تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تاخير ظهور به خاطر پرچمدار زن

Download it Here!

کردان، وزير کشور شد. نامبرده که تخصص زيادی در جعل اسناد در دوران معاونتش در صدا و سيما داشت، اخير مدرک دکترای جعلی خود را نيز غالب کرد و وزير شد. از قديم و نديم، مقام​های نظام مقدس يا دانشگاه آزاد مدرک می​خريدند، يا از دانشگاه هاوايي، ولی حالا آقای کردان فوق ليسانس نگرفته، بدون حضور در انگلستان از دانشگاه آکسفورد دکتری گرفته. البته در ممکلتی که یک شبه می​توان آیت​الله شد، دکتری گرفتن که کاری ندارد. تازه بعضی از مقام​های نظام مقدس اگر همينطوری الکی بهشان دکتر بگويي، خوششان که می​آيد هيچ، نمی​گذارند به اين راحتی​ها کسي بفهمد عنوان الکی بوده، می​گوييد نه، از آقای ابطحی در مورد آقای خاتمی بپرسيد!

امام جمعه مشهد که به حسنی ماتحت ويندوز مشهور است، اعلام کرد که پرچمداري يک ورزشکار زن باعث تاخير در ظهور امام زمان میشود. اصولا جماعت روحانی اين جوري، با ديدن ورزشکار زن مانتوپوش با حجاب کامل يک جوری میشوند و چون واجب​الغسل می​شوند نمی​توانند شمشير به دست گرفته و هنگام ظهور بجنگند. البته لازم به ذکر است که بخشی از همين جماعت اصلا​حشری با ديدن ورزشکاران مرد خوش بر و رو هم يک جوری​شان می​شود.


به سلامتي، تحريم​های ۵+۱ عليه ايران شديدتر شد و مقرر گرديد خشتک هواپيماهايی ايرانی که به اروپا می​روند را هم بازبينی کنند تا مطمئن شوند اورانيوم، قاچاقی در هواپيما نباشد. همين چند ماه پيش بود که احمدی​نژاد ادعا کرد مشکل هسته​ای ايران حل شده و ديگر به ايران کاری ندارند و آنرا پيروزی هسته​ای خواند. ظاهرا هر از وقتی از اين پيروزی​ها بدست می​آيد و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زده می​شود ولی باز پوز بعضی​کش می​آيد...

مشرف، رئيس جمهوری پاکستان استيضاح می​شود. فرق مجلس ايران و پاکستان در اين است که پاکستانی​ها هسته دارند، نمايندگان ايران هنوز هسته​های​شان غنی سازی نشده است. اصولا در ايران، رئيس جمهوری حتی اگر آدم متقلبی را به عنوان وزير معرفی کند، حتما رای اعتماد می اورد. ظاهرا در پاکستان، بز اخوش که فقط تاييد می​کند بسيار ناياب است.

غلامحسین الهام بعد از عملیات پیروزمند شب جمعه، در یادداشتی اصلاح​طلبان را برانداز و نفی کننده ولایت فقیه معرفی کرد. نامبرده که معلوم نبود چه چیزی خورده و خانم رجبی با او چه کار کرده ، یادش رفته بود که با آمدن سید محمد خاتمی، هم حکومت از دست نرفت و هم خاتمی به خاطر تعهد به ولایت و نه رای دهندگان، هم در ماجرای کوی دانشگاه کوتاه آمد، هم در پیگیری قتل​های زنجیره​ای اندکی سست شد، هم لوایح دوگانه را ماست​مالی کرد، و هم بودجه شورای نگهبان را زیاد کرد و ... نهایتا فضایی درست کرد که اصول​گرایان می​خواستند.

بند ويژه دفتر تحکيم در اوين ساخته می​شود. به دنبال ممنوع​الخروج شدن اعضای دفتر تحکيم و ادواری​های​شان، ظاهرا قرار است در داخل از ايشان پذيرايی شود. امروز موسوی خوينی ممنوع​الخروج شد که در دوران نمايندگی حال برادران را حسابی گرفته بود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ماتحت ویندوز..هاهاهاها...اولش تحت ویندوز بود..خیلی باحالی نیکس.

