تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تبدیل بانک‌ به صندوق قرض‌الحسنه، یا چگونه پولشویی مشروعیت یافت

Download it Here!

به دنبال پیشبینی‌های پیشین کلاغستون در مورد سیاست‌های اقتصادی دولت نهم، احمدی‌نژاد دستور داد بانک‌ها تبدیل به صندوق قرض الحسنه شوند. فایده این صندوق‌ها این است که پول نفت ریخته شده اندکی غیر قابل ردگیری می‌شود و راحت تر می‌توان این پول‌ها را دچار پولشویی کرد. حالا هی ما می‌گوییم اخبار ما جعلی است، ولی واقعی از آب در می‌آید!

اصولا جماعت موتلفه و بعدا آبادگران شدیدا طرفدار پول‌هایی هستند که بدون ردیابی از ایران خارج می شود و البته چه چیز بهتر از پول شویی در صندوق های قرض الحسنه!

رئیس بانک مرکزی اعلام کرد که زیر بار دستورهای رئیس جمهوری نمی‌رود، بانک‌ها هم نباید بروند. احتمالا تا چند روز دیگر مظاهری و روسای بانک‌های ملت و تجارت و سه چهار تا بنک دیگر به اتهام براندازی و ارتداد و روابط نامشروع و اعتیاد و مخالفت با سیاست‌های هسته ای و عدم اعتراف به مشاهده هاله ریاست جمهوری و غیره محاکمه و به چند بار نوشیدن داروی نظافت محکوم خواهند شد.

حداد عادل فتیله‌اش کشیده شد پایین. با انتخاب علی لاریجانی در جلسه خصوصی محافظه کاران، تاریخ مصرف پدرزن داماد رهبری به پایان رسید. معلوم نیست علی لاریجانی دختر دارد یا نه؟ بعد از این ماجرا، حداد عادل سر لاریجانی منت گذاشت و گفت که نامزد ریاست مجلس نمی‌شود!

با ریاست لاریجانی بر مجلس، احتمالا به آقای احمدی‌نژاد که او را از ریاست شورای امنیت ملی براندازی کرد، خیلی خوش خواهد گذشت. ناظران معتقدند که میزان استیضاح وزرا به خاطر "افتیضاح"کاری‌های‌شان بیشتر و بیشتر خواهد شد.

محمدرضا باهنر، رئیس سابق ریاست محترم جمهوری اعلام کرد که ریاست جمهوری چون مهندس است انشالله بعد از خراب کردن اقتصاد مملکت یاد خواهد گرفت که مشکلات را بیشتر نکند و باید به ایشان دو دوره چهار ساله فرصت بدهیم.

روسیه میانجیگری می‌کند، امارات از روسیه خواست جزایر سه گانه را به این کشور برگرداند! مقام‌های امارات گفتند چون ایران سهمش را از دریای خزر به روسیه دارد هدیه می‌دهد و برای امور نظامی و هسته‌ای مثل دلفین چشم به دستان روس‌ها دارد، خب یواش یواش هر چه رو‌س‌ها بگویند هم انجام خواهد داد دیگر. آدم یک جوری دارد یاد دوران قاجار می‌افتد!

شهرام جزایری هم بالاخره محکوم شد. البته معلوم نیست تا پایان محکومیتش چند بار دیگر فرار کند. شهرام جزایری سال گذشته هم رئیس بند زندان را خرید بود و هم مسوولان قضایی را. و احتمالا مقامات فعلی و آینده زندان را هم خواهد خرید.

یک فعال سیاسی کرد که پول شهرام جزایری را نداشت مورد مهرورزی قرار گرفت و کشته شد.


عبدالله شهبازی، یکی از [...] های سابق اعلام کرد که وزارت اطلاعات در مورد انفجار شیراز دروغ می‌گوید. لازم به ذکر است که هنوز در آرشیو کلاغستون یک حرف راست از وزارت اطلاعات ثبت نشده که این یکی هم دروغ نباشد، معلومم نیست شهبازی چه نکته جدیدی را کشف کرده؟ اگر راست می‌‌گوید، اسناد مهرورزی دوران سعید امامی و شرکا را یک کمی رو کند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

دانشمندان جوان موسسه رویان ، توانستند از سلولهای بنیادی [...]! تئوریهای اقتصادی آقای احمدی نژاد را استخراج کنند.

-- سلام ، May 27, 2008

شهبازی که رو کرده اسناد دوران مهرورزی رو. تنبلید نمی خونید یا گیج؟‌
----------------------------
کلاغستون: حمید آقوی گل! ما مسائل مربوط به قبل از مهرورزی رو کار دارم!

-- حمید ، May 27, 2008

Update kon dige Nikan

-- hin ، Jun 4, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)