تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تاثیرات سیاسی خوردن مغز خر و دیگر اعضا

Download it Here!

کانون مدافعان حقوق بشر در اعتراض به اعدام ۲۹ نفر از اراذل و اوباش اعلام کرد که این جماعت به جرم‌هایی اعدام شده‌اند که اصلا در قوانین کیفری وجود خارجی ندارد. لازم به ذکر است که در ایران اول می‌کشند، بعدا می‌شمارند. به عبارت دیگر بعد از اعدام چندین هزار نفر بدون حضور وکیل در دهه شصت، در دهه ۷۰ قانون مجازات اسلامی تصویب شد که اعدام یک درصد معدومین را تایید می‌کرد... قوه قضاییه هم در پاسخ به شیرین عبادی و کانونش گفت که اگر اعدام شده‌ها بی‌گناه بوده باشند، هم روی قبرشان می‌نویسیم "شهید محکوم به اعدام"...

فک و فامیل احمدی‌نژاد که متهم به سو استفاده مالی شده بود، از یک جا برکنار و بعدا در جایی دیگر رئیس شد. داماد آبجی آق محمود که مداح اهل بیت است به خاطر افتضاح مالی از حراست سازمان شهرداری‌های وزارت کشور اخراج و سر ضرب مدیرکل حراست بانک ملی شد تا خیال همه بابت محفوظ ماندن پول‌های‌شان راحت بماند. از شهروندان عزیز که حساب پس اندازی در بانک ملی دارند خواهش می‌شود هرچه سریع‌تر یا پول‌های‌شان را خارج کنند یا فاتحه مال و زندگی‌شان را پیشاپیش بخوانند.

وزارت علوم خبر داد چون دانشگاه‌ها اصلا اسلامی نشده‌اند، آیت‌الله مصباح یزدی تمامی دانشگاه‌ها را اسلامی خواهند کرد. قرار است همکار ایشان در این پروژه، آقای مددی، معاون داشنجویی دانشگاه زنجان باشد.

عبدالله نوری گفت: مگر من مغز خر خورده‌ام که بیایم رئیس جمهور بشوم؟ سال‌ها پیش عطالله مهاجرانی اعتراف کرده بود که چون شیر خر خورده وزیر شده و کلا برای صاحب مقام شدن، باید جاهای مختلف خر را خورد که از ذکر این جاها از رادیو معذوریم! بر اساس خبرها، برای نامزد رئیس جمهوری شدن، حتما باید مغز خر خورد.

حسین شریعتمداری از عبدالله نوری به خاطر نامزد نشدن تشکر کرد و گفت ایشان کار ما را در درست کردن پرونده جدید و گرفتن توبه‌نامه جدیدتر از ایشان کم کرده‌اند.

سید محمد خاتمی که کماکان مشغول پرپر کردن گل‌های بنیاد باران برای نامزدی در انتخابات است، احتمالا رد صلاحیت خواهد شد. ظاهرا آیت‌الله جنتی از چند روز پیش مشغول استخاره با تسبیح بوده تا در صورت مثبت بودن فال آقای خاتمی، استخاره‌اش بد بیاید و وی را رد صلاحیت بنماید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

کلاغ جون دوباره که یادت رفت پادکستشو بذاری

-- حسام ، Jul 29, 2008

احمدی نژاد برای کاندیداتوری مجدد لازم نیست جایی از خر را بخورد چون قیافه اش ..

-- مجید ، Jul 30, 2008

سلام
متن شما را که سراسر غیبت بود و تهمت و افترا، خواندم.همانطور که میدانید،غیبت صد بار بدتر از زنا کردن است.پس تا دیر نشده، توبه کن!

-- بنده خدا(انشاءالله) ، Aug 10, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)