تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دماغ چاوز سوخت...

این برنامه را اینجا بشنوید! نه جای دیگر!!!

هوگو چاوز دماغش سوخت، او که قصد داشت از طریق یک همه‌پرسی، مقام معظم ونزوئلا شود، شکست خورد و رای نیاورد. گفته می‌شود الگوی چاوز فیدل کاسترو و یک نفر دیگر است که از ذکر نام او معذوریم. احمدی‌نژاد نخستین کسی بود که به چاوز دلگمری داد و قرار است برای عیادت به ونزوئلا برود .


به دنبال موفقیت آقای چاوز در شکست خوردن در همه‌پرسی، گروهی پیشنهاد کردند که در ایران هم یک همه‌پرسی برگزار شود تا همه بفهمند دنیا دست کیه؟ کلاغستون امیدوار است اگر روزی روزی روزگاری این همه‌پرسی برگزار شود، تصادفا ۴-۵ میلیون نفر از مرده‌ها یکهو زنده نشوند و شناسنامه‌های‌شان مهر انتخابات بخورد!

جانشين لاريجانی با خاوير سولانا ديدار کرد. سولانا در پايان اين جلسه گفت، هر که گريزد زخراجات شاه، بارکش غول بيابان شود. آقای جليلی بعد از اين جلسه، آنرا مثبت خواند و آقای سولانا جلسه را فاجعه​بار اعلام کرد. در اين جلسه، آقای جليلی فرصت کرد در باره تز دکترايش، قيمت گوجه فنگی در سبزی فروشی کنار خانه آقای احمدی​نژاد، قصاب محل رئيس جمهوری کله مشاور ايشان است، ظهور آقا امام زمان در صورت غنی​سازی هسته اي و غيره حرف بزند که وسط جلسه آقای سولانا سرش را کوبيد به زمين. لازم به ذکر است که به پیشبینی آقای احمدی​نژاد، امام زمان بدون غنی سازی اورانیوم در ایران حالاحالاها ظهور نمی​کند.

آقای احمدی​نژاد پیشبینی کرد، قطع​نامه سوم علیه ایران صادر نخواهد شد. ایشان پیش از این هم در مورد قطع​نامه​های اول و دوم از همین پیش​بینی​ها کرده بود. قرار است موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران از ایشان برای پیشبینی زلزله هم استفاده کند، چون هر اگر خلاف پیشبینی ایشان عمل شود، حتما می شود فهمید کجا قرار است زلزله بیاید!

رئیس جمهوری ایران که چندی پیش گفته بود پرونده هسته​ای ایران بسته شده، پس از اجلاس کشورهای ۵+۱ برای تحریم ایران گفت حرف مرد یکیه و اگر صد بار هم ایران را تحریم کنند، باز هم پرونده ایران بسته است. این اولین بار است که کشورهای دنیا به خاطر یک پرونده بسته کشور خاطی را تحریم می​کنند.

تعدادی از دانشجویان از ترس اینکه مبادا کار دست خودشان بدهند دستگیر شده‌اند. وزارت اطلاعات یک دانشجوی اهل ارومیه را ۵ ماه است که مبادا یکهو بزند و براندازی کند را گرفته​اند و اندکی مورد نوازش قرار داده اند. در تهران هم قرار است امروز ۶ عدد بزغاله دانشجونما را دستگیر کردند تا به خودشان شاخ نزنند.. سعید حبیبی، عضو سابق دفتر تحکیم وحدت هم از ترس اینکه مبادا در آینده جاسوسی کند به زندان رفت. کارشناسان معتقدند به زودی تعداد زیادی از فعالان سیاسی از ترس اینکه مبادا چند سال بعد زیادی فعالیت کنند به حبس ابد محکوم شوند. در سال ۶۷ هم یک چهار هزار نفری را از ترس اینکه مبادا یک فکرهای بدی کنند، پیش از ارتکاب جرم یک کمی کشتند.

روزنامه کیهان، یک شبکه جاسوسی دیگر که همینطور مشغول براندازی از طریق اینترنت بود را کشف کرد. سایت گویا که خودش نمی‌دانست متعلق به سی‌آی‌ای است، مرکزی بوده برای جاسوس پروری. این مرکز به هدایت "فرشاد ب." تعداد زیادی جاسوس استخدام کرده که بعضی از این جاسوس‌ها البته برای کیهان هم می‌نویسند. کیهان نوشت به زودی یکی از همکاران سابق این مرکز جاسوسی اطلاعات مرکز جاسوسی "گویا" را فاش خواهد کرد. تازگی‌ها بعضی‌ها تمایل زیادی برای همکاری با کیهان از خود نشان داده‌اند که مرکز ضد جاسوسی کلاغستون از آوردن نام آنها معذور است!