-- امین ، Aug 9, 2008

این آقای کردان چه کار عظیمی انجام داده یا چه کشف بزرگی کرده که آکسفورد به ایشان دکترای افتخاری داده است؟ یا شاید آکسفورد هم کیلویی شده؟!

-- علی ، Aug 9, 2008

جماعت ...حشري؟ به نظرمن اين كلمه را اصلاح كنيد بهتر است.
------------------------
اصلاح گرديد

-- ميثم ، Aug 9, 2008

اگر حشری نبودند که فتوی نمی دادند که با دیدن حتی یک تار موی زن انگار با او زنا
کرده ایم.

-- بدون نام ، Aug 10, 2008

آفرین بر تو نیک آهنگ کوثر. از دیدن کاریکاتورهایت چشمم روشن، و از خواندن نوشته هایت، قلبم گلشن می شود. همین سیاق و شیوه را ادامه بده. ولی راستش را بخواهی نام عزیزت برای حقیر که از ایرانیان نسل اوّل و عصر حجر هستم، معضلی شده است که با هیچ رمل و اصطرلابی قادر به کشف آن نیستم. آیا اسمت "نیک" و نام خانوادگی ات "آهنگ کوثر" است و یا "نیک آهنگ"، "کوثر"؟!!
در ضمن این نکته را هم عرض کنم که تمامی دانشگاه های معتبر دنیا (که آکسفورد هم یکی از معتبرترین آنهاست)، نشریه ای (gazette) رسمی دارند که تمامی تصمیمات و صورتجلسه های هیأت مدیره، شورای اداری، هیأت امنا، شورای آموزشی و غیره و همچنین اسامی تمامی فارغ التحصیلان و از جُمله کسانی که به آن ها درجهء دکترای افتخاری داده شده است در آن درج و منتشر می شود. یکی از بر و بچه هایی که در آکسفورد و یا هر کدام از دانشگاه های انگلستان مشغول تحصیل هستند می تواند به این نشریه در کتابخانه هر یک از دانشکده ها مراجعه کند و ببیند نام چنین فردی در آن وجود دارد و یا خیر؟ اسناد و مدارک دانشگاه های دنیا، مثل اسناد ساواک نیست که ملاخور شده باشد.

-- میرزا ، Aug 10, 2008

با سپاس از متن خوبتان؛گمان کنم آن بز معروف هم «بز اخفش»باشد نه «اخوش»!در اصل موضوع،البتّه مناقشه ای نیست!

-- کاوه ، Aug 10, 2008

emrooz bA ye khAnoomi sohbat mikardam ke vezArate keshvari bood kheily khoshAl bood ke vazir dAr shoan ...teflak nemidoone vazireshoon che jAelie! ..hAhAhA

-- behnAm ، Aug 10, 2008

آقای کوثر به نظر بنده طنزهای شما از سید ابراهیم هم بانمک تر است !

آفرین بر شما
--------------
کلاغستون: اولا، آقو ابراهيم، استاد همه ما هستن، ثانيا، ما طنز نمی​نويسيم، اخبار جعلی می​گيم.

-- نیما ، Aug 11, 2008

اخفش يكي از علماي قديم بود كه در حوزه درس مي خواند چون بسيار كريه المنظر بود كسي با او هم حجره نمي شد و براي جدل كه يكي از راههاي درس خواندن قديم بود به كسي احتياج داشت تا با با او بحث و جدل كند . بناچار بزي خريد كه هروقت با او جدل ميكرد به او ميگفت قبول داري ؟ بعد ريش بز را ميكشيد تا بز سرش را تكان دهد . لذا به افرادي كه فقط سر تكان مي دهند بز اخفش ميگويند .قربون آقا

-- سروش ، Aug 18, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)