تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اعدام در ملاِ عام ممنوع!

Download it Here!

رئیس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای، اعدام در ملا عام را ممنوع کرد. وی سپس گفت، چون تازگی‌ها بعضی از زندانیان خودشان زحمت ما را کم می‌کنند و تصادفا در کردستان یا همدان خودکشی می‌کنند، شاید اعدامی‌ها را هم تشویق کردیم شر را همینطوری کم کنند. به همین دلیل قرار شد طناب و وسایل دیگر به اندازه کافی در اختیار زندانیان قرار گیرد تا هر وقت دوست داشتند، خودشان را اعدام کنند که بیخودی باعث زحمت نشوند.

چهار نفر مفسد اقتصادی که کارمند گمرک مهرآباد بودند، به اعدام محکوم شدند. لازم به ذکر است که این عده با اختلال در اقتصاد باعث ایجاد فساد شده و مفسد فی‌الارض محسوب شدند. تحلیل‌گران معتقدند، در ایران اگر شما رئیس جمهوری باشید و با سیاست‌های‌تان، اقتصاد مملکت را نابود کنید و باعث افزیش شدید قیمت‌ها شوید، هیچ اشکالی ندارد، چون باعث تسریع ظهور می شوید ولی اتهام خرده‌ای مثل اتهام این ۴ نفر اعدامی، حتما باید خیلی شدید باشد.

علت تعطیلی مجله زنان معلوم شد. این نشریه با چاپ تصویر یک زن محجبه انتحاری، باعث زیر سوال رفتن مسلمین و تشویش خاطر همه فاطمه کوماندوهای محترم نظام مقدس شده است. همچنین چاپ زنان محجبه اینجوری خیلی س.ک.س.ی محسوب شده وا باعث تحریک گروهی از برادران گردیده.

الهام، سخنگوی دولت، وزیر دادگستری، عضو شورای نگهبان و مدیر کل آب و فاضلاب ریاست جمهوری و همسر خانم رجبی که فعلا دارد میزان مسلمان بودن کاندیداهای رد صلاحیت شده را سانت می‌کند، اعلام کرد که قطع گاز از سوی ترکمنستان، کار فرزند هاشمی رفسنجانی و مافیای نفتی بوده است. پیدا شدن مقداری پوست پسته در کنار شاه‌لوله گاز و شیر فلکه بسته شده عامل اعلام این اتهام بوده است. فرزند هاشمی رفسنجانی نیز اعلام کرد که به خاطر علاقه به شرکت توتال فرانسه و استات‌اویل نروژ کار با ترکمنستانی‌ها برایش نمی‌صرفد چون انها اهل کمک‌های بلاعوض و غیره نبوده‌اند. لازم به ذکر است که در چند سال گذشته، چند تا آدم عوضی شرکت‌های نفتی توتال فرانسه و استات‌اویل نروژ بیخودی و همینطوری بدون بازجویی مقامات وزارت اطلاعات اعتراف کردند اندکی کمک‌های مالی بلاعوض(با رشوه و پورسانت اشتباه نشود) به فرزند هاشمی رفسنجانی داده بودند که البته طبق معمول واقعیت نداشت، فقط این مقام‌های فرانسوی و نروژی در دادگاه‌های خودشان محکوم و از کار بیکار شدند.

لس‌انجلس تایمز نوشت، نگرانی جدید پس از راه افتادن نیروگاه بوشهر، قرار گیری این مجموعه هسته‌ای روی یک فقره گسل زلزله‌خیز ناقابل است. نگرانی بعدی هم از آنجا ناشی می‌شود که روس‌ها سابقه‌ای طولانی در ساخت نیروگاه‌های بسیار مطمئن مثل چرنوبیل دارند که باعث مرگ و میر هزاران آدم گردید. به همین دلیل، قرار شد دولت از صندوق مهر رضا، یک چند صد میلیارد خرج کفن و دفن شهروندان محترم حاشیه این نیروگاه را کنار بگذارد که خیلی سریع پس از وقوع اتفاقی که نباید بیافتد، همه را خاک کنند، تا این شیرین عبادی و وکلای نامرد همکار وی تقاضای نبش قبر ننمایند.

به گزارش خبرنگار ما از سنندج، خانواده زندانی خودکشی شده سنندجی هم به خاطر پیگیری مرگ فرزندشان زندانی شده‌اند. البته معلوم نیست این عزیزان هم آنجا تمایلی به خودکشی پیدا کنند یا نه که ظاهرا در ماه‌های اخیر شدیدا افزایش یافته است!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ای داد از این همه بیداد...

http://masih.faradokht.com

-- الهام ، Feb 2, 2008

از خوانندگان مطالبت یه جا ثبت نام کن که اگه سایتتو رو فیلتر کردن آدرس جدید رو بهشون بدی

-- sirous ، Feb 4, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)