تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

بدو گفتم تو صورت را نکو گیر

Download it Here!

به دنبال تعرض یک مقام دانشگاهی به یک دختر دانشجو و انتشار فیلم آن روی یوتیوب، وزیر علوم اعلام کرد که دختر دانشجو مفسد بوده که بدون روسری در فیلم ظاهر شده. وی معاون دانشجویی دانشگاه زنجان را قربانی یک توطئه معرفی کرد. از دختران دانشجو که مسوولان دانشگاهی قصد خیر داردند و می‌خواهند به ایشان تعرض کنند درخواست می‌شود بنا به گفته مرحوم ایرج میرزا، صورت را خوب محکم بگیرند تا مسوولان محترم کار خود را صورت دهند. وی ادامه داد یک خواهر متعهد وقتی که استاد یا مسوول دانشگاهی بخواهد اقدام خیری به او بنماید نباید حتی صورت را به نامحرم باز نماید، ولی باز گذاشتن دیگر نقاط به هیچ وجه مشکل ندارد.

مدیر کل حراست وزارت علوم اعلام کرد، دستورالعمل مورد تعرض قرار گرفتن دانشجویان در پایان ترم تحصیلی جاری به آنان داده خواهد شد. دانشجویان عزیز در صورتی که هنگام تعرض جنسی مسوولان دانشگاه، حجاب خود را بردارند، به یک تا دو ترم تعلیق محکوم خواهند شد. در پایان این دستورالعمل هم دو بیت ایرج میرزا در وصف خواهران متعهد آمده:

ولی چون عصمت اندر چهره‌اش بود از اول ته به آخر چهره نگشود

دو دستی پیچه بر رخ داشت محکم که چیزی ناید از مستوریش کم

واحد بررسی تعرض‌های مسوولان دانشگاهی و غیره آمادگی خود را برای بررسی شکایت‌های دانشجویانی که تا کنون در مقابل پیشنهادهای یک کمی بیشرمانه سکوت کرده‌اند را اعلام کرد. ظاهرا تعداد زیادی از موارد مربوط به اساتید معارف اسلامی بعضی از دانشگاه‌ها بوده که خواسته‌اند دختران مردم را در اتاق‌های خود یک جوری ارشاد کنند که تا سال‌ها به یادشان بماند و این خاطره دلنشین را فراموش نکنند.

روزنامه کیهان که خیلی هم در مورد تعرض کلامی یک استاد دانشگاه به روسری یک دانشجو غیرتی شده بود، در مورد تعرض به دختر دانشجو در زنجان اعلام کرد که این دختر خودش به زور رفته بود به اتاق استاد متعهد و بسیجی و پیراهن او را در آورده بود و می‌خواست به این استاد تعرض کند و از همکلاسی‌های خود خواست بود که با فیلمبرداری از این صحنه اسلام و مسلمین را داغدار کند.

تا کنون هیچ نهاد دانشجویی متعهد آبادگر و بسیچ دانشجویی و غیره که خیلی زود برای دفاع از ارزش‌ها زمین و زمان را تعطیل می‌کنند، اعتراضی به مسوولان دانشگاه نکرده‌اند. یکی از مسوولان بسیج دانشجویی که نخواست نامش عنوان شود به کلاغ‌ها ما گفته است که مگه چی شده؟ مگه بار اوله؟

اين اواخر هم رابطه نسبتا جالب دو تا از نمايندگان مجلس باعث شد که از کرسی نمايندگی بروند کنار. بر اساس فرهنگ جديد سياسی ايران، سردار زارعی و معاون دانشگاه زنجان هم به نحوی نماينده محسوب می​شوند، چون با کارهای‌شان، الباقی را نمایندگی کرده‌اند!

پس از پايان تاريخ مصرف برادر پاليزدار، تاريخ مصرف برادر شهبازی به پايان رسيد و روانه زندان شد. البته خدا را شکر که برادران نزديک به اصولگرايان اين روزها فقط افشا می​کنند، چون در سال​های گذشته سوار موتور می​شدند و ملت را می​بستند به گلوله.

با پایان رسیدن تاریخ مصرف دوستان افشاگر کیهان، کلاغستون منتظر خود کیهان هم هست...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بالای صفحه کلاغستون رو به اینگیلیسی نوشتین. چرا به فارسی (هم) نمی‌نویسین؟؟

-- یالتا ، Jun 19, 2008

خیلی باحال بود دستتون درد نکنه.

سوجه بعدیتون هم پیدا شد. ترور احمدی نژاد بوسیله امریکا در عراق.

-- حسام ، Jun 19, 2008

خيلي عالي بود.
مرسي

-- بدون نام ، Jun 20, 2008

تو رو خدا این مطالبتون رو به سایت آقای رییس جمهور هم بفرستید تا ایشان از توهماتشون خارج شوند.

-- ابود ، Jun 22, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)