تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

بیعت اول جانشین انتخابات دهم

Download it Here!

تایید اقدامات دولت و ابقای آن تا ۵ سال دیگر را به شنوندگان عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

دولت اخیر که خیلی باحال بود، بر باد هم می‌نشست، به خاطر شکست در برابر مهار تورم، قطع برق، افزایش نا امیدی و افسردگی، بی‌اعتبار کردن پاسپورت ایرانی، نایوردن پول نفت سر سفره و غیره، مورد تشویق قرار گرفت و مخالفین آن متهم به حرام‌زاده بودن شدند. در حال حاضر کلیه کسانی که هاله نور را بالای سر احمدی‌نژاد مشاهده نمی‌کنند، حتما مادرشان با پدرشان ارتباط نداشته و کمیته‌های گزینش قرار است برخورد مقتضی با ایشان و اولیا نسبتا محترم‌شان داشته باشند.

فعلا هاشمی رفسنجانی که به قطعی برق و بی‌عرضه‌گی دولت در تولید برق اعتراض کرده بود، برق چند فاز از نقطه‌ای از او پریده و فعلا سکوت خواهد کرد.

به دلیل موفقیت‌های دولت نهم، هفت روز هفته دولت برای تاکید روی موفقیت‌های آن کم بود و به همین دلیل هشته دولت تا اطلاع ثانوی جانشین هفته دولت خواهد شد.

با تاییدات مقامات بالای نظام و حمایت از دولت نهم، مدرک جعلی آقای کردان نیز ماست‌مالی شد چون که ایشان مطمئنا می‌توانند با روش‌های نتیجه‌بخش خود، نتیجه انتخابات را به سویی ببرند که مورد رضایت است.

با عنایت به حمایت‌های اخیر و تثبیت دولت نهم، هنوز معلوم نیست چرا اصلا باید انتخابات برگزار شود! البته چون از صدر اسلام تا کنون همه اهل بیعت کردن و بیعت گرفتن بوده‌اند، پیشنهاد می‌شود وزارت کشور به جای انتشار برگ رای با چند اسم و چند عکس، برگ بیعت با عکس آقای احمدی‌نژاد راچاپ کند.

سید محمد خاتمی گفت: هر کس از ظن خود یار اصلاحات شد. البته اصولگرایان "ظن" را "زن" فرض کرده و اعلام کرده‌اند که اصلاح‌طلبان به همین دلیل فاسدند که با استفداه از زنان خود وارد قدرت شدند و این استفاده ابزاری از زنان است. شورای نگهبان که به توجه ویژه خاتمی به زنان، "زنین" (ظنین) شده بود، فعلا پرونده جدیدی برای او درست کرده است! بخصوص اینکه خاتمی با زن‌ها دست هم می‌دهد!!!

خاتمی که همین چند روز پیش اعتراف کرد که هنوز معنای اصلاحات معلوم نیست و باید آنرا بعد از ۱۱ سال معنا کرد، گفت که به شرطی نامزد می‌شود که مردم از او بخواهند. مردم هم که به لطف فرصت‌سوزی‌های ۸ ساله احتمالا آزموده را بار دیگر نمی‌آزمایند. می‌آزمایند؟ البته ملت ما حافظه تاریخی ندارد.

احمدی‌نژاد که پس از سخنان پدر عروسش مورد اعتراض علما قرار گرفت، گفت که برای حفظ جان پسرش نمی‌تواند رحیم مشایی را برکنار کند. رحیم مشایی که عاشق مردم اسرائیل شده، احمدی‌نژاد را تهدید کرد که اگر برکنار شود، دامادش را چیزخور خواهد کرد. اصولا از اول انقلاب هر کسی مرگ بر اسرائیل نمی‌گفت، احتمالا مخالف ولایت و دین و غیره بود و خودش و دودمانش رد صلاحیت می‌شدند و از محل کار می‌انداختندشان بیرون، اما در نظام مقدس، همه حیوانات با هم برابرند، برخی برابرترند!

علی‌آبادی هم که موفق شد وزرش ایران را در المپیک به پایین‌ترین رده ممکن بیاورد، مودر تقدیر ویژه قرار گرفت. ظاهرا در المپیک قبلی، ایران با ۵ میلیارد تومان خرج، ده مدال برده بود و این دفعه با ۴۰ میلیارد تومان خرج، ۲ مدال. تازه بعد از کلی دعا خوانی و برگزاری جشن المپیک در جمکران...

پروفسور حمید مولانا که شهروند آمریکاست و بورسیه آمریکایی‌ها بوده و در دوران شاه مورد تایید آن نظام ستمشاهی، مشاور احمدی‌نژاد شد. نامبرده که اگر به جز برای روزنامه کیهان، برای جای دیگری می‌نوشت حتما تا الان چهار بار به اتهام جاسوسی محاکمه و سه بار و نیم سنگسار می‌شد، معتقد است که از توبره و آخور خوردن همزمان بسیار کار خوبی است. پیشنهاد می‌شود کیهان بقیه همکاران و خبرچینان دو ملتی‌اش را به دفتر ریاست جمهوری معرفی تا در اسرع وقت آقای احمدی‌نژاد از خدماتشان بهره‌مند شوند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

این چه بساطی است، چه گشته مگر؟
مملکت از چیست؟ شده محتضر!

موقع خدمت همه مانند خر
جمله اطباش، به گل مانده در

به به از این مملکت خرتوخر
بشنو و باور مکن

جان پسر، گوش به هر خر مکن
بشنو و باور مکن

تجربه را باز مکرر مکن
بشنو و باور مکن

مملکت ما شده امن و امان
از همدان تا طبس و سیستان

مشهد و تبریز و ری و اصفهان
ششتر و کرمانشه و مازندران

امن بود، شکوه دگر، سرمکن
بشنو و باور مکن

-- paolo ، Aug 28, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)