تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

آيا انگليس قم را هم تحريم می​کند؟

Download it Here!

دولت احمدی نژاد، رکورد عدم معرفی وزير سر موقع را شکست. از عهد مادها و هاشمی رفسنجانی تا کنون هميشه سر سه ماه وزير بعدی را معرفی می​کردند، اما احمدی​نژاد هنوز ۳ ماه است که وزير اقتصاد و دارايی​اش را معرفی نکرده و چون در مملکت امام زمان بود و نبود وزير دارايی فرقی نمئ کند، پيشنهاد می​شود اين پست فعلا حذف شود تا نگرانی​های دولت نهم هم کاهش يابد. يک نانخور کمتر هم طبيعتا به نفع نظام مقدس است. سرپرست این وزارت خانه آقای صمصامی است که فعلا به آقات سرسامی تغییر نام داده است.

بریتانیا آمادگی خود را برای تشدید تحریم ها علیه ایران اعلام کرد. حوزه علمیه قم نیز اعتراض شدید خود را به نماینده ملکه ابراز داشت و گفت: شما خودی و غیر خودی سرتان نمی​شود؟ با همه بله، با ما هم بعله؟


حسينی سخنگوی سابق وزارت خارجه که مثل بچه آدم از کارش کناره​گيری نمی​کرد، وقتی آقای رئيس جمهوری دنبال نخود سياه فرستادش چين، متکی وزير خارجه او را برکنار کرد. در نتيجه چين نيز او را تحويل نگرفت و گفت ما با آدم​های بيکار ديدار نمی​کنيم، و در فرودگاه وی را اندکی زيادی گشتند. به گزارش خبرنگار ما مامور چيني دستکس دستش بوده است و آقای سخنگوی سابق بعد از بازرسی گشاد گشاد راه می​رفته و به مجرد بازگشت به تهران راهی درمانگاه [...] شده است...

موسسه کيهان و سخنگوهای وابسته به هر گونه اعلام خبر و مصاحبه در باره سنگسار اعتراض کردند. اصولا در نظام مقدس بايد سنگسار به راحتی انجام پذيرد و هر کسی به آن اعتراض کند حتما جاسوس بيگانگان است. قرار است کسانی هم که سنگسار می​شوند صدايشان در نيايد تا خدايی نکرده بيگانگان از اين آخ گفتن ايشان سو استفاده نکنند.

اسفنديار رحيم مک​دونالد، ببخشيد مش​دونالد هفته پيش اعلام کرد که بشدت عاشق مردم اسرائيل است و از آنها دعوت کرد به ايران تشريف بياورند. روز بعد وقتی رسانه​های اصولگرا وی را دراز کردند، زد زير حرفش و گفت منظورش فلسطينی​ها بوده. ايشان اشتباه کلامی خود را مربوط به عدم استفاده از نرم افزار فتوشاپ دانست که همه چيز را اصلاح می​کند. ايران قرار است فعلا با فتوشاپ اسرائيل را از روی نقشه پاک نمايد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بی مزه

-- هادی ، Jul 22, 2008

damet garm Niki

-- بدون نام ، Jul 22, 2008

bimazeh nabod bod???

-- amir ، Jul 25, 2008

اين همه سوژه تو اين مملكت داريم.!! كم كار شدي چرا؟!!

-- ياس ، Jul 27, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)