تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

وزير کشور زنجيره​ای؟

Download it Here!

سردار باقرزاده از صليب سرخ خواست آمريکا اسامی سربازان خود را پيشاپيش اعلام کند. وی همچنان درخواست کرد آمريکا قد سربازان خود را نيز اعلام کند تا موقع کندن قبر با مشکل قدی روبرو نشوند. سردار باقر زاده همچنين اعلام کرد يک سری از اين اسامی را در اختيار شورای نگهبان قرار خواهد داد تا صلاحيت سربازان مهاجم به ايران مورد بررسی قرار گيرد.

غلامحسين الهام گفت آقای ولايتی شکر خورده و از طرف خودش حرف زده که رئيس جمهوری ايران هيچ اراده ای ندارد و هرچه رهبری بگويد انجام می دهد. وی گفت چون آقای احمدی​نژاد شخصا از امام زمان دستور می​گيرد، به حرف هيچ احدی نيست، آقای ولايتی هم اگر از اين حرف​ها بزند، احتمالا به سرنوشت آقای پاليزدار گرفتار خواهد شد. آقای الهام افزود اگر همه مقامات ایران هم دور هم جمع شوند تا مانع بروز جنگ شوند، آقای احمدی نژاد بر اساس دستور کتبی از چاه شماره دو جمکران کار خودش را خواهد کرد.

امروز ۱۸ تير است. ۹ سال پيش روزنامه سلام که می​خواست حال همه رفيق رفقای سعيد امامی را که دنبال تصویب اصلاحيه قانون مطبوعات بودند را بگيرد، نامه سعيد امامی را به وزیر اطلاعات وقت منتشر کرد، که در اولين اقدام، روزنامه سلام تعطيل و اصلاحيه قانون مطبوعات تصويب شد و پدر روزنامه​نگاران را درآوردند، يک گروه از دانشجويان شلوغ کردند و برادران انصار حزب​الله و نيروی انتظامی ريختند کوی دانشگاه و همه را مورد مهرورزی قرار دادند.

در عوض آقای خاتمی با اقتدار کامل از دانشجويان دفاع نکرد و گفت کمرش درد می​کند. اصولا آقای خاتمی هر وقت نمی​خواست کاری بکند کمردردش عود می​کرد، عين بعضی​ها در شب​های جمعه که سردرد می​گيرند که کاری انجام نشود!

روزنامه کيهان که مدتی است مشغول ماست​مالی​زاسيون قتل​های زنجيره​اي است، عامل ناآرامی های ۱۸ تير را احمد باطبی اعلام کرد که با بالا بردن يک پيراهين خونين، امنيت ملی را به خطر انداخت و الان هم بعد از ۹ سال زندان رفتن از کشور فرار کرده و به دامان استکبار جهانی افتاده و الی آخر. اين روزنامه در مورد بازجويی​ها، حکم اعدام اوليه، حکم زندان سنگين، شکنجه و غيره حرفی نزد. اصولا در ايران، حکم بالا بردن پيراهن خونين اعدام است، چون در روز ۱۸ تير هم اصلا خون و خونريزی اتفاق نيافتاده بود، احمد باطبی از خون جعلی برای به خطر انداختن امنيت ملی استفاده کرده بود.

دولت نهم اعلام کرد، ممکن است روح​الله حسينيان وزير کشور شود. نامبرده که چند سال پيش در دفاع از سعيد امامی گفت ما خودمان يک زمانی قاتل بوديم، و در برنامه چراغ اعلام کرد مقتولين قتل​های زنجیره​ای ناصبی بوده​اند و بايد کشته می​شدند. با عنايت به شخصيت والای ايشان، از کليه نويسندگان و فعالان سياسی که احتمالا ناصبی محسوب می​شوند در خواست می​شود پيشاپيش اسامی خود را به برادران گور کن داده تا قبر مناسب ایشان برای زمان وزارت کشورآقای حسينيان کنده شود.

هاشمی رفسنجانی اعلام کرد، کشور در اوضاع کنونی نيازمند تدبير است. مسوولان وزارت اطلاعات نيز بعد از اين سخنان هاشمی يکی ديگر از پرونده​های او را در آورده​اند تا در اختيار همکاران پاليزدار قرار دهند تا سر موقع حال خاندان رفسنجانی را بگيرند.

مجلس به خاطر برخورد قوه قضاييه با نمايندگان همکار پاليزدار شديدا بيانيه داد. فعلا قوه قضاييه با همه کسانی که از چهار سال پيش تا کنون عليه اين قوه حرفی زده​اند احضاريه فرستاده و احتمالا آنها را مجبور به اعتراف به رابطه نامشروع و حفظ اسناد هسته​ای و اختلاس و غيره خواهد کرد. به طور کلی کلاغستون از برخورد همه اصولگرايان با همديگر استقبال می​کند و اميدوار است کماکان ادامه داشته باشد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

واقعا جالب نوشتید درست است است به زبان طنز است ولی گویای واقعیتی بزرگ است ولی نمیدانم چرا مردم ما اینقدر کم حافظه هستند به همین زودی 18 تیر78 یادشان رفته همانطوری که وعده های انقلاب 57 را فراموش کردند

-- aida ، Jul 8, 2008

کلاغ جون کم پیدایی؟ چندروزی بود اثر خلق نکرده بودی. داشتیم کم کم نگران می شدیم. ترسیدم که نکنه کلاغ رو هم دزدیده باشن؟

-- حسام ، Jul 8, 2008

این هم جالب است که حسینیان وزیر شود آن هم وزیر کشور
مملکت ما مانند داستان آن مرده شور است که به پسرش می گوید برای پدرت آمرزش بیار چون من کفن مرده ها را می دزدیدم پسر هم گفت کاری می کنم که همه تو را آمرزش کنند
پدر مرد و پسر به جای پدر نشست علاوه بر اینکه کفنها را میدزدید ... هم می کرد به همین دلیل همه می گفتند خدا پدر مرده شور قبلی را بیامرزد اگر کفن می دزدید لااقل این کار را نمی کرد
حالا هم خدا پدر وزیر قبلی را بیامرزد که ....

-- Farhad ، Jul 8, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)