تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"عملی‌"های دارای التزام

Download it Here!

یک جوان نسبتا ۲۲ ساله که تمام عمر خود را نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرده است، تحت آموزش‌های درخشان نظام آموزشی اندکی عرق‌خور شد و به اتهام چهار بار شراب خواری، به اعدام محکوم گردید. لازم به ذکر است که با عنایت به اخبار رسیده از شهر قم، که بیشترین تعداد طلبه و روهانی را در خود دارد، مصرف عرق سگی و غیر سگی و انواع مشروبات وارداتی بسیار مسری بوده و باعث آرامش قلب بسیاری از آقایان شده است. در حال حاضر در این شهر مقدس، مصرف الکل و مواد مخدر از واجبات "کف-آیی" است، یعنی هر وقت کف می‌کنند، یا سراغ تریاک می‌روند یا سراغ دیگر مواد نشاط آور که حضور قلب را موقع عبادت بیشتر می‌کند. تعداد زیادی از برادران، جزو ملتزمین به عمل هستند.

به یک خبر در مورد عملی‌ها توجه کنید! تعداد زیادی از کاندیداها به خاطر نداشتن التزام "عملی" به ولایت و دین و غیره رد صلاحیت شده‌اند. به گزارش خبرنگار ما، میزان عملی‌ها در میان تایید صلاحیت شده‌ها آنقدر زیاد است که احتملا مجلس بعدی اکثریت با برادران اهل دود و دم است که علاوه بر ولایت، به وافور هم التزام عملی دارند و خواهند داشت. صلاحیت برادران عملی را هم نایب رئیس مجلس، جناب آقای باهنر که جزو شدیدترین ملتزمین عملی است تعیین خواهد کرد!

واحد موشکی نیروهای مسلح کلک قورباغه‌ای زد و روی یک موشک بالستیک دور برد نوشت، موشک ارسال ماهواره مصباح. وزارت خارجه آمریکا هم گفت چون فعالیت‌های موشکی ایران بسیار صلح آمیز است، احتمال دارد فقط یک موقعی یک آدم‌های خودسری اشتباها یک چیزهای دیگری سوار این موشک‌ها کنند و یک طورهایی بشود که آمریکا دوست دارد، چون شدیدا منتظر بهانه است که برای برادران محترم، شرایط ظهور را فراهم کند. می‌گویند جرج بوش و دیک چنی تازگی‌ها به حجتیه و موتلفه پیوسته‌اند و فعالانه به کمک برادران محترم خود در چهار راه پاستور خواهند آمد.

جبهه زهوار در رفته اصلاحات اعلام کرد، از میان ۹۰ کرسی باقی مانده، کاندیداهای اصلاح‌طلب ۶۷ حوزه را رد صلاحیت کردند و رقابت، کشک! کلاغستون طی نامه‌ای پیشنهاد کرد که همین کاندیداها هم بلا نسبت مثل بچه آدم از نامزدی انصراف دهند رقابت بین کفتارها و شغال‌ها و لاشخورها باقی بماند. از میان کاندیداهای دوم خردا، فقط دکتر عارف به توصیه کلاغستون عمل کرده و در اعتراض به رد صلاحیت‌ها استعفا داده است.

نوه آیت‌الله خمینی هم رد صلاحیت شد. شورای نگهبان اعلام کرد، اگر خود آیت‌الله خمینی هم الان زنده بود احتمالا رد صلاحیت می‌شد چون شطرنج را آزاد کرد که از بنا به کتاب آیت‌الله دستغیب ماما جمعه اسبق شیراز، نگاه به صفحه شطرنج مثل نگاه کردن به اندام جنسی محارم مونث است که صلا کار خوبی نیست!

سید محمد خاتمی که چند شب پشت در بیت خوابیده بود که تحویلش بگیرند و چند نفری از دو خردادی‌های رد صلاحیت شده را صاحب صلاحیت کند، با یک جواب سر بالای حسابی دماغش سوخت و چانه مبارکش کش آمد. وی فعلا در بخش حوادث بیمارستان سینا نگهداری می‌شود. به خاتمی گفته شد که کسانی که ۴ سال پیش تحصن کرده‌اند، تا زمانی که نظام مقدس برقرار است صاحب صلاحیت نخواهند شد چون از دین خارج شده و مرتد و ناصبی و غیره‌اند. ورود برداران و خواهران نماینده مجلس ششم به لیست برادران سعید امامی را تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

رئیس حوزه علمیه پنجاه تومنی، دانشگاه تهران سابق استعفا داد و جایش معاون اسبق وزارت اطلاعات آمد. آیت الله عمید زنجانی که موفق شده بود تعداد زیادی از اساتید دانشگاه را بپراند و ممنوع التدریس و بازنشسته کند، پس از ابراز رضایت از دو سال زدن فاضلاب به سرتاپای دانشگاه، گفت: مديريت دانشگاه تهران را درحالي تحويل مي‌دهم كه خود را در پيشگاه دانشگاهيان موفق مي‌بينم. دکتر فرهاد رهبر هم که پارسال معاون احمدی‌نژاد بود و معد با او دعوایش شد، پیش از این معاون وزارت اطلاعات بود و احتمالا برداران گمنام امام زمان را همراه خودبه دانشگاه خواهد برد. با توجه به زیر زمین‌های بزرگ دانشگاه، انتظار می‌رود بازداشت‌گاه‌های جدیدی در خود دانشگاه راه‌اندازی شود. از دانشجویان محترم تقاضا می‌شود چشم‌بند و غیره را همراه خود به دانشگاه ببرند که فقدان موجب پشیمانی است!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی حال کردم از عملیها

-- آرزو ، Feb 8, 2008

وقتی بلا به نسبت نخبه!های ژریم التزام عملی به اسلام ندارند.بقیه مردم چه کاره هستند؟جمهوری اسلامی برای مردمی که مسلمان نیستند چه معنی میدهد؟

-- ؟ ، Feb 9, 2008

آخرش ما حیدر حیدرش میکنیم !!!!! والا جون تو میگی نه نیگاه کن !!!البته .......

-- شعبون بی مخ ، Feb 11, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)