تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

چیز انقلابی رئیس جمهوری!

Download it Here!

۷۷ نماينده راست‌گراي مجلس هفتم دست به امضاي يك تذكر رسمي خطاب به وزير اطلاعات دولت احمدي‌نژاد ‌زده‌اند و خواستار بازخواست و برخورد امنيتي با خاتمي شدند. اما بنا به گزارش رسیده از کلاغ‌های مجلس، بیشترشان امضای خود را پس گرفتند. ظاهرا کوچک‌زاده، نماینده تهران سخنان تحریف شده خاتمی را داده بود نماینده‌ها و راضی‌شان کرده بود که بروند زیرآب خاتمی را بزنند، اصولا این روزها تحریف بسیار مد شده و سخنان مقام‌های نظام مقدس خیلی زود با وجود ضبط و ثبت یک جوری تغییر می‌کند.

اصلاح‌طلبان در دفاع از خاتمی گفتند که نباید انقلاب را تحریف کرد! مثلا سخن رهبر وقت انقلاب در سال ۶۷ تحریف شد و ایشان گفته بودند متهمان را نوازش کنید، که ناگهان بعد از تحریف، ظرف ۳ هفته ۴۰۰۰ نفر تصادفا اعدام شدند. یاگفته شد با زندانیان مهربان باشند، که مرحوم لاجوردی و شرکا اگر متهمان را نمی‌فرستاندند آن دنیا، کاری می‌کردند که متهمان خودشان دعا کنند که ایشان این کار حتما انجام دهند. البته منظور ما شکنجه و کابل زدن کف پا و این حرف‌ها نیست‌ها!


با تصويب کمک سه ميليارد توماني شهرداري تهران به لبنان توسط شوراي شهر، حزب‌الله لبنان به شهردار تهران اعلام کرد که خجالت هم خوب چیزیه! ما این همه زحمت می‌کشیم هر وقت شما بحران داخلی در ایران دارید یا مشکل با آژانس، یک توپی در می‌کنیم اسرائیل تا حواس همه پرت شود آنوقت فقط سه میلیارد تومان؟ زرشک، فوتینا، سورولو! سه میکیارد تومان خرج یک ماه محافظان آقای نصرالله هم نمی‌شود. شیطونه می‌گه بریم مشتری جدید پیدا کنیما!

احمدی‌نژاد: خوب ما با شجاعت آمدیم بساط را بهم زدیم و یک چیز انقلابی جایش گذاشتیم. آقای احمدی‌نژاد هنوز اعلام نکرده منظور ایشان از چیز چیست؟ ایشان ادامه دادند که دشمن این چیز ما را دید، فراری شد، و ما کلا همیشه وقتی می‌رویم خانه، از این چیزانقلابی‌مان شدیدا مرقابت می‌کنیم چون متعلق به همه هست و من و شما ندارد. این چیز انقلابی ما باعث شد که اصلا خانم رجبی بی اذن همسرشان به ما بگوید معجزه هزاره سوم، و اگر رقبا روی‌شان را زیاد کنند، با این چیز انقلابی می‌افتیم به جان‌شان!

بنا به اخبار وبلاگیه، ۵۰ درصد جمعیت کشور زیر خط فقر قرار دارد. با معجزه چیز انقلابی آقای احمدی‌نژاد، قیمت نفت رسیده بشه‌ای ۱۲۰ دلار ولی وضع اقتصادی مردم در سه سال اخیر روز به روز بدتر شده که این هم البته به قول آقای احمدی‌نزاد از معجزات ایشان است! ایشان در جمع روحانیون اعلام کردند که امام زمان دارد مدیریت می‌کند. لازم به ذکر است که سال‌هاست به ایران می‌گویند مملکت امام زمانی، چون وقتی مدیرا مملکت کار را به اینجا کشانده‌اند و تورم اینقدر بالاست و فساد اینقدر زیاد شده و دزدی و رباخواری و باج‌گیری در حال افزایش است، باید مملکت امام زمانی داشته باشیم که تا حالا از هم نپاشیده‌ایم!

روح‌الله حسینیان، رئیس مرکز تحریف اسناد انقلاب اسلامی اعلام کرد که سعید امامی نقشی در قتل‌های زنجیره‌ای نداشته و همه‌اش از زحمات مصطفی کاظمی دوم خردادی بوده است. وی گفت اصلا تیم آقای فلاحیان در وزارت اطلاعات اهل این حرف‌ها نبودند! ما خودمان یک زمانی قاتل بودیم و می‌دانیم آقا سعید که از گل نازک‌تر هم نمی‌توانست به مرحوم سعیدی سیرجانی و بقیه بگوید فقط با آنها مهرورزی می‌کردهیچ نقشی نداشته! اصولا چون در مملکت ما همه چیز تحریف می‌شود، تا چند سال آینده داریوش فروهر و پروانه فروهر عامل قتل سعید امامی معرفی خواهند شد و سالگرد ارتحال جانگداز سعید امامی پس از نوشیدن داروی نظافت، عزای عمومی اعلام شده و تعطیل خواهد شد و برای ایشان یک تکیه در بهشت زهرا درست خواهند کرد که زیارتگاه برادران زنجیره‌ای خواهد بود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چیز انقلابی آقای رئیس جمهور مخفی هست نمی شود دید - زشت است -- یک جایی هست که قایم کرده مارمولک نخوردش .

-- منم ، May 7, 2008

هان! نیکی الان باحال می نویسی ها. ایول ایول داش نیکی رو ایول!

-- مهدی ، May 8, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)