تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مرا بدزد، مرا بدزد، برای آخرین دفعه...

Download it Here!

رئیس جمهوری اعلام کرد که برای رفع مشکل مسکن، مردم باید خانه‌های خالی خود را اجاره دهند، البته کسانی که بالاخانه‌های خود را اجاره داده‌اند از این موضوع معافند که شامل اعضای هیات دولت هم می‌شود انگاری!

رئیس محترم جمهوری که تا این لحظه فقط به بیماری‌های روحی "هاله" و "جمکران" مبتلا بود، اعلام کرد آمریکایی‌ها قصد داشتند در سفرش به عراق خادم ملت را بزدند. بر اساس تحقیقات ما با این حساب کسی کاری به کار ایشان نمی‌توانسته داشته باشد، چون ایشان اصولا فقط خدمت مردم می‌رسند و خادم مردم هم ظاهرا نیستند. حالا ایشان چرا خادم ملت بودن را به خودشان گرفته‌اند، ما خبر نداریم!

دولت آمریکا اعلام کرد باید خیلی خنگ باشد که بخواهند ایشان را در عراق گروگان بگیرند! مگر وقتی ایشان به آمریکا می آیند فرصت بهتری برای ربودن او وجود ندارد؟ وزارت خارجه آمریکا نیز تاکید کرد که معمولا اجناس و افراد ارزشمند، ارزش دزدی دارند و بعید است کسی قصد سویی به آقای احمدی‌نژاد داشته باشد!

روسای ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان هم که بعد از شنیدن خبر احتمال دزدیده شدن احمدی‌نژاد شدیدا خوشحال شده بودند، بعد از رفتن برق متوجه شدند که ایشان هنوز در کشور هستند و وضع کماکان نابسامان است.

جدول خاموشی برق در مناطق مختلف شهر تهران از سوی دولت منتشر شد. جدول بی‌آبی هم به زودی منتشر و قبل از انتشار جدول قطع گاز در پاییز، در اختیار شهروندان محترم قرار خواهد گرفت. هنوز حرفی از جدول بی‌بنزینی زده نشده چون تولید کنندگان خودروهای پرمصرف زیر نظر دولت نباید ضرر کنند که؟

دختر دانشجویی که حاضر نشد به مسوول محترم دانشگاه زنجان اجازه تعرض بدهد بازداشت شد. اصولا در مملکت اسلامی که همه چیزش اسلامی است، خواهران عزیز باید اهل تمکین بوده و نه نگویند. اگر همسری تمکین نکند، جزایش معلوم است و از امروز اگر مسوولان دانشگاهی خواستند امر خیری را به دانشجویان محترمه آره و اینا کنند و طرف گفت نه، حتما و حکما باید از دانشگاه اخراج و بازداشت شود.

معاونت دانشجویی وزارت علوم اعلام کرد مشکل تمامی دختران دانشجو که در معرض اخطار یا اخراج موقت هستند کاملا قابل حل است و فقط باید بدون ضبط صوت به اتاق معاونین داشنجویی بروند، البته اگر معاون دانشجویی زن بود، کار یک کمی سخت‌تر است، که البته نشد ندارد.

هاشمی رفسنجانی گفت، روحانیت به عنوان مادر نظام نمی‌تواند فرزندش را رها کند. اولا لطفا اینقدر فحش مادر ندهید! ثانیا اگر فرزند بخواهد از دست مادرش راحت شود چه کسی را باید ببیند؟ این مادرها در مملکت ما از عهد مهد علیا تا کنون همیشه دردسر ساز بوده اند!

وی همچنین گفت اگر حکومت زوری باشد، دینی نیست. آقای هاشمی تازگی‌ها جوری حرف می‌زند که هیچگاه در ۳۰ سال گدشته در مملکت ما زندگی نکرده و نه سه دور رئیس مجلس بوده و دو دوره رئیس دولت و سال‌های سال هم رئیس تشخیص مصلحت نظام و یک دوره اخیر هم رئیس مجلس خبرگان. آدمی که ریش ندارد که انقلابی نمی‌شود، می‌شود؟

امام جمعه تهران گفت افشای کارهای بد و دزدی و فساد و غیره، از خود انجام کارهای بد، بدتر است و گناه کبیره محسوب می‌شود. مرکز تکنولوژی حوزه علمیه اعلام کرد که افشاگری یوتیوبی گناه کبیره است و باید دو بار غسل جنابت یوتیوبی انجام داد.


Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

با سلام خدمت نیکان عزیز
دمت گرم بابا
خیلی باحالی
پس فایل صوتی کو ؟
منتظرم
شاد زی

-- محسن ، Jun 22, 2008

مرديم از خنده ! نه كه مرد باشيم ! اون را كه خيلي وقت است [...] را ملخ خورده ! منظور متوفي شدنمان است !

-- حميد امير سمساري ، Jun 22, 2008

اقای رفسنجانی ایکاش راجع به پرتاب اتوبوس نویسندگان به دره وقتلهای زنجیری هم ما را مستفیض میکردند ببینیم نظرشان چیست همچنین در باره دزدیهای میلیاردی اقازاده ها که صد رحمت بزمان شاه
نکند اقای رفسنجانی هم صدای انقلاب را شنیده اند

-- محسن دیدار ، Jun 22, 2008

پس پادکستش کو؟
----
کلاغ: ووی والو کاکوجونی، آقوی کلاغ آلزایمر داره، یادش رفته بود فایلو رو بذاره

-- حسام ، Jun 22, 2008

آمو جون دستت درد کنه.
هزار بار گفتم اینقدر صبح ها پنیر خالی خالی نخور یه گردو هم بذار کنارش. دیدی آخرش اینجوری شد. دیدی!
نکن همچین نکن. نکن.

-- حسام ، Jun 22, 2008

لطفا آمو جون دستت درد کنه رو بکنید؛ آمو جون دستت درد نکنه. اشتباه تایپی بودش

-- حسام ، Jun 23, 2008

نه
نه
نه برای خندیدن
نه برای رقصیدن
نه برای بوسیدن
نه
حتی نه برای من

تنها برای یکی یکی یکی ستاره خرد

که نامش زندگی ست

بگو که حرمت من زیباست
بگو اگر چه به خون و اشک
بگو ستاره من پیداست

بگو اگر چه به زیر خاک بگو که حرمت زن زیباست

-- صحرا ، Jun 23, 2008

طنز تلخ زيبايست!

-- بنجامين ، Jul 3, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)