کیهان چند سال پیش در مقاله‌ای به قلم برادر حسین شریعتمداری، راز جاسوسی احتمالی عده‌ای وبلاگ نویس را بر ملا کرد که از ترس اینکه مبادا چند سال بعد خیال‌های بدی به سرشان بزند، همه آنها را دستگیر کردند و چند ماهی هم مورد مهرورزی قرار دادند. اصولا جاسوس در منطق امنیتی، فردی است که هویت مشخصی نداشته و اطلاعات منتشر نشده را به مراکز امنیتی منتقل می‌کند. برادر حسین کسانی که هویت معلوم دارند و اطلاعات منتشر شده را منتشر می‌کنند، جاسوس می‌خواند. لازم به ذکر است که بعضی از وبلاگ‌نویس‌ها که همه جا سرک می‌کشند، اطلاعات آن مراکز را اندکی به برادر حسین "ایمیل" می‌کنند و برادر حسین هم از طریق برادران محترم، این جاسوسان احتمالی را مورد تفقد قرار داده و خواهد داد.

در حال حاضر هم برادر حسین دارد روی مرکز جاسوسی "زمانه" کار می کند و از طریق عوامل اعزامی خود به دفتر ارگان جاسوسی هلند، اطلاعات وحشتناکی از امکانات جاسوسی رادیو گرفته است. مرکز زمانه تعداد زیادی میکروفون‌های با شکل غیر شرعی دارد که از آنها استفاده‌های نامشروع می‌کنند. در این مرکز غیر اخلاقی، تعدادی خبرنگار-جاسوس زن و مرد با هم همکاری می‌کنند و زن‌ها سیگار هم می‌کشند! تعدادی از همکاران رادیو زمانه هم خانه‌شان کنار منطقه "شهر نو" آمستردام موسوم به "رد لایت استریت" است. در این مرکز، خانم‌ها پشت ویترین به مشتریان چشمک می‌زنند. گفته می‌شود رادیو زمانه از طریق این مرکز جاسوسی-جنسی در حال تهاجم فرهنگی به ایران است. در حال حاضر جاسوسان برجسته این مرکز عبارتند از "مهدی.ج"و "رضا.ج"، "شهزاده ن." که با خانواده سلطنتی سابق فامیل است، "اردوان ر."، "آزاده ا." ، "پژمان ا." ، "ابراهیم .ن" و ... تعدای دیگر که در پروژه بعدی تار عنکبوت نام آنها را خواهیم آورد! گفته می​شود "مهدی خ." نماینده این مرکز جاسوسی در دفتر دیک چنی است و اندکی مرتد و ناصبی است. اگر نبود در باره ارتداد اینقدر حرف نمی زد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلي تلخ و شیرین بود! خیلي خندیدم! ممنون.

-- سروش ، Dec 5, 2007

چه کسی فکر میکند که احمدینژاد و امثال او و حتی رقبای او بعد از مشاهده وضع چاوز دیگر حتی اجازه فکر کردن در باره برگزاری »» همه پرسی و یا انتخابات ازاد «« را به کسی در ایران بدهند تا برسد به انجام ان ؟!. خدا میداند چاوز بدبخت چه قدر $$$$$$$$ریالریالریالریال
از دولت و حکومت ما گرفته تا تن به ازمایش این ریسک خطــــرناک بنفع اقایان........ در مملکتمان داده ؟!؟! شاید هم گول امام زمانی را خورده که ساخته و پرداخته همان اقایان ....... است و قرار بوده که برایش یک معجزه هائي بکند اما خوابش برده و نیامده !!.
داوید.

-- Daveed ، Dec 5, 2007

هوگو چاوز مرد بزرگی است.درود بر همه سوسیالیستهایی که برای برقراری برابری تلاش میکنند.
مرگ بر امپریالیسم وسگهای زنجیری اش.
بینش احمدی نژاد مثل نویسنده این مقال امریکایی است

-- محمد ، Dec 7, 2007

سلام بيشتر يك نوع دست و پا زدن از روي فلاكت بود ميدانم نظرمن نمايش داده نميشود مهم نيست خيال كنيد با اين حرفها به جايي ميرسيد و مقام معظمي به شما ميرسد

-- بدر ، Jan 6, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)