تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تهدید تلخ شیرین عبادی

Download it Here!

حسین شریعتمداری گفت: ما در کیهان به این نتیجه رسیدیم که قتل‌های زنجیره‌ای کار سرویس‌های خارجی بوده است. لازم به ذکر است که عده‌ای معتقدند که منظور حاج حسین، "خوارجی" بوده نه "خارجی". از روزی که خوارج امور مخصوص را در وزارت فخیمه اطلاعات به دست گرفتند، همینطوری الکی تعدادی از شهروندان محترم را مورد مهرورزی قرار داده و به آن دنیا فرستادند. همین خوارجی‌ها بودند که ابتدا کسانی مثل سعیدی سیرجانی را دستگیر و سپس در برنامه هویت با ایشان گفتگو می‌کردند و آخر سر هم از قید و بند تمامی مشکلات زندگی در این دنیا با کمک شیاف پتاسیوم یا آمپول هوا و دیر روش‌های مرحوم پزشک احمدی خلاص می‌کردند. البته لازم به ذکر است خود آقای شریعتمداری جزو تیم برنامه هویت بوده‌اند و آن را از افتخارات خود می‌دانند.

شیرین عبادی توسط یک گروه ناشناس تهدید به مرگ شد. اصولا برای کسانی که با نظام مقدس یک جوری مشکل دارند و نظام مقدس هم با ایشان ولی بوسیله دادگاه و داغ و درفش نمی‌شود از شرشان خلاص شد، از این جور نامه‌های تهدید آمیز می‌فرستند و اگر افاقه نکرد، دست به کار می‌شوند. بر اساس آمار، اکثر کسانی که در لیست سیاه قرار می‌گیرند، یا یکی دو بار احضار شده‌اند و بازداشت، یا به بازجویی شده‌اند، یا ریخته‌اند خانه‌شان و شنود کار گذاشته‌اند و معمولا چند تا مامور دائما مشغول مراقبت ویژه از ایشان هستند.

محمود احمدی‌نژاد، ریاست محترم نسبتا جمهوری گفت: با تمام وجود از خانم شیرین عبادی مراقبت می‌کنیم و برای ایشان چند مامور می‌گذاریم. شیرین عبادی هم از ایشان درخواست کرد لطفا از برادران وزارت اطلاعات و گارد حفاظت که زحمت ترور حجاریان را کشیدند نباشند بی‌زحمت.

ایران مقام دوم جهان را در تعدا اعدام‌ها به خود اختصاص داد. فعلا در بخشی از اندام پسین مقامات قضایی عروسی است. بخشی از این اعدامی‌ها البته حکم اعدام‌شان توسط رئیس قوه قضاییه لغو شده بود، ولی چون اصولا ایشان چند سالی است نقش لولو سر خرمن را بازی می‌کنند، هیچ تاثیری نداشته ولی قول دادند در سال جاری باز هم حکم اعدام چند نفر را لغو کنند، البته بعد از اعدام شدنشان.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همکاری‌اش را کمپین یک میلیون امضا زنان آغاز کرد تا نظام مقدس را از طریق راه دادن زنان به ورزشگاه‌ها براندازی کند. به طور کلی جمهوری اسلامی چون می‌ترسد زنان با دیدن پشم و پیلی پای آقایان همینطور پشت سر هم وضو و روزه‌شان باطل شود و این ابطال حرارتی باعث شود میزان درجه حشریت تماشاگران مرد بالاتر رود و میدان ورزش به آره و اینا تبدیل شود، ۲۹ سال است مانع ورود زنان به ورزشگاه‌ها شده.

همزمان هم دولت چند ایستگاه خودپرداز کاندوم را در ورزشگاه آزادی نصب کرد تا حداقل مانع گسترش ایدز بعد از بازی شود.

پاپ بندیکت، از رسوایی جنسی کشیشان اظهار شرمساری کرد. ظاهرا در بسیاری از کلیساها که میزان تماس آقایان با آقایان زیاد است، برخی کشیشان عزیز با نوجوانان یک جوری زورکی ارتباط دینی برقرار کرده تا خیلی سریع‌تر و اندکی دردناک رستگار شوند. خبرنگار کلاغستون از قم نیز گزارش داد که پزشکی قانونی این شهر قدیم ندیم‌ها از این پرونده‌ها داشت و عده‌ای را هم گرفته بودند بی سر و صدا زندانی کرده بودند ولی چون حاج‌آقاها به زندان‌بان‌ها هم رحم نمی‌کردند فعلا ولشان کرده‌اند. فعلا کسی از مقام‌های محترم قم از این جور اظهارات شرمسارانه نکرده و احتمالا هم نخواهد کرد!

نخست وزیر لبنان از ایران خواست در امور کشورش دخالت نکند. وی هنوز به دست عزیزان حزب‌الله لبنان که اندکی ایرانی هم هستند به سرنوشت رفیق حریری، نخست وزیر کشته شده لبنان مبتلا نشده است.

وزارت اطلاعات اعلام کرد، حکم موسویان را قبول ندارد و وی کماکان جاسوس است. احتمال دارد وزیر محترم اطلاعات که زمانی قاضی پرونده کرباسچی و فاضل خداداد بود و قبل از برگزاری دادگاه حکم را صادر می‌کرد و برای تفریح مردم، دادگاه را برگزار، سومین محاکمه موسویان را خودش برگزار کند تا دل مومنین و خوارج شدیدا شاد شود.

۳ دانشجوی دانشگاه امیر کبیر که اندکی زندانی شده بودند، بعد تبرئه، مجددا به زندان محکوم شدند چون قوه قضاییه کاملا مستقل است و زیر بار فشارهای وزیر اطلاعات می‌رود!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام عزیز

-- ابوالحسن گنخکی ، Apr 17, 2008

سلام

این قسمت ترک شیرازیشو زیاد کنید

-- حسام ، Apr 18, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)