تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

عدم التزام عملی نماینده زرتشتیان به اسلام

Download it Here!

یک مقام آمریکایی در یک جایی از پاریس با یک مقام ایران دیدار کردند و مدتی بعد ناپدید شدند. گفته می‌شود مقام آمریکایی با خود کره همراه داشته است که باعث نگرانی شاهدان عینی شده است. ظاهرا یک مرحوم مارلون براندویی در تک آخرین تانگویی در پاریس، از کره استفاده نامشروع کرده بوده است. مقام ایرانی مذاکره کننده صبح روز بعد با مشکلاتی خاص به سفارت ایران بازگشته است.

آیت‌الله توسلی، رئیس دفتر آیت‌الله خمینی پس از اعتراض به اظهارات فرمانده سپاه پاسدارن تصادفا درگذشت. اصولا در ایران در زمان‌های خاصی میزان مرگ و میر زیاد می‌شود. و همین آخری‌ها گفت که انقلاب را تحریف کرده‌اند، که البته گفته می‌شود سید احمد خمینی هم یک همچین حرف‌هایی زده بود است که سکته‌ دادند...بخشید، سکته کرد. معمولا اطرافیان آیت‌الله خمینی خیلی ناگهانی بعد از اعتراض به دوران بعد ایشان مرُد می‌شوند!

هاشمی رفسنجانی از دخالت سپاه در امور سیاسی انتقاد کرد ولی حواسش بود که از مقامات معظم و حاکمیت بعد از دوران آیت‌الله خمینی چیزی نگوید تا به سرنوشت احمد خمینی و آیت‌الله توسلی و دیگران مبتلا نشود.

پس از صرف چند ساعت وقت و انرژی آقای رئیس جمهوری، بالاخره گاز به سانتریفوژ تزریق کرد تا غنی سازی هسته‌ای انجام شود. تا کنون ۱۰ نفر از اعضای گارد ریاست جمهوری بعد از تلاش‌های مجدانه رئیس جمهوری مسموم شده‌اند. ایشان هنوز فرق گاز شکم و گاز سانتریفوژی را نمی‌دانند...

به دنبال اعطا جایزه به یکی از فعالان جنبش یک میلیون امضا زنان، دو نفر از اعضا این جنبش دستگری شدند. اصولا چون نظام مقدس بسیار قدرتمند است شدیدا از زنان و نهضت‌شان می‌ترسد و قرار است مسوول مقابله با جنبش زنان نیز، معاون امور بررسی ختنه وزارت کشور، خانم فاطمه رجبی باشد.

خانم فاطمه رجبی صلاحیت نماینده زرتشتیان ایران را به خاطر عدم التزام عملی ایشان به اسلام رد کرد. معاون امور بررسی ختنه وزارت کشور گفت پس از بررسی کامل نماینده زرتشتیان، به ایشان ثابت شده که مسلمان نیستند! ولی نماینده کلیمی‌های ایران صَلاحیت‌شان کاملا تایید شد. خانم رجبی البته خبر نداشت که کلیمی‌ها هم ختنه سوران دارند و از این حرف‌ها. انجمن اسلامی کلیمیان ایران نیز از اقدامات خانم رجبی تقدیر کردند.

روزنامه ملیت گزارش داد، بعد از ۲۹ سال، مردم ایران تحت آموزش‌های اسلامی، بی‌دین‌تر شده‌اند و مردم ترکیه تحت آموزش‌های ضد اسلامی، مسلمان‌تر. از مقامات محترم نظام مقدس درخواست می‌شود برای رفع این مشکل به ترکیه بروند و مقمات ترکیه را به ایران بفرستند تا اسلام ناب محمدی زودتر از موعد مقرر محو نشود! کلاغستون نیز پیشنهاد کرد پیس از اینکه خود ایران محو نشود باید یک فکرهایی کرد!


شورای نگهبان ۳۰۰ نخودی دیگر را تایید صلاحیت کرد ولی از تایید صلاحیت آدم‌حسابی‌ها خبری نیست. اصولا مجلسی خوب است که میزان اشکولازیساسیون آن مورد تایید ریاست محترم جمهوری باشد. شورای نگهبان هم اعلام کرد نماینده ارامنه نیز چندان التزام عملی به اسلام نشان نداده ولی او گفته التزامش را چند بار به خانم رجبی نشان داده و تاییدیه ایشان را دریافت کرده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقا این خانم رجبی رو هستم ... دوست دارم درموردش یه جوری بنویسی که بد بسوزه

-- تاکستانی ، Feb 20, 2008

باسلام
لطفا" اگر ممکن است مطالب خوبتان را با بیان برخی از مسائل جنسی آلوده نکنید زیرا از جذابیت آن می کاهد

-- Raza ، Feb 22, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)