تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ای نامه که می‌روی به ...

صدای کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید

نامه بی‌ادبی اوس محمود هسته‌ای که هفته پیش فرستاد واسه آقای سارکوزی، دردسرساز شد. وزارت خارجه بعد از انتشار نامه در فرانسه فهمید که چنین نامه‌ای نوشته شده و هر چه التماس کرد که دولت فرانسه نسخه‌ای از نامه را برای دبیرخانه وزارت خارجه ایران هم بفرستد، دولت فرانسه به خاطر رعایت اصول ادبی دیپلماتیک این کار را نکرد. ظاهرا این نامه محتوایش بالای ۱۸ است.

گفته می‌شود متن نامه را برادران انصار حزب‌الله نوشته‌اند و ادبیاتش عین نشریات لثارات و الباقی فحش‌نامه‌های بچه حزب‌الهی‌هاست. این اولین بار است که رئیس جمهوری یک مملکت یک نامه رسمی خارجکی می‌نویسد و وزیر خارجه مملکت از آن بی‌خبر است. البته عده‌ای معتقدند که راه‌یابی برادران خودسر گمنام امام زمان به دولت فعلی برای انجآم امور خودسرانه آقای رئیس جمهوری است.

وزیر خارجه ایران هم در لج‌بازی با رئیس جمهوری برای دفاع از سیاست‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران به الباقی دنیا نامه نوشت. وی که کمی خودسرانه این نامه را نوشته خطاب به وزرای خارجه دنیا گفته که تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران آنقدر صلح‌آمیز است که ما سپردیمش به سپاه پاسداران که یک کمی جدی شود، البته سپاه هم آنقدر صلح‌آمیز است که ما مجبور شدیم برای جدی شدن جماعت، چند نفری را بفرستیم وزارت اطلاعات تا اندکی خشن شوند. بچه‌های نازنین وزارت اطلاعات هم آنقدر صلح‌آمیز بازجویی می‌کنند که متهمان ،معترض به سیاست‌های هسته‌ای ریاست جمهوری را تمیز شده می‌فرستند دست برادران معاونت مرده‌شویی بهشت زهرا و آنجا که دیگر اصلا نیازی به شستشو ندارند و اینطوری همه کارهای ما از انرژی هسته‌ای تا کسانی که به سیاست‌های هسته‌ای ما اعتراض دارند با لطافت انجام می شود و صلح آمیز است.

فردا سالگرد مرگ خودسرانه داریوش فروهر و همسرش می‌باشد. وی و همسرش که خودسرانه خودشان را ۷۰-۸۰ بار زدند به چاقوهای برادران عزیز وزارت اطلاعات تا سربازان گمنام را بدنام کنند. اصولا در ایران این جماعت سیاسی و نویسنده فقط برای بدنامی نظام مقدس از این کارها کرده‌اند و بس، می‌گویید نه، از سعیدی سیرجانی بپرسید و احمد میرعلایی و الباقی! بعد از مرگ فروهرها هم دو نفر نویسنده خودشان را دار زدندن و انداختند توی ماشین برادران گمنام امام زمان و التماس کردند که آنها را بیاندازند توی کوچه باغ‌های اطراف شهریار.سید محمد خاتمی هم دنبال بهانه بود تا با چند نفر تسویه حساب کند، همه چیز را انداخت گردن از مو نازک‌تر برادران و چند نفری همینطوری بازداشت شدند و مرحوم خلدآشیان جنت مکان نظافت نشان، آقای سعید امامی با نوشیدن جام شوکران، داروی نظافت سابق به همه بیگناهی خود را ثابت کرد.

امام جمعه مشهد گفت آنها که گفته‌اند سپاه و بسیج نباید در سیاست دخالت کنند دشمن خدا هستند. ظاهرا آیت‌الله خمینی یک زمانی این حرف را زد و این نخستین بار است که یک مقام رسمی می‌گوید آیت‌الله خمینی دشمن خداست. در همه انقلاب‌ها وقتی سن انقلاب از سی می‌زند بالا، همه یادشان می‌رود که روزهای اول چه چیزهایی گفته شده. ولی در ایران درست دو روز بعد از پیروزی انقلاب همه یادشان رفت چه حرف‌هایی زده‌اند و نباید از امام جمعه مشهد انتظار زیادی داشت. از شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی هم فعلا همه گزینه‌هایش فراموش شده چون انرژی هسته‌ای‌مان هم مستقل نیست و دست روس‌هاست، آزادی هم که کشک، جمهوریت هم که شرمنده، اسلامیت هم که ما نوکرتیم!

آسد ممد خاتمی و اوس محمود هاله ظاهرا همزمان به مشهد می‌روند. گفته می‌شود تمامی اتوبوس‌های شرکت واحد و سپاه و ادارات برای انتقال داوطلبان شرکت در سخنرانی اوس محمود در اختیار ریاست جمهوری قرار گرفته و کسانی که می‌خواهند به سخنرانی خاتمی بروند باید با پای پیاده بروند، البته اگر سر راه نزنند توی سرشان.

همسر خانم رجبی که تصادفا آقای الهام سخنگوی دولت است گفت که کسانی که می‌گویند وضعیت جدی است و ممکن است جنگ بشود، برانداز نرم هستند. وی علت نرم بودن عامل براندازی را عدم مصرف ویاگرا خواند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

سلام نیک آهنگ جان خان
من یه چند جمله ای توشتم که به همون عللی که می دونی خودم نمی تونم منتشر کنم پس تو به اسم هر کی خواستی بنویس،من خودم حالشو رو می برم سر خود.
اینه:
بوش به وجود ایران هسته ای اعتراف کرد!بوش گفت:من پیش از این نمی دانستم که هسته در فارسی به معنی تخم است،پس در این صورت با در شرایط فعلی ایران واقعا هسته ای است.
دیگه با خودت خواستی استفاده کن،نخواستی هم ما چاکریم.

-- چند جمله ای درجه دو ، Dec 6, 2007

bad nabod

-- بدون نام ، Feb 22, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)