تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دروغ‌های آلزایمری ساکنان خیابان پاستور

Download it Here!

وزارت بهداشت و آمیزش پزشکی، یافته شدن چند نمونه ویروس ایجاد کننده آلزایمر توهم‌زا را در خیابان پاستور تایید کرد. در یک هفته گذشته، آقای ریاست جمهوری و مشاورینشان به دلیل گفتن حرف‌های یک کمی مشنگانه شدیدا تحت نظر بوده‌اند.

رئیس جمهوری که معمولا یادش می‌رود ناهار چی خورده، به یاد آورد که چند سال پیش آقای خاتمی برای دیدار با ژاک شیراک به فرانسه رفته بود و رئیس جمهوری فرانسه از پله‌های کاخ ورسای پایین نیامد تا ایران را تحقیر کند. اما با چاپ عکس های استقبال شیراک از ریاست جمهوری وقت ایران، معلوم شد که باز هم عامل این دروغ‌گویی، کم حافظه‌گی است نه بالعکس.

در حال حاضر قرار است تمامی سخنان ریاست جمهوری با تاخیر زمانی پخش، تا گاف‌های ایشان تا حد ممکن سانسور شود!

هفته گذشته نیز رئیس جمهوری اعلام کرد که در عراق می‌خواستند او را بدزدند. تمامی بچه دزدهای عراقی این اتهام را رد کرده‌اند. مقام‌های امنیتی ایران و آمریکا هم از هفته پیش به خاطر خنده زیادی سر کار اخراج موقت شده‌اند. البته کارشناسان مقصر را ویروس آلزایمر اعلام کرده‌اند وگرنه مقام‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی که سیاست‌شان عین دیانت‌شان است و دیانت‌شان عین سیاست‌شان که دروغ نمی‌گویند!

غلامحسین کرباسچی هم در یادداشتی اندکی رئیس جمهوری را دست انداخت. به مصاحبه خبرنگار کلاغستون با آقای کرباسچی توجه کنید!

مشاور رئیس جمهوری اعلام کرد دشمنان در اجلاس فائوی ایتالیا قصد ترور احمدی‌نژاد را داشته‌اند. این مشاور که احتمالا بعد از پریدن از روی سیم خاردار به این مقام رسیده اعلام کرد تمام شهر رم را مین‌گذاری کرده‌ بودند تا بلایی سر رئیس جمهوری بیاورند. گفته می‌شود چون رئیس جمهور کشورمان مشغول هاله‌بازی با رابرت موگابه بوده، تروریست‌ها او را در مهمانی شام اجلاس نیافته اند و نتوانستند به اهداف شوم خود برسند..


رابرت موگابه رئیس جمهوری زیمبابوه اعلام کرد از این به بعد کشورش جمهوری اسلامی زیمبابوه خواهد بود و فقط خداوند می‌تواند او را جابجا کند، نه رای مردم! چون میزان رای املت است! گفته می‌شود وقتی احمدی‌نزاد و موگابه به مراسم شام اجلاس فائو دعوت نشدند، طی مذاکراتی رئیس جمهوری ایران ضمن گذاشتن هاله سر خود بر سر موگابه به مدت نیم ساعت، وی را راضی کرد که مقام معظم زیمبابوه شود و یکی از چاکران درگاه را به ریاست جمهوری برساند که دستان موگابه را چپ و راست ماچ کند.

موگابه در عین حال از آقای جنتی درخواست کرد برای آموزش گند زدن به رای مرد کشورش، هیاتی را روانه حراره کند تا شورای نگهبان هم تشکیل شود. قرار است مجلس خبرگان زیمبابوه که خود آقای موگابه اعضایش را انتصاب کرد، وی را مجددا رئیس کشور کنند.

روزنامه تهران امروز به خاطر توجه یک کمی زیادی به اختلاس شهرداری تهران در دوران آقای احمدی‌نژاد و گرفتن حال ایشان لغو امتیاز شد. به لطف خدا از وقتی اصلاح‌طلبان از دور خارج شده‌اند، اصولگرایان محترم به جان هم افتاده‌اند که مایه خوشحالی است! اصلاح‌طلبان هم امیدوارند طی زد و خوردهای آتی میان دو طرف، هیچکس زنده نماند و نهایتا با حداقل رای دوباره به صورت ناپلئونی انتخاب شوند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آمو جونی پیشنهاد می دم که کپسول ریواستیجمین (Rivastigmin) رو سازمان ملل Sponsor بشه تو ایران مجانی پخش کنن تا مشکل آلزایمر هم حل شه. در ضمن حالا این مدرس یه چیزی گفت شما که نباید بکنیدش علم و همه جا جارش بزنید آقوی کلاغ.

-- حسام ، Jun 24, 2008

آق حسام! بحث پزشکی نکن! ای کاکو خودش می دونه ای ... چی چی باید بخورن تا حافظه شون سر جاش بیاد! اما به جاش صب تا شب ...

-- رضا ، Jun 25, 2008

آق رضا یه بار اومدیم راهکار علمی بدیم، که نذاشتی.
بعد می گن چرا جوونا میرن خارج.

-- حسام ، Jun 25, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)