تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وزیر کشور اختلاس آبادی

Download it Here!

احمدی‌نژاد وزرای باقی مانده را به مجلس معرفی کرد. وزیر کشور پیشنهادی، معاون سابق مالی و بمالی صدا و سیماست که اندکی متهم به اختلاس ۵۰۰ میلیارد تومان بدون سند شد و چون صدا و سیما زیر نظر رهبری اداره می‌شد، کسی نتوانست خِر ایشان را بگیرد.

آقای کردان که متخصص جابجا نمودن پول به روش‌های موتلفه‌ای است، هم معاون لاریجانی بوده و هم عضو موتلفه که گمان می‌رود احمدی‌نژاد با این انتخاب با یک تیر، چند نشان زده، از جمله اختلاس رای بقیه به نفع خود در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده...

اصولا برادران موتلفه‌ای هر جا که باشند، آنجا حسابی آباد می‌شود و هنگام خروج از مسند، باید فاتحه محل مورد نظر را خواند. آیت‌الله خمینی در باره این جماعت گفته بود که اینها حتی یک نانوایی را نمی‌توانند اداره کنند.

جلیلی، جانشین لاریجانی اعلام کرد که ایران حوصله پاسخ به بسته پیشنهادی ۵+۱ سر موعد مقرر را ندارد. مقامات سپاه وقتی فهمیدند ممکن است جنگ نشود، شدیدا عصبانی بوده و از مقامات مربوطه خواسته‌اند حتما مقدمات جنگ را یک جوری فراهم کنند، چون حیف است فضای سال‌های ۶۰ و اندکی بکش بکش و بگیر و ببند تکرار نشود. سپاه پاسداران فعلا تعداد زیادی سلول انفرادی ساخته و قبر کنده که می‌ترسد همینطوری بدون مصرف بمانند.

اتحادیه اروپا اعدام ۲۹ نفر را محکوم کرد. زحمت کشیدند! این اتحادیه اول می‌گذارد ایران راحت کار خودش را بکند و بعد پز حقوق بشری هم می‌دهد. خب اروپایی‌ها! اگر هسته لازم را دارید، مسوولین ایران را تهدید کنید که اگر بیخودی مردم را بدون وکیل و محاکمه علنی محاکمه کنند، بورس بچه‌های‌شان در خارج از کشور را قطع می‌کنید و به خانم بچه‌های‌شان ویزا برای گشت و گذار در اروپا نمی‌دهید! اگر تصادفا سری به موزه لوور و یا موزه‌های اروپایی زدید، حتما چند تا از همسران مقام‌های ایرانی را به جای مجسمه‌های بلاهت و غیره مشاهده خواهید کرد.

۱۶ شهروند مسیحی در ایران بازداشت شدند. کلاغستون علت را ختنه شده بودن این آقایان اعلام کرد. اصولا اگر مسیحیان ظاهرا مسلمان باشند، احتمالا قبلا مسلمان بوده و از مسلمانی پشیمان شده و تغییر دین داده اند که البته در ایران شدیدا شایع است. معاون امور ختنه و خلع لباس وزارت کشور، خانم رجبی فعلا مشغول مطالعه دقیقتر متهمان است.

فاطمه رجبی معروف به فاطی َاره گفت که خاتمی رهبری اصلاح‌طلبان برای براندازی جمهوری اسلامی را بر عهده داشت. به عقیده تحلیلگر کلاغستون، خانم رجبی از بس این روزها شکر زیادی می‌خورد، مثل آقای رضازاده قند خونش می‌زند بالا. بسیاری معتقدند که با آمدن خاتمی، مردم با جمهوری اسلامی صلح کردند و الباقی از این موقعیت سود استفاده و به آبادگران برای به قدرت رسیدن میدان دادند.

دولت، مانع سفر فعالان حقوق بشری به خارج شد. لازم به ذکر است که قدیم ندیم‌ها دولت بعد از خروج این جماعت، با همکاری قوه قضاییه آنها را تحت تعقیب قرار می‌داد تا بیخودی هوس بازگشت به ایران به سرشان نزند. در نتیجه منتقدین فعال نظام تبدیل به مهاجران بی‌خاصیتی می‌شدند و متهم به جاسوسی برای نظام مقدس از طرف اپوزیسیون. اما ظاهرا با سر رفتن حوصله بازجویان، مقرر شد از فعالان در داخل پذیرایی کاملی به عمل آید تا در همین ایران خودمان خصیتینشان کشیده شود نه در خارج.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقای کوثر و یا یکی از کلاغ ها (دیگه گویا فرقی هم نمیکنه)،
راستش من یکی که دیگه نمیدونم کی و چی هستم! معقولی موقعی بود که آدم علاوه بر کاریکاتور سازی از خودش، از روی بی اعتمادی به تصویر خودش از خودش، نظر نزدیکان و دوران به خودش رو ارزیابی میکرد تا خودش را از دید دیگران هم ببینه.
حالا ما موندیم فاطی رجوی هستیم یا با صنعت جدید یوسف - زلیخایی الهام. یا شاید چریک- چروک، خاتمی، رفسنجانی و بهر حال یک جانی. یا هر کسی با ربط و بی ربط. اصلا شاید هم یک حیوان! بنظر شما مرگ بهتره یا این دور جهنمی؟
متاسفم که با این نوشته و نوشته های قبلی باری اضافی به شما تحمیل میکنم!
یکی
-----------------------
ها جونم. ما کلاغوی شیرازی ایجوری آسمون ریسمون می‌بافیم. اصلا آسمون ریسمون بافته شده...ما فقط گزارشش می‌کنیم!

-- بدون نام ، Aug 1, 2008

شوخی شوخی:
آقا قبول که شما همچنان مبصر، اما ما از کی همکلاسی شدیم؟ این دیگه چه زمونه ی معکوسیه؟ بیخود نیست که دوره آخر زمونه ها.

-- بدون نام ، Aug 5, 2008

Oxford university denied existence of any track of Mr. Kordan in this university:
http://www.ox.ac.uk/media/news_stories/2008/080815.html

-- Pouya ، Aug 20, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)