تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

خودسانسوری رياست جمهوری

Download it Here!

نهاد رياست جمهوری دستور داد جلوی چاپ سخنان رئيس جمهوری گرفته شود. به دنبال انتشار گل​واژه​های* اخير مقام رياست جمهوری در هفته​های اخير که اندک اندک تبديل به جوک شده است، دفتر رياست جمهوری با خواهش و تمنا از روزنامه​ها خواست سخنان احمدی​نژاد را بی​خيال شوند. وی بعد از قطع گاز از سوي ترکمنستان، تقصير را گردن منتقدان خود و هاشمی رفسنجانی انداخت! ترکمنستان هم اعلام کرد که تا ايران پول گازش را ندهد، از گاز اضافی خبری نيست. در حال حاضر نهاد رياست جمهوری و وزارت بهداشت یک دستگاه گل​واژه سنج خریداری کرده​اند که قرار است روی بدن ریاست محترم جمهوری سوار شود. نخ اين دستگاه در صورت شنيدن سخنان گل​واژه​اي، بخشی از بدن رياست محترم جمهوری را شديدا کشيده تا ايشان سخنان خود را قطع کند. البته همسر آقای احمدی​نژاد به نهاد رياست جمهوری اعتراض کرده​اند که به خاطر کثرت در استفاده از سخنان گهر بار، آقای احمدی​نژاد خيلی زود ناقص شوند و ...

حسنی گفت: قطع گاز بلاست،آمریکا بلاست،سرما بلاست،بدحجابی بلاست ،توبه کنید! چرا برای پرداخت خمس و زکات باید زور بالای سرتان باشد؟ لازم به ذکر است که چاه‌های نفت و گاز ایران منتظر پرداخت خمس و ذکات و توبه مومنین برای استخراج گاز می‌باشند و در صورت بروز تبرج خانم‌های بی‌دین، مخازن گاز از گاز دادن به مردم قویا خود داری خواهند کردٓ!

بر اساس نظرسنجی روزنامه جام جم، شهرداری و قاليباف از دولت احمدی​نژاد موفق​تر بوده​اند، بخصوص در کنترل بحران يخبندان امسال. از سرنوشت مسوول نظرسنجی روزنامج جام جم اطلاعی در دست نيست. از خانواده محترم ایشان درخواست می​شود ساک محتوی داروی نظافت، کمپوت، روغن زیتون و غیره را به نگهبانی زندان اوین به نشانی بند ۲۰۹ ارسال کنند.

بی‌بی‌سی نوشت: تهدید ناوهای آمریکایی "شوخی رادیویی" بود. به گزارش خبرنگار ما در پی شوخی‌های ریاست محترم جمهوری در باب پاک کردن اسرائیل و سبز شدن هاله نور روی سر ایشان در سازمان ملل، شوخی چند روز پیش عده‌ای بچه کرمکی در خلیج فارس باعث شد نیروهای آمریکایی پیام تهدید به انفجار را از سوی ایران قلمداد کنند و بی‌خودی یک جنگ جدید راه بیاندازند. نهاد ریاست جمهوری که قصد دارد به ریاست محترم جمهوری نخ ببندد فعلا جلوی هرگونه شوخی اضافی از سوی ایشان را گرفته است.

جرج بوش در امارات به ایران حمله کرد و اندکی شاخ و شانه کشید. پس از موفقیت بوش در گند زدن به افغانستان و عراق، نامبرده دارد تلاش می‌کند به ایران هم یک خرابی‌ای بزند که امیدواریم تا پایان دوره ریاست جمهوری‌اش این نخ ویژه آقای احمدی‌نژاد را محکم بگیرند تا ایشان حرف زیادی و شوخی زیادی نکند تا بهانه لازم به بوش و دیک چنی داده نشود.

*گل​واژه​=...شعر، کرسی شعر

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

مرسي
هر روز كلاغستون رو گوش مي دم
دم شما گرم
توي ايم هواي سرد

-- محسن عظيمي ، Jan 16, 2008

خیلی حال کردم
پیروز باشی

-- جم ، Jan 17, 2008

نيكي جان
لازم نبود گل واژه را آن زير معني كني. همه مي دانند معني اش را. يك كم ايجاز داشته باش پسر جان.
راستي! عالي بود!

-- رضا، شيراز ، Jan 17, 2008

اگه بشه برنامه هایی که اجرا میکنید روی سایت به صورت مرتب نشر کنید تا من و اونهائی که دسترسی مناسب به رادیو و ماهواره ندارن بتونن از اخبار "جعلی" استفاده کنن!!
باتشکر از همه ی کلاغ ها!! ( کلاغ های کلیه ی شهر ها!!)

-- حامد پور.قائممقامی ، Jan 17, 2008

Lotfan Vazehtar sohbat konid,sedaye besyar bad va na vazehi ro baraye file haye soti entekhab konid.

-- reza ، Jan 18, 2008

حرفاتون ای ول داره بابا! من که خیلی خوشم میاد؛ هرچند نمیشه جلوی این همه گه که سرازیر ممکت شده را گرفت اما حرفاتون کمی دل مارا خنک می کنه. دمت گرم

-- حالا هرچی ، Jan 20, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)