تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سلامت انتخابات از پیش تعیین شده

Download it Here!

به دلیل شفافیت ویژه هسته‌ی ایران، شورای امنیت تصمیم گرفت قطع‌نامه سوم را علیه ایران تصویب کند. به گزارش خبرنگار ما از نیویورک، شفافیت بیش از حد ایران در اعلام ارتباط نیروهای نظامی با غنی‌سازی اورانیوم باعث شد یک کمی سو تفاهم درست شود و اینها یک جوری خیال کنند که دست‌اندرکاران تولید موشک‌های دوربرد یک نظرهای سویی به انرژی هسته‌ای دارند. مقام‌های نظامی ایران هم استفاده از مواد منفجره مشکوک و یافت شدن آثار مواد هسته‌ای در نزدیکی محل آزمایش‌های نظامی را توطئه ضدانقلاب فراری و غیره ذکر کردند. آقای رئیس جمهوری هم اعلام کرد که به خاطر اطمینان بیش از حد جامعه بین‌المللی به ایران، پرونده هسته‌ای ایران بالاخره بسته شده است. ایشان از یک سال و نیم پیش این حرف را می زده و حتمالا تا پایان دوره ریاست جمهوری اش خواهد زد که امیدواریم به دور دوم کشیده نشود.

پول فروش نفت باز هم گم شد. با وجود افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی، هنوز معلوم نیست چه بلایی سر درآمد نفتی ایران می‌آید. یک فقره مافیای نفتی قبلا مسوول این کارها بود ولی ظاهرا با حضور دوستان ریاست جمهوری در وزارت نفت، دست زیاد شده معلوم نیست بعد از افزایش قیمت جهانی نفت و رسیدن آن به ۱۰۰ دلار بشکه‌ای، تکلیف چند ده میلیارد دلار ارز گم شده چه می‌شود. گفته می‌شود علت انحلال سازمان مدیریت هم همین افزایش قیمت نفت بوده زیرا کارکنانش زیادی توی سرنوشت درآمد نفت و گم شدنش از بودجه کل کشور مقام معظم احمدی‌‌نژاد را سوال پیچ کرده‌اند.

سقف اتاق وزیر کشور فروریخت و منشی ایشان راهی بیمارستان شد. این اتفاق بعد از اظهارات پورمحمدی در مورد سلامت انتخابات افتاد. پور محمدی گفت که اطمینان می‌دهم انتخابات سالم برگزار شود! در‌حال حاضر میزان ترک خوردن سقف مراکز دولتی به دلیل افزایش خالی‌بندی‌های مقامات کشوری و لشگری افزایش شدیدی یافته به نحوی که بسیاری از آقایان مرکز کار خود را به فضای آزاد منتقل کرده‌اند.

پور محمدی افزود:در انتخابات امسال استفاده از رایانه و روش‌های نوین را به کار گرفتیم و با توافق شورای نگهبان از این دو روش در تمام کشور استفاده می‌شود. قرار است برای رفع زحمت برادران، رای هر حوزه دو روز پیش از انتخابات شمارش شود تا روز بعد انتخابات نتایج هرچه سریع‌تر اعلام گردد و همه نگرانی‌ها برطرف شود. همچنین برای حفظ ارزش‌های آنقلابی، روز برگزاری انتخابات، ۲۴ اسفند، تولد رضا شاه پهلوی انتخاب شده تا روح آن مرحوم از ادامه راهش در امور امنیتی و پزشک احمدی و تیمورتاش و غیره از برادران عزیز کاملا راضی باشد.

دبیرکل سازمان ملل، سخنان احمدی‌نژاد را در شان یک رئیس جمهوری ندانست. وی از نزدیکان رئیس جمهوری ایران خواست ایشان را کنترل کنند. خانم فاطمه رجبی پس از شنیدن این سخنان یانگ کی مون خیلی سریع یک مطلب تند نوشت که بدلیل فیلتر شدن وبلاگش و وبسایت نوسازی فقط آقای الهام مجبور به خواندنش گردید. کلاغستون هم در اعتراض به فیلتر شدن وبلاگ خانم رجبی به وزار ارشاد شدیدا اعتراض کرد که باعث شد امت مسلمان از یکی منابع اصلی طنز و هجو و گل‌واژه و کرسی شعر محروم شوند.

به پیام‌های تلفنی کلاغستون هم توجه کنید...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)