تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رادیو زمانه محل تجمع جواسیس هلند

گوش دهید و دریافت کنید

مجله اکانامیست لندن نوشت که بوش و احمدی‌نژاد شدیدا به هم شبیه هستند. این دو شدیدا مذهبی هستند، مردم را رنگ می‌کنند و ...، بر اساس این تحلیل، بخشی از مردم آمریکا و ایران هم که به این دو نفر رای داده‌اند هم یک جور ناجوری به هم شبیه هستند!

آزانس انرژی اتمی گفت که دولت ایران قابل اطمینان نیست و معلوم نیست فعالیت‌های هسته‌ای ایران صلح‌آمیز باشد! محمود احمدی‌نژاد رئیس نسبتا جمهوری ایران پیش از این گفته بود که پرونده هسته‌ای ایران کاملا بسته است و هیچ چیز پنهانی وجود ندارد. آژانس هم اعلام کرد چون تمام مراکز هسته‌ای شده که کاملا صلح‌آمیز است دست برادران نسبتا ارزشی است که اندکی هم صنایع موشکی دست آنهاست و عقل‌شان هم یک کمی پارسنگ بر می‌دارد. جاسوس‌های آزانس هم اخیرا یک کمی مواد هسته‌ای صلح‌آمیز مخصوص درست کردن بمب‌های هسته‌ای را اطراف بعضی پادگان‌های سپاه پیدا کرده اند که مسولان کشور گفته‌اند فقط مصرف پزشکی دارد!

رادیو فردا اعلام کرد. وضعیت در لبنان بدون رئیس جمهور بسیار آرام است. تحلیل‌گران معتقدند که اگر این وضعیت در ایران هم تجربه شود، احتمالا تمامی مشکلات کاملا حل خواهد شد. در دو سال گذشته هر وقت احمدی‌نژاد دهان باز نکرده یا رفته مرخصی، هیچ مشکلی برای کشور پیش نیامده است.

فرمانده سابق بسیج، مسوول انتخابات کشور شد. از قدیم در ایران رسم بوده که متقلب‌ترین و بدترین شاگردان مبصر کلاس می شده‌اند. گفته می‌شود بسیج در انتخابات شوراها، مجلس و ریاست جمهوری اندکی دخالت کرد و همشیه تعدادی از متوفیان کشور هم تصادفا در انتخابات زنده می‌شوند و شناسنامه‌های‌شان مهر می‌خورد! البته طراح این عملیات مسیحایی قائم مقام وزارت کشور است که قبلا مافوق آقای افشار بوده است.

خانم رجبی معروف به فاطی اره از استقبال مردم مشهد از خاتمی بشدت عصبانی شد و از شدت عصبانیت، دستش به کسی نرسید و خودش را خلع لباس کرد. آقای الهام، همسر نامبرده که تاکنون خلع لباس شده همسر خود را ندید در دم سکته ناقص کرد. گفته می‌شود خانم رجبی یک کمی پشمالو بوده ظاهرا داروی نظافت روی ایشان اثر معکوس داشته است.

موسوي لاري گفت: اصلاح‌طلبان كارنامه درخشان دوره اصلاحات را ارائه كنند. موسوی لاری که ظاهرا چند سالی وزیر کشور بود ادامه داد، به عنوان مثال کارنامه وزارت کشور خاتمی بسیاری درخشان است...ما هم اجازه دادیم بسیج با خیال راحت در انتخابات دخالت کند، و در انتخابات ریاست جمهوری قبلی هم صدای تقلب مرحله اول انتخابات را در نیاوردیم تا بیخودی باعث ناراحتی بشویم، در عین حال اجازه دادیم در ماجرای کوی دانشگاه، برادران هرکاری دل‌شان خواست سر دانشجویان بیاورند. وی ادامه داد ما با اینکه فهرست تمامی بازداشت‌‌گاه‌های سپاه را داشتیم، وقتی فعالان سیاسی را می‌گرفتند، خودمان را می‌زدیم به کوچه علی چپ... قرار است وزرای دیگر کابینه خاتمی نیز پرونده‌های درخشان خود را رو کنند.

کیهان رادیو زمانه را ارگان سرويس اطلاعات و امنيت هلند خواند. ظاهرا یک گروه که کارشان بازجویی است و پرونده‌سازی و نیمه پنهان مردم را رو می‌کنند و خشتک ملت را هوا، دور هم جمع شده‌اند و در کوچه شهید شاهچراغی آمستردام رسانه‌ای را درست کرده‌اند. فعلا رادیو زمانه یک پیام فضلی‌نژاد از کیهان کمتر دارد. پیام فضلی‌نژاد یک آقایی بود که می‌رفت با وبلاگ‌نویس ها دوست می‌شد و بعدا برای ایشان پرونده درست می‌کرد. کیهان کتاب فضلی‌نزاد در باره انقلاب مخملی را اخیرا منتشر کرده است. کیهان مزدبگیران وبلاگ‌نویس متعددی دارد البته...

مراسم چهلم دکتر زهرا بنی‌یعقوب برگزار شد و خانواده ایشان گفت به دنبال قاتل دخترشان می‌گردد. لازم به ذکر است که در ایران هر وقت از این قتل‌ها اتفاق می‌افتد، پرونده می‌رود به یک جایی و چند سال بعد تصادفا حتی امکان برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه را هم نخواهند داد. معلوم نیست چرا خانواده خانم دکتر حرف مسوولان محترم را قبول نمی‌کنند که دخترشان خودکشی کرده و بشد از مرگ خود را کتک زده و آثار کبودی برجای گذاشته تا برادران امر به معروف و نهیت از منکر همدان را بدنام کند؟

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

In keyhania khejalat nemikeshan? Engar har chi matbueh hast ke ya mokhalefe ya montaghed, bozghaleh hatesh va ya jasus

-- شورشی بی دلیل ، Nov 26, 2007

sound file does not match the content
------------------------------------------------
متشکرم. اصلاح شد

-- Ahmad ، Nov 26, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)