تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

افشا باید گردد

Download it Here!

در حاشیه افشاگری‌های اخیر، کلاغستون اعلام کرد چون افشاگران اکثرا برادران سابق اطلاعاتی هستند که نزدیکی ویژه‌ای به احمدی‌نژاد دارند، از برادران اطلاعاتی سابق‌تر در خواست می‌شود اطلاعات مربوط به آقای احمدی‌نژاد و دوستان ایشان را هم یک جوری اعلام کنند تا دست همه مقامات عزیز یک کمی رو شود.

آقای پالیزدار، عضو کمیته تحقیق و تفحص که اطلاعاتی در مورد آیت الله یزدی و امامی کاشانی از اهالی شورای نگهبان منتشر کرد، در باره سهم شرکت‌های نفتی مرتبط با انصار حزب‌الله و آیت‌الله جنتی، مالک شورای نگهبان سکوت کرد. همچنین نامبرده در مورد گم شدن چند صد میلیارد تومان در دوران شهرداری آقای احمدی‌نژاد اصلا چیزی نگفت.

اصولا افشاگری در ایران همیشه نصفه و نیمه است و بعد از رسیدن به توافق، همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رود. چند سال پیش هم بهزاد نبوی قبل از رسیدن به توافق با آقای جنتی در مورد نفت و عسلویه، قرار بود شدیدا افشاگری نماید که بعد از چند بار کله پاچه خوردن و دید و بازدید، نامبرده دچار آلزایمر شد و گفت، کی بود، کی بود ما نبودیم!

افشاگری در مورد قتل‌های زنجیره‌ای هم یک کمی تاریخ مصرف داشت و به فراموشی سپرده شد که تقصیر آقای سعید امامی بود چون او نیز یادش رفته بود محل مصرف داروی نظافت کجاست! در این سال‌ها البته در باره مرگ‌های دوران هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی ملت دچار فراموشی شده‌اند!

مالکی، نخست وزیر عراق در سفر به تهران قول داد که از خاک عراق برای حمله به ایران استفاده نخواهد شد. این امر نشان می دهد که همه چیز در امن و امان است! قبل از حمله آمریکا به عراق نیز بعضی از سران منطقه به صدام قول دادند که از خاک آنها برای حمله استفاده نخواهد شد. فعلا آمریکا که روابط گرمی با ترکیه، عربستان سعودی، بحرین، امارات، قطر، عمان، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان که همسایه‌های مرزی و دریایی ایران محسوب می‌شوند دارد، فقط از عراق برای حمله به ایران استفاده نخواهد کرد.

ایران و زیمبابوه، محبوب‌ترین کشورهای عضو کنفرانس جهانی غذا در رم اعلام شدند. برای شام آخر، ایتالیا میزبان این اجلاس از احمدی‌نژاد و موگابه دعوت نکرد. ظاهرا آقای برلوسکونی ترسیده که مبادا آنجا هم ریاست جمهوری ایران هاله‌اش را روشن کند و مثل دانشگاه کلمبیا، علائم ظهور بیرون بزند و مشت محکمی بر دهان همه وارد شود.

دعانویس تیم فوتبال ایران اعلام کرد، در بازی نخست امارات با ایران، دعا علیه تیم مقابل را اشتباهی پشت دروازه خودمان گذاشته بوده. علی دایی پس از عدم موفقیت در نتیجه‌گیری، چندی پیش تعدادی دعانویس استخدام کرد تا اجنه را از تیم ملی فوتبال دور کند. به گزارش خبرنگار ما معلوم شده اجنه در جوراب علی کریمی و مهدوی کیا قایم شده بودند که البته ربطی به شسته نشدن آن جوراب‌ها از سه سال پیش تا کنون نداشته است!

روزنامه کیهان به محتشمی‌پور به خاطر انتقاد از آیت‌الله مصباح یزدی دستور داد که توبه کند. اصولا بر اساس تحقیقات جدید، آقای مصباح یزدی فعال‌ترین روحانی در تاریخ انقلاب بوده و بارها در طول تاریخ انقلاب شکنجه و کشته و تبعید، نشده است! وی همچنین بارها و بارها به جبهه‌ها نرفته، و شدیدا مبارزه نکرده است که ثابت می‌کند نقش ایشان در انقلاب ایران چقدر زیاد بوده و هست و خواهد بود. کیهان گفت البته آقای مصباح هزاران ساعت برای بسیجیان سخنرانی کرده‌اند و گفته‌اند حتما به جبهه‌ها بروند تا فرزندان ایشان بتوانند به جبهه‌ها نروند. اصولا هر کسی آقای مصباح یزدی را زیر سوال ببرد، حتما یک اتفاقی برایش خواهد افتاد، البته باید مراقب بود که آقای محتشمی که گفته می شود پدر حزب‌الله لبنان است و بچه‌هایش دست به انفجارشان خوب است، بلایی سر آقای مصباح نیاورند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

فکر کنم همین کافی باشه:
شغال بیشه مازندران را
نگیرد جز سگ مازندرانی

-- نادر ، Jun 10, 2008

من نمی دونم این آقای نیک آهنگ چه پدر کشتگی با کیهان داره من که نفهمیدم.

-- حسام ، Jun 11, 2008

جواب اين آقا حسام
بابا من نميدونم اين کيهان چه پدر کشتگی با کل اين مردم داره آخه ؛-)

bye

-- Peyman ، Jun 13, 2008

جواد آقا پیمان

کیهان فطرتش اینه. اگه این نباشه باید شک کرد.

-- حسام ، Jun 15, 2008

حالاکه کی به کیه یه کی.. هم به کی هان.هان؟

-- کلاغچه ، Jun 17, 2008

از رييس جمهور عزيز ممكن است بپرسيد دكتر كاظم سامي چگونه كشته شد...البته مي‌گويند ايراني‌ها حافظه تاريخي ندارند..پس در اين صورت اين سوال را مي‌توان از ساير برداران ايشان سوال كرد. به برنده هم به قيد قرعه يك دشنه جايزه مي‌دهند!!

-- تند باد ، Jul 30, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)