در آکسفورد مشغول گرفتن امضا از استاید دانشگاه برای درست کردن مدرک جعلی برای خودشان هستند.

ظاهرا علت اشتباه‌های تایپی و غلط‌های دستوری در مدرک آقای کردان، بی سواد بودن تایید کننده مدرک بوده، که البته بایستی سوادش از آقای کردان بیشتر بوده باشد. گفته می‌شود مسوول تایید کننده این مدرک، متخصص تایید مدارک نوشته شده با خط بریل بوده است.

البته به نظر می‌رسد تایید مدرک کردان همراه با عقد چند قرارداد با دولت انگلستان بوده است. روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه گفت که ما اصلا با انگلیس عزیز مشکل نداریم که!

کردان اعلام کرد، سهم دولت از تورم ۲۳ درصدی فعلی صفر است. اگر باور ندارید، می‌دهم آکسفورد سندش را برایتان تایید کند!

بهنام زارع جوانی که در نوجوانی مرتکب قتل شده بود، بی سرو صدا اعدام شد. با عنایت به اهمیت گناهان و جرایم انجام شده در دوران نوجوانی، از قوه قضاییه در خواست می‌شود بیشتر آقایان محترم حوزه را از نظر انجام بعضی از کارهای بد بد در دوران نوجوانی، چنان که افتد و دانی بررسی کرده و ببینند شیطونی کرده‌اند یا نه و اگر کرده‌اند، چرا تا این لحظه مجازات نشده‌اند شیطون بلاها؟

احمدی‌نژاد اعلام کرد، در ده سال آینده ایران باید خودروساز اول دنیا شود. از وزارت نفت درخواست می‌شود پیشاپیش با تمامی صادرکنندگان بنزین پیشقرارداد ببندد چون با توجه به مصرف بیش از حد خودروهای داخلی، کل پول صادرات نفت در آینده صرف خرید بنزین برای خودروهای داخلی خواهد شد. و پول نفت سر سفره خارجی‌ها و خودروسازان...

کروبی، یا غضنفر اصلاحات کاندیدای حزب اعتماد ملی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی شد. ستاد ایشان دیروز می‌خواست تمامی چک‌پول‌های ۵۰ هزار تومانی را پیش خرید کند که با حذف آتی چند صفر از پول ایران، دیدند اندکی سه می‌شود. قرار است در صورت به قدرت رسیدن کروبی، به جای ماهی ۵۰ هزار تومان، هر ماه یک کاسه برای گدایی به هر شهروند اختصاص داده شود. یکی از شعارهای ستاد کروبی "گدایی کن تا محتاج خلق نشوی" می‌باشد.

کارشناس جوک کلاغستون معتقد است با توجه به خلق و خوی آقای کروبی، در دوره ایشان نیز جوک زیاد خواهیم داشت چون دست کمی از آقای احمدی‌نژاد ندارد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

vaghean neveshtatoon aslan khande dar nabood va aksare mataleb bi rabt be hamdige marboot shode boodand... in ro az sare delsoozi migam, agar khasitid chappesh konid ... pishnahad mikonam in matlab ro bekhoonid ta motevajjehe tafavote sathe neveshte ha beshid ..
http://www.roozonline.com/archives/2008/08/post_8939.php
-------------
کلاغستون: ای خدا خیرت بده کاکوجونی. فقطا، شمو توجه نکردی که ما طنز نمی‌گیم، اینجو محل اخبار جعلیه! حالو شمو خنده‌ات نمی‌گیره، ما شرمنده‌ایم!

-- Ali ، Aug 28, 2008

با درود:
بابت نوشته اولت دست مريزاد. هر چند اين ... بي خاصيت از اين چرنديات مدام داره بلغور مي كنه و ما رو شرمنده ي دوست و دشمن كرده.
اجازه ي لينك مي فرمایيد؟
بهروز و به روز باشين.

-- حبيب شوكتي نيا ، Aug 28, 2008

"بهنام زارع جوانی که در نوجوانی مرتکب قتل شده بود، بی سرو صدا اعدام شد" ببین پسر آقای ... چند سال پیش در خیابان شیطونی نکرده بود!!!

-- یاحق ، Aug 28, 2008

خواستم بگم یه مدت نبودم اومدم دیدم کلی پادکست گذاشتید. همه رو یهو دانلود کردم و گوش دادم.

کلاغ جون مثل همیشه سرحال و سرزنده می تازی و کسی جلودارت نیست. بپا پنیر ما رو نبری.

خوش و خرم باشی

-- حسام ، Sep 1, 2008

interviewing trainee periodically balboa shoranur determinants giving inconsistent vacancies types child
lolikneri havaqatsu

-- Buy Ambien dfgfg ، Feb 8, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)