تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اعتراف‌گیری صدا و سیما

Download it Here!

جون مادت همراه شو عزیز تا من برم تو مجلس!

ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان و خاتمی، امروز آنقدر دست به دامن مردم شدند که رنگ شورت تعداد بسیاری معلوم شد. ستاد اصلاح‌طلبان گفت، از وقتی این اصولگرایان آمده‌اند سر کار، نان اصلاح‌طلبان از پروژه‌های نفتی و سازمان گسترش و وزارت نیرو را بریده‌اند و همه اینها از دو سال پیش کارتن خوب شده‌اند، و از مردم خیّر و گداپرور عزیز درخواست می‌شود از کمک‌های انتخاباتی خود در روز جمعه دریغ نکنند.

سید محمد خاتمی گفت: مردم عزیزی که یک بار به من اعتماد کردند، خب چرا این بار اعتماد نمی‌کنند؟ قول می دهم این دفعه اگر قتل‌های زنجیره‌ای صورت گرفت، واقعا پیگیری کنم و یارانم کوتاهی نکنند، قول می دهم به خدا که اگر باز هم ماجرای ۱۸ تیر اتفاق بیافتد، از سر جایم بلند شوم و یک کاری بکنم، به خدا میرم میزنم تو گوش شورای نگهبان...شما به نامزدهای من رای بدهید، توی ایتالیا با خانم‌ها نه تنها دست می‌دهم، می‌روم ماچ‌شان هم می‌کنم. حالا شما رای بدهید.

دبیر هیات دولت اعلام کرد، دوران احمدی‌نژاد، دوران "ظهور صغرىٰ" است. احتمال می‌رود بعد از آنکه ریاست نسبتا محترم نسبتا جمهوری به جای چاه جمکران، سر یک چاه دیگر که یک کمی بدبو بود در آورد و بوسیله مقام‌های سازمان آب و فاضلاب تهران نجات یافت، علائم ظهور صغری به اثبات رسیده باشد. دبیر هیات دولت که متخصص ظهور یابی است، همان کسی است که حکم اعدام قاتلان محفلی کرمان که ظاهرا از آیت‌الله مصباح یزدی حکم قتل زنجیره‌ای گرفته بودند را تخفیف داد. نامبرده گفت امام زمان در محل دانشگاه کلمبیا ظهور کرده بود و جلسه را اداره. وی نگفت چرا با وجود اداره جلسه، دانشجویان چند بار ریاست نسبتا محترم جمهوری را هو کردند؟


به مناسبت انتخابات شدیدا مردمی پس فردا، تعدادی از آی‌اس‌پی‌ها مژده دادند که از دادن خدمات اینترنتی در روز انتخابات به طور داوطلبانه خودداری خواهند کرد. همچنین مخابرات پَست، ببخشید، مخابرات و پست و تلفن و کوفت و زهر مار هم اعلام کرد که ممکن است مردم عزیز نتوانند در روز انتخابات اس‌ام‌اس بزنند و لیست‌ها را به دیگران بفرستند چون این کار تقلب محسوب شده و از این حرف‌ها. نظام مقدس هم قرار است تمامی تلفن‌ها را در آن روز اندکی کنترل کند و فیلتر کد یاب نیز گذاشته است تا بفهمد منظور مردم از فحش‌های پدر و مادر و خواهر و برادر در روز انتخابات کدام یک از مسوولین عزیز مملکتی است.

روزنامه کیهان جزئیات گفتگوی محمد رضا خاتمی با سفیر آلمان را منتشر کرد. این روزنامه نگفت شنود را کجای سفیر آلمان قرار داده است. در جاهایی متن شنود ناقص آمده که اشکال از رژیم غذایی سفیر آلمان بوده است. به مسوولان کیهان توصیه می‌شود به جای مناطق پسین، شنود را توی جیب جلوی کت مردم سوار کنند.

صدا و سیما، اعتراف‌گیری از هنرمندانی که به لیست اصلاح‌طلبان رای می دهند و پای لیست را امضا کرده بودند آغاز کرد. تعدادی از این هنرمندان با حضور جلوی دوربین از کار خود اظهار پشیمانی کرده و به کلی منکر حضور خود در جلسات اصلاح‌طلبان شدند، حتی اگر عکس‌شان هم وجود داشته باشد. ظاهرا تعدادی از این کارگردان‌ها و هنرپیشه‌گان برادر و خواهر و دوقلو داشته‌اند و خودشان از این مساله بی‌خبر بوده‌اند، مثل رسول صدر عاملی!

مسوولین صدا و سیما هم بعد اعلام کردند که هنرمندان در کمال آزادی می‌توانند فقط از کاندیداهای اصولگرا و غیر اصلاح‌طلب حمایت کنند و بعد از آن دیگر نیازی به اعتراف‌گیری از ایشان نیست، بعدش هم بروند داوطلبانه به دکتر سروش فحش بدهند و او را تکفیر کنند تا وام سینمایی سال بعدشان هر چه سریعتر تصویب شود.


سخنگوی قوه قضاییه، بازداشت فرمانده نیروی انتظامی استان تهران که مسوول پروژه ضد اراذل و از بین بردن مراکز فساد بود را اعلام کرد. با عنایت به آمار موجود، از این به بعد به اولین کسی که باید شک کرد، مسوول هر طرح مبارزه با فساد و جعل و غیره است.

بر اساس اطلاعات رسیده، سرتیپ زارعی همراه با ۶ خانم بدون لباس دستگیر شده که آنها را مجبور کرده لخت مادرزاد عبادت کنند. دبیر هیات دولت در باره این نوع ظهور توضیحی ارائه نداده است.

همچنین به گزارش خبرنگار حقوقی ما، اگر هر کس دیگری اینجوری بازداشت شده بود، به چهار بار اعدام و سه بار سنگسار و چهار بار کشیده شدن عضو خاطی که روی‌مان نمی‌شود اسمش را بیاوریم محکوم می‌شد که چون سردار تصادفا رفیق گرمابه و گلستان مقامات دادستانی است از این اتفاق‌ها در مورد ایشان نخواهد افتاد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اصلا قضييه دوستي مطرح نيست از آنجا كه سردار خيلي بلهوس مي باشند و به عبارتي تك خوري كرده اند همين جناب دادستان محترم زيرآبشان را زدند و شاهرودي با توجه به اينكه سنشان از اين حرفا گذشته به خاطر حسودي و ايضا تنگ نظري شخصا اقدام نموده اند

-- يكي از شيشتا ، Mar 13, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)