تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رد صلاحیت بقیه، مدل ستاد اصلاح‌طلبان

Download it Here!

محمود احمدي نژاد در بغداد گفت: "ديدار از عراق بدون ديکتاتور، برايم بسيار مسرت بخش ‏است." چند دقیقه بعد مومنین بی‌ایمان در ایران هم سر نماز دعا کردند که چند سال بعد رئیس جمهوری عراق به ایران بیاید و از این حرف‌ها در مودر ایران بزند!

احمدی‌نژاد که تمامی ادعاهای آمریکا مبنی بر کنترل جاده‌های عراق که علیه آمریکایی‌ها بمب‌گذاری شده را رد کرد، با خیال راحت از طریق جاده فرودگاه بغداد-کاخ ریاست جمهوری، به دیدار طالبانی رفت و هیچ بمبی سر راه او منفجر نشد. آمریکایی‌ها هم گفتند که حفاظت از جان او را بر عهده نخواهند گرفت و از ایران خواستند امنیت آمریکایی‌ها را از دست نیروهای شیعه برعهده بگیرند که احتمالا فقط از ایران ترقه‌های چهارشنبه سوری را تحویل می‌گیرند نه چیز دیگری.

دبیر کل جبهه مشارکت: با اینکه نتایج انتخابات از پیش تعیین شده، شرکت می‌کنیم. میردامادی گفت: ما همیشه از این کارها کرده‌ایم. مثلا وقتی بعد از سال ۶۱ می‌دانستیم ادامه جنگ کار بیخودی است، تا سال ۶۷ ادامه‌اش دادیم و جان چند صد هزار نفر از دست رفت و کک هیچ کدام از مقام‌های نظام هم نگزید. اصولا توانایی کبیدن هاون در آب یکی از علائم شایسته‌سالاری در نظام مقدس می‌باشد.

با آنکه لیست ستاد اصلاح‌طلبان هفت نفر کم دارد، جماعت حاضر نشدند کسانی را وارد لیست کنند که بوسیله حزب مشارکت تایید صلاحیت نشدند. بنا به اطلاع خبرنگاران ما از ستاد اصلاح‌طلبان، کسی اصلاح‌طلب است که با رضا خاتمی هماهنگ باشد و هر کسی یک جایی متلکی بار آقا رضا یا رفقای ایشان کرده باشد، اتوماتیک‌وار رد صلاحیت می‌شود. پریروزها هم رضا خاتمی گفته بود که اصلا کروبی کی هست که اصلاح‌طلب هم باشد و یادش رفته بود که اگر کروبی نبود، داداش بزرگه‌ یا همان آسید ممد خاتمی خودمان اصلا در سال ۱۳۷۶ کاندیدا نشده بود که بخواهد رئیس جمهوری شود و بعد هم حزب مشارکت تاسیس شود که بعد با پارتی بازی آقا رضا یا داداش کوچیکه که قبل از آن متخصص کلیه و مثانه و ادرار بود بود حزب مشارکت را رهبری کند.


معاون آژانس البرادعی اعلام کرد: ایران بعد از سال ۲۰۰۳ دنبال کلاهک‌هایی بوده که در ارتفاع ۶۰۰ متری سطح زمین منفجر می‌شوند، عین بمب اتمی. محسن رضایی هم در مقابل گفت: البرادعی حق نداشت وارد مسائل موشکی ايران شود. وی ادامه داد به این جماعت آژانس چه ربطی دارد که ما چه چیزی می‌خواهیم بگذاریم توی کلاهک‌های موشک‌هایمان؟ اصولا این خارجی‌ها وقتی به‌شان رو بدهی می‌خواهند از همه چیز آدم سر دربیاورند. یک‌کاره‌ها!

سردار جعفری، فرمانده سپاه گفت: سپاه ، هرگز بيطرف نبوده و نخواهد بود. وی ادامه داد، اگر ما بی‌طرف بود از کجا آبادگران تصادفا پیدای‌شان می‌شد؟ و سه تا انتخابات را پشت سر هم با رای‌های پادگانی و ببرند؟ همشیه در روزهای نزدیک به انتخابات، پادگان‌ها در آماده‌باش کامل هستند و رای صندوق‌های کنار پادگان‌ها و پایگاه‌های بسیج یک جوری عین هم است، انگاری با دستگاه فتوکپی رای وارد صندوق می‌شود.

رد صلاحیت وکلا آغاز شد. از ین به بعد کلیه وکیل‌های دادگستری که پرونده روزنامه‌نگاران و جماعت سیاسی را بگیرند و به رای دادگاه اعتراض کنند، رد صلاحیت شده و باید بروند غاز بچرانند. فعلا دادگستری لیست همه وکلای بچه پررو را داده وزارت فخیمه برای بررسی‌های لازمه. از قدیم و ندیم هم هر وقت لیستی افتاده دست وزارت فخیمه، بعد از یک مدتی تصادفا افراد توی لیست خدابیامرز می‌شدند عین ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای. خدا به وکلای رد صلاحیت شده از الان رحم کناد!

یک سال پیش در چنین روزی، یک مشت خانم که با پررو بازی جلو دادگاه پیدای‌شان شد با هوشیاری به موقع دادگستری و برادران نیروی انتظامی،بعضی‌های‌شان از آن طرف دادگاه به این طرف دادگاه منتقل شدند و به اتهام دفاع از حقوق متهمین، محکوم به زندان و شلاق و غیره شدند. به این می‌گویند هشیاری قضایی!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

شرم کنيد از تهمت و هتک حيثيت ديگران.
نمی‌دانم چرا فکر می‌کنيد تخريب و لجن‌مالی چهره‌ي اين و آن «بامزه» است.

-- گرگانی ، Mar 5, 2008

kalameye MORED dar paragraf e 1 eshtebah type shode ast

-- atosa ، Mar 8, 2008

امروز داشتم به واکنش مسلمانان در برابر کاریکاتورهای موهن راجع به پیامبر فکر می کردم. به نظر شما ارتباطی بین خشمگین شدن مسلمانان بخاطر دیدن چند کاریکاتور و به خروش آمدن گاوهای نر از پارچه قرمزی که ماتادورها جلوی آنها می گیرند ارتباطی هست!!؟؟

-- omid ، Mar 8, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)