تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

غنی‌سازی اورانیوم توسط روس‌ها، حق مسلم ماست!

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

روسیه اعلام کرد ایران چون قول داده بچه خوبی باشد و غنی سازی را بی‌خیال شده، ما اولین محموله از سوخت غنی‌سازی شده را برایش فرستادیم. یک مقام روسی افزود، ایران قول داده از این سوخت فقط برای تولید برق استفاده کند. ایران هم تضمین داده که فقط در مواقع خاص از این سوخت برای پراندن برق سه فاز از آنچه نابدتر رقبای منطقه‌ای استفاده کند که کاملا صلح‌آمیز خواهد بود. رئیس سازمان انرژی‌اتمی ایران گفت ما از اول گفته بودیم که غنی‌سازی هسته‌ای حق مسلم ماست، ولی خب به جای نطنز در مسکو تولید شده که اصلا ایرادی ندارد.


وزير کشور گفت: با مسوولان رده بالای مزاحم دولت برخورد می​شود، چون در روزهای اخير مشکلات ناموسی ناجوری برای خواهر و مادر و برادر دولت فراهم شده. وزارت کشور احتمالا منظورش هاشمی رفسنجانی است که هر از چند وقتی يک انگشتی به نامبردگان می رساند. گفتنی است میزان سقط جنین اعضای خانواده دولت در روزهای اخیر زیاد شده که البته می​تواند ناشی از تبرج هم باشد. وزير کشور به خبرنگار ما گفت که منظورش خاتمی نيست چون او آنقدر نجيب است که اصلا دور و بر ناموس دولت پيدايش نمی​شود. البته هنوز در مورد باناموس بودن دولت بحث​های زيادی وجود دارد که ذکر آنها معذوريم!


رئيس جمهوری از مردم خواست او را پيش از سفر حج حلال کنند. به گزارش خبرنگار ما تنها کسی آقای رئيس جمهوری را از ته دل حلال کرده، خانم رجبی است. حتی آقای الهام از حسادت علاقه همسرش به معجزه هزاره سوم رئيس خود را حلال نکرده است. بنا به گزارش رسيده، از تعداد رای دهندگان به رئیس جمهوری، تنها صاحبان شناسنامه‌های فوت شده ایشان را حلال کرده‌اند. در انتخابات گذشته تعداد زیادی از مرده‌ها تصادفا زنده‌شدند و به ایشان رای دادند که ناشی از دم مسیحایی ایشان بوده احتمالا.

همچنین خانواده مرحوم زهرا بنی یعقوب و دیگر مرحوم شدگان چند سال گذشته به علاوه دانشجویان زندانی و ستاره‌دار دانشگاه امیر کبیر و کلیه کسانی که مورد مهرورزی آقای رئیس جمهوری قرار گرفته‌اند برای ایشان دعای مخصوص کرده‌اند که آثارش احتمالا بعد از سفر حج معلوم خواهد شد. بزغاله‌ها هم در ضمن سلام می‌رسانند!


احمدی نژاد در گفتگو با سیما با اشاره به بکارگیری خلیج عربی در بیانیه پایانی این اجلاس تصریح کرد: اصلا گیرم که آنها از لفظ خلیج عربی استفاده کرده باشند . گيرم در بيانيه پايانی گفته باشند که تا ايران جزيره​های سه گانه را پس ندهد، ما هيچ پيشنهادی را قبول نداريم، گيرم شورای همکاری خليج برای برخورد با ايران تشکيل شده و ... خب گيرم جزيره​ها را هم از ما بگيرند، گيرم کنترل دهانه خليج هم از دست ما در بيايد، اينها که ارزشی در برابر حضور من در کنفرانس سران خليج نداشته! در حال حاضر با انتقاد کنندگان اندکی برخورد شده و گفته می​شود آقای توکلی که منتقد رئیس جمهوری بود، اندکی صدايش نازک شده که ربطی به کشيده شدن هسته​های ايشان ندارد.


همسر خانم رجبی موسوم به آقای الهام اعلام کرد که دولت بشدت با طرح امنیت اجتماعی مخالف است

و چرا نیروی انتظامی با جوانان مردم این برخوردها را کرده است؟ وی گفت تبرج و این حرف​ها چیست که بهانه کرده​اند برای اذیت کردن جوانان عزیزی که می​خواهند در انتخابات مجلس به کاندیداهای آبادگران رای بدهند؟ وی افزود اگر مردم به نامزدهای مورد علاقه خانم رجبی رای دهند حتما با نیروی انتظامی که اینقدر عزیزان را اذیت کرده برخورد خواهد کرد. البته لازم به یادآوری است که آقای احمدی​نژاد پیش از رئیس جمهوری شدن هم از این حرف​ها زده بود ولی تصادفا نیروی انتظامی که زیر دست قوم و خویش ایشان است یک کمی نافرمانی غیر مدنی انجام داد.

در مورد گزارش رئیس جمهوری نیز برنامه تصویری ما را در روز چهارشنبه ببینید. البته اگر هم برنامه ما فیلتر نشد و هم شما را به خاطر تبرج نگرفتند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

عالی است. پرده دري همه جانبه و بی پروای شما ممتاز و بی سابقه است. گمان نکنم بهتر از این بتوان تعفن را نشان داد.
پاینده باشید

-- بدون نام ، Dec 18, 2007

Fantastic ! short and enough ! that's the whole point!....keep on a good job Niki !......Tnx

-- yeki ، Dec 18, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)