تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

مرکز تحریف انقلاب (کیهان): انقلاب ما، انقلاب زور(سابقا نور) بود

Download it Here!

کیهان مرکز تحریف تاریخ انقلاب اسلامی شد. به دنبال کمبود تحریف مرکز تاریخ انقلاب اسلامی که رئیسش روح‌الله حسینی است، حسین شریعتمداری مسوول خراب کردن آنچه باقی مانده شد و شدیدا مورد تشویق سلطنت‌طلبان لس آنجلسی قرار گرفت. برادر حسین فعلا این روزها مشغول تقلیل نقش آیت‌الله خمینی است به نحوی که شاید در یک سال آینده بنویسد رئیس موسسه امام خمینی قم، آیت‌الله مصباح یزدی معلم طلبه‌ای بود که از خمین آمد حوزه علمیه و چون به ایشان علاقه داشت، بعدها نام موسسه‌اش را گذاشت امام خمینی. فعلا هم برادر حسین مشغول اهانت به مراجع غیر خودی هستند که البته مطابق قانون نمی‌شود به مراجع اهانت کرد، ولی چه کسی است که نداند حسین آقا مافوق قانون است!

روزنامه کیهان، مسوول تعیین صلاحیت مراجع شد. بعد از گیرهای فقهی آقای حسین شریعتمداری به آیت‌الله صانعی، وی در حال بررسی رساله‌های همه علما است و ظاهرا تا چندی دیگر برادر حسین لقب عظمایی هم خواهند گرفت و رساله "نیمه پنهانیه" ایشان هم زیر چاپ است.

سید محمد خاتمی هم به تحریف انقلاب اعتراض کرد. وی گفت صدور انقلاب، صدور خشونت نیست. این برای اولین بار است که چنین چیزی شنیده می‌شود! اصولا، سپاه قدس از اول انقلاب کارش صدور انقلاب بود و آقای محتشمی از دوستان آقای خاتمی هم در لبنان همین کار را کردند که به یک انفجار گنده در بیروت انجامید و بعدش حزب‌الله لبنان راه افتاد که اصلا خشن نیست و خیلی هم ناز‌نازی است." آقای خاتمی گفت امام خمینی اصلا معتقد به صدور خشونت نبودند." معلوم نیست چرا خود آن مرحوم این حرف را همان اول نزده بودند؟ چون صدور انقلابی که خودش یک مقداری بگی نگی با چند هزار اعدام و قتل تعدادی از اقلیت‌های مذهبی و منتقدین به روش‌های زنجیره‌ای همراه بوده، نمی‌تواند خشن نباشد!

روزنامه کیهان از خاتمی خواست به خطر سخنان ضد امنیت ملی‌اش استغفار کند! روزنامه کیهان نوشت: انقلاب ما، انقلاب زور بود. البته حدود ۲۹ سال پیش آقای خمینی گفته بودند انقلاب ما انقلاب نور بود، ولی تاریخ مصرف همه چیز را موسسه کیهان تعیین می‌کند! آقای خاتمی هم هر حرفی بزند که انقلاب ما خیلی لطیف بود و از این حرف‌ها، اگر استغفار نکند، یا می‌دهیمش دست خانم رجبی تا خلع لباس شود، یا باید بیاید طبقه سوم همین ساختمان شمالی کیهان خودمان، اتاق پشتی طبقه، نزد برادر حسین توبه نامه بنویسد و جلوی دوربین هویت بگوید که با چه کسانی رابطه داشته است!

همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب، وزیر ارشاد ۳۰۰ کتاب نمایشگاه را رد صلاحیت کرد. سردبیر سابق روزنامه کیهان گفت تا زمانی که التزام عملی این کتاب‌ها ثابت نشود، به ایشان اجازه حضور نمی‌دهیم. لازم به ذکر است که این کتاب‌ها با مجوز وزارت ارشاد چاپ شده بودند ولی احتمالا از زمان اعطا مجوز در پارتی‌های آنچنانی حاضر شده یا کارهایی کرده‌اند که باید رد صلاحیت می‌شده‌اند!

وزیر بازرگانی استیضاح می‌شود. با عنایت به میزان برکناری وزرا و تعداد استیضاح شدگان، بی زحمت نمایندگان محترم ماجرا را بیشتر کشدار نکنند و خود آقای رئیس جمهوری را استیضاح کنند، بهتر است. چون با همین وضع پیش برویم، تا زمان انتخابات بعدی ریاست جمهوری، چیزی از کابینه اولیه باقی نمی‌ماند!

رئيس دادگستري کرمان اعلام کرد اعدام متهمان پرونده قتل هاي محفلي کرمان منتفي و آن ها از زندان آزاد شده ‌اند. متهمان ترور سعید حجاریان هم همگی آزاد شده‌اند، اکثر متهمان قتل‌های زنجیره‌ای معروف هم آزاد شده‌اند جز همانی که خبر قتل‌ها داد به آسید ممد خاتمی. کسانی هم که در دوران آقای فلاحیان زحمت منتقدان را می‌کشیدند هم که البته آزاد هستند. کی بود می‌گفت ایران آزادترین کشور دنیا نیست؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام آقای نیک آهنگ کوثر
خیلی زیبا می نویسید خیلی زیاد....من همیشه به شما و آقای نبوی صد آفرین و درود می فرستم....ای کاش صد سال دیگر زمانه باشد تا شما بنویسید.

-- حمید ، May 6, 2008

ham taraaz gereftan NIK AHANG KOWSAR baa SEYED EBRAHIM NABAVI dast e kam gereftan yeki az aanhaast,khodetaan peidaa konin porteghaal foroosh raa

------------------------

کلاغستون: نیک آهنگ که از اولش گفته طنز نویس نیس ! فقط اخبار جعلی می‌نویسه! شمو چرو هی دعوا راه میندازی؟

-- Mr.Tafakori ، May 6, 2008

سلام

خواستم بگم دستتون درد نکنه که برنامه بعدی رو انتشار دادین.

یه مسئله برا این تغییر سرور دارم. شما که کل سرور رو جابجا کردین رو دامنه جدید، لطفاً لینک های بالایی و بغلی سایت هم درست کنید. همشون با دامنه قبلی که برا ما فیلتر هست کار می کنه.

-- حسام ، May 7, 2008

طنز يعني همين! يعني همين جواب کلاغسون به مستر تفکري . زنده باشي با آن چشمه کوثرت اي نيک آهنگ.

-- شاهد ، May 8, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)