تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

سولانا جلال‌الدین رومی به دیار معشوق می‌رود

Download it Here!

سولانا جلال‌الدین رومی بلخی مادریدی معروف به خاویر سولانا که مدت‌ها است از غم عشق علی لاریجانی مستعفی شده سر از سواحل لختی مایورکا در آورده، به بهانه مذاکرات هسته‌ای به تهران می‌رود. شمس‌الدین لاریجانی معروف به علی لاریجانی فعلا چند وقتی است از فراغ یار سر به جیب مراقبت یا مقاربت یا هر چیزی که اسمش را می‌گذاریم گذاشته و اصلا حال و هوای خودش را نمی‌فهمد. گفته می‌شود احمدی‌نژاد در محل اقامت سولانا جلال‌الدین دوربین مدار بسته از همان نوعی که در اتاق خواب سردار زارعی گذاشته بودند گداشته تا مچ و دیگر اعضای علی لاریجانی را بگیرد!

غلامحسین الهام نامزد جایزه نوبل ریاضی شد. او که از نوابیغ علم ارثماتیق است گفت که میزان تورم ایران معادل میزان تورم ایران منهای میزان تورم جهانی است. تعدادی از اساتید ریاضی و اقتصادی بعد از شنیدن این کلام در خود خرابکاری کردند که مطمئنا قصد مسخره کردن آقای الهام را نداشته‌اند. فعلا گروه ریاضی و گروه اقتصاد و گروه حقوق دانشگاه تهران بر سر جذب مجدد این استاد سابق دانشکده حقوق دعوا دارند. آقای الهام به خبرنگاران گفته بود اگر میزان تورم جهانی یعنی ۵ درصد را از میزان تورم ۱۸ درصدی ایران کم کنیم، می‌شود ۱۳ درصد که همان میزان تورم ایران است، در نتیجه ۱۸ درصد همان ۱۳ درصد است پس وضع ما از دوران خاتمی بهتر است.


غلامحسین الهام و دری نجف‌آبادی همچنین اعلام کردند که بهاییان از طریق تلفن به کانادا، با اسرائیل رابطه داشته‌اند و از طریق فرستادن امواج از قطب جنوب، حسینیه شیراز را منفجر نمودند. الهام دستگیری بهاییان را امنیتی ذکر کرد و گفت چون وزیر خارجه کانادا از دستگیری بهاییان انتقاد کرده، پس اینها علاوه بر جاسوسی برای اسرائیل، جاسوس کانادا هم بوده‌اند. بر اساس گفتگوی ما با یکی از مدیران اطلاعات که نخواست نامش ذکر شود، بهایی‌ها در ایران از همان اول جاسوس به دنیا می‌آیند و همینطور از بچه‌گی خرابکاری می‌کنند تا به نظام مقدس ضربه وارد شود و چون زود نمی‌میرند، گاهی وقت‌ها برادران گمنام زحمت ایشان را می‌کشند که متاسفانه چند سال است این شیرین عبادی و وکلای خودفروخته با دروغ‌پردازی، مانع مهرورزی برادران با بهایی‌ها شده‌اند.

پس از مدت‌ها که بسیجی‌های محترم مثل بچه آدم نشسته بودند در پایگاه‌های خودشان و ماست‌شان را می‌خوردند،سردار ذوالقدر دستور داد دوباره بیایند وسط خیابان و مزاحم مردم بشوند تا امنیت جامعه برقرار شود. کلا بعد از انفجار شیراز، بهانه لازم برای دستگیری چند صد نفر و درست کردن یک پروژه جدید برای چند صد هزار نفر و احتمالا چند تا بحران جدیدتر درست شده که البته سردار ذوالقدر به عنوان متخصص بحران‌سازی شدیدا در یک نقطه عقبی‌اش عروسی است. نامبرده البته تنش شدیدا برای یک کودتا می‌خارد که متاسفانه دولت دست رفقایش است و نمی‌داند چه کار کند؟

به سلامتی کشور دوست و برادر سوریه اعتراف کرد که مشغول مذاکره با اسرائیل است. حماس هم که در مصر دارد با اسرائیل مذاکره می‌کند و تا چند وقت دیگر همه چیز می‌شود عین گل و بل‌بل. ظاهرا کمک‌های بدون حساب و کتاب ایران به سوریه نتوانست مانع شود و فقط مانده مذاکرات حزب‌الله لبنان با اسرائیل هم شروع شود که موفقیت‌های دولت نهم به عرش اعلا برسد. فعل سید حسن نصرالله پیغام فرستاده که اگر شهرداری تهران ماهی ۳میلیارد تومان نفرستد، مجبور است مشتری شهرداری تل آویو شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)