تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وام ازدواج دانشجویی ... پر

Download it Here!

دولت احمدی نژاد وام ازدواج دانشجویی را حذف کرد. این وام قرار است از این به بعد به معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها داده شود که در اتاق های کار خود میزبانان خوبی برای دختران دانشجو باشند، عین معاون دانشجویی دانشگاه زنجان!

نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد آقای مددی معاون دانشجویی دانشگاه زنجان نشان ریاست جمهوری می گیرد. ظاهراً پیش از این ایشان به همه نشان می‌داده است؛ حالا رییس‌جمهوری به ایشان نشان خواهد داد.

بنا به تحقیقات حضرت حاجی واشنگتن مقیم مرکز، ریاست جمهوری ایران موفق شد چند کشور جدید را کشف کند. احمدی‌نژاد اعلام کرد که ایران با ۲۰۰ کشور دنیا رابطه دارد. لازم به ذکر است که فقط ۱۹۳ کشور وجود خارجی دارند و خیلی از همین کشورها ایرانی‌ها را با پاسپورت ایرانی راه نمی‌دهند و ایرانی‌ها مجبورند با پاسپورت دیگر کشورها به این نقاط سفر کنند.

آمار اعدام در کشور از زمان آمدن دولت مهرورزی شدیداً زیاد شده و فردا قرار است ۳۰ نفر اعدام شوند. به لطف خدا الان ایران بعد از چین بیشترین تعداد اعدام را دارد. و البته از نظر آمار محکومین به سنگسار در صدر لیست قرار داریم.

روسیه از آمریکا خواست ایران را تحریک نکند. ظاهراً نماینده ایران در مذاکرات با دیدن آقای ویلیام برنز تحریک شده بود و واجب الغسل. ایران درخواست کرده بار دیگر خانم کاندولیزا رایس در مذاکرات حاضر صود که هیچ کس را تحریک نمی کند، حتی خودش را.

مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد گفت: اقدامات ارزشمند احمدی‌نژاد در شهرداری را سوء استفاده مالی جلوه داده‌اند. لازم به ذکر است که این اقدامات ارزشمند شامل ۳۰۰ میلیارد برداشت پول بدون حساب و کتاب و صورتحساب است که تصادفاً قبل از انتخابات ریاست جمهوریت از گاوصندوق شهرداری برداشت شد و دیگر باز نگشت. ظاهراً هزینه‌های ارزشمند مورد اشاره صرف تولید رأی و بسیج نیروهای بسیج شد که به موقع کنار صندوق ها حاضر شدند.

حبیب الله پیمان گفت: حضرت علی حق آزادی بیان و انتقاد از حاکمان را به رسمیت می‌شناخت. سخنگوی دولت هم گفت که البته علت دوام آوردن دولت مقدس این بود که به روش حضرت علی عمل نکرده و نخواهد کرد! لازم به ذکر است که گفته می‌شود در حکومت یک جایی به نام شام، منتقدیم را دستگیر می کردند و یک زمان‌هایی هم یک چیزهایی توی مایه قتل های زنجیره‌ای اتفاق می افتاد و فقط طرفداران خلیفه، آزادی بیان داشتند که تملق خلیفه را بگویند. در عوض دولت شان ماندگار هم بود!

سید محمد خاتمی به استخاره خود برای حضور در انتخابات ادامه داد. وی روز گذشته به یکی از فالگیرهای کنار خیابان سر زده و قرار است برای گرفتن فال حافظ نیز یک سفر به شیراز برود. نامبرده البته پیش از این اعلام کرده بود که رییس‌جمهوری تدارکاتچی است و سر کار. با این حساب نامبرده دوباره برای تدارکچی بودن و سر کار رفتن خودش را نامزد خواهد کرد. ظاهراً آقای خاتمی تمام گل‌های محل را پرپر کرده و هی می‌گوید نامزد بشوم، نامزد نشوم، نامزد بشوم، نامزد نشوم.

آقای خاتمی بار قبلی که می‌خواست دوباره نامزد بشود در وزارت کشور زد زیر گریه. ظاهراً ایشان روز اول مدرسه زده بود زیر گریه و مامانش را می خواست. همکاران ایشان در بنیاد باران در حال تمرین دادن ایشان هستند که مرد گنده برای تدارکچی شدن که گریه نمی‌کند؟ بزرگ شدی سد ممد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)