تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مشکل شناگر مرد ایران، سرطان رحم بوده است

Download it Here!

به گزارش خبرنگار ما از بيجينگ، يا همان پکن خودمان، عليرضايی شناگر مرد ايران که از رقابت با شناگر اسرائيلی سر باز زد، مشکل پزشکی داشته، و کنار کشيدنش اصلا سياسی نيست. ايران شديدا از کنار کشيدن سياسی تيم​ها بدش می​آيد و همين چند وقت پيش به خاطر کنار کشيدن تيم​های اسپانيايی و انگليسی از رقابت با تيم ملی فوتبال، به فيفا شکايت کرد...

اصولا وقتی خواهران وزرشکار مقابل اسرائيلی​ها قرار می​گيرند، بيضه​های​شان باد می​کند یا پروستاتشان درد می​گیرد و ورزشکاران مرد هم يا سرطان سينه می​گيرند و يا سرطان رحم. از ديشب تا حالا هم مقام​های کميته بين​المللی المپيک دارند همينطور از عليرضايی آزمايش دهانه رحم و پاپ​سمير می​گيرند که از اتاق معاينه صداهای ناجوری به گوش می​رسد!!

با افزايش زرگنده​کاری وزرشکاران ايرانی و نتايج درخشان ايشان در پکن، پيشنهاد می​شود حتما در جدولی بروند که مقابل اسرائيلی​ها قرار بگيرند تا بعد يا بيضه وزرشکاران زن باد کند، يا رحم ورزشکاران مرد درد بگيرد.

گفتيم رحم و اسرائيل، ياد آقای رحيم مشايی افتادم که گفت ما عاشق مردم اسرائيل هستيم. از طرف ديگر مقام​های ديگر نظام گفتند که آقای خمينی گفته است بايد همه اسرائيلی​ها را فرستاد آن دنيا و اسرائيل را پاک کرد. فعلا در نوع پاک کردن مردم اسرائيل دعوا است، بعضی​ها به غسل جنابت هم راضی​اند!

رياست محترم جمهوری اعلام کرد، برای خدمت کردن اصلا نيازی به مدرک کاغذی نيست. نامبرده اين حرف را به منتقدان مدرک خالی بندی تحصيلی کردان وزير کشور گفت. اصولا برای خدمت، يا بايد اندکی حرام لقمه بود، يا دروغ گفت، يا سابقه جعل اسناد داشت. با اين حساب کابينه احمدی​نژاد شديدا کابينه خدمت است و الان دارد خدمت همه می​رسد.

با عنايت به دروغ بودن اکثر مدارک و اسناد مقامت کشور و شيوع شديد دروغگويی پای منابر و غيره، احتمالا مقدمات ظهور جعفر کذاب هرچه سريعتر فراهم می​شود. البته جعفر کذاب آخر عمرش توبه کرد، ولی اين جماعت فقط بوسيله برادران کيهان و غيره از مردم توبه می​گيرند!

و باز هم احمدی​نژاد گل​واژه گفت: ايشان فرمودند که برای بيش از ۹۰ درصد مردان ايران هم زن اول زيادی است. چون بچه​هايی درست می​کنند که می​زنند مملکت را به گند می​کشانند و هی دروغ می​گويند و وزير کشور با مدرک جعلی آب می​کنند به مجلس و هی خالی می​بندند که هاله نور بالای سرشان است...

مشاور چند همسری رياست جمهوری هم اعلام کرد، اگر برای ۹۰ درصد مردان، زن اول هم زياد است، می​توانند از همان اول همسر دوم و سوم و چهارم بگیرند و بی​خیال همسر اول شوند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

به نظر من که شناگر ایرانی عاقل بوده. مدال که نمی تونسته بگیره شصتم یا هشتادم می شده گفته اینجوری اقلا یه ماشین از دولت می گیرم.

-- عاقل ، Aug 11, 2008

چقدر شما بامزه ای! اقای کوثر

-- شروین ، Aug 12, 2008

اصولا با توجه به تجربه آقای میر اسماعیلی در المپیک و دریافت پاداش 100 میلیونی معادل مدال طلای بقیه و قهرمان ملی شدن ایشان و هزار مراسم بزرگداشت دیگر و افتضاح باخت در پکن فکر می کنم اکثر ورزشکاران دست به دعا و نیایش شوند که خداوند آنها را مورد لطف قرار داده و همگروه ورزشکاران اسراییل قرار دهد تا بتوانند بدون در دسر و مسابقه از این الطاف نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند گردند.

-- محسن از کرج ، Aug 12, 2008

این آقایون مجلسی و دولتی نماینده همون 10% از مردم هستند و برای همونها قانون وضع میکنند و زن دوم وسوم و چهارم و.. میخوان.. نه واسه من وشما.

-- akbar ، Aug 12, 2008

وقتی شاهنامه می خوانیم میبینیم که فردوسی علیه الرحمه دوران ضحاک را طوری تصویر کرده است که میتوانیم آنرا در زمان جمهوری اسلامی ببینیم . رحمت بر او باد . المپیک یعنی دوستی و رفاقت و صلح با همه ی ملیتها و اندیشه ها و اخلاق ورزشی را سرمشق قرار دادن و فرهنگ انرا ترویج دادن . جمهوری اسلامی همانطور که در همه ی موارد سر مشق بوده در اینجا نیز سرمشق شده است اگر تبعیض نژادی تبعیض دینی و مذهبی و ........را بگذریم و حتی المپیک را هم نادیده بگیریم سرمشق حکومت داری را خوب نشان داده است و واقعا آبروی همه را سفید کرده است به همین دلیل اتحادیه ی اروپا با کمبود رئیس جمهور اتحادیه روبرو شده است فعلا یک پست خوب برای احمدی نژاد ایجاد شده است ما منتظریم که پست رئیس جمهوری کل جهان به احمدی نژاد سپرده شود تا مسائل جهانی حل شود . برای احمدی نزاد زن اول چون پیر شده زیادی ست اما ........

-- فرهاد- فریاد ، Aug 12, 2008

تصور کنید اون بیچاره با چه زحمتی تونسته سهمیه المپیکو بگیره ، چه جشنی براش گرفتند پدر و مادرش، خیلی بی انصافیه که بگیم راضیه یا خوشحاله.

-- شقایق ، Aug 12, 2008

نه جریان این چیزا نبوده
بیچاره رفته دم اب دیده چقدر تمیزه برعکس ایران ،شوکه شده نتونسته مسابقه بده

-- fereshteh ، Aug 15, 2008

آقا نیکان سلام

این کلاغ ترک شیرازی اصلا صداش واضح نیست. آدم متوجه نمی شه که چی می گه. خیلی هم رو اعصابه، مثل صدای جیغه. اگه با یک شخصیت دیگه عوضش کنی، برنامت جذابتر می شه.
ممنون و خسته نباشی
راستی از کردان ازالتکار هم بگو

-- هاتف ، Aug 15, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)