تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

منتقد جیگر طلا

غارغار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید!

وزیر ارشاد، بهترین منتقد رئیس جمهوری را انتخاب کرد. وزیر ارشاد که خود سردبیر کیهان بود، مدیر مسوول کیهان یعنی حسین شریعتمداری را برترین چاقویی که دسته مبارکه را نمی‌برد خواند. دیروز طی مراسمی، آقای ریاست جمهوری که همه منتقدهای بد را به شکل بزغاله می‌بیند رسما از این منتقد خوب تشکر کرد. آقای شریعتمداری در یک سال گذشته بارها از ریاست محترم جمهوری به خاطر اینکه جنگ را شروع نکرده و جایی را در اسرائیل نزده و دهان منتقدان را صاف نکرده و ترتیب ایشان را نداده انتقاد کرده است. آقای شریعتمداری البته اهل انصاف است و از دستگیری دانشجویان و زنان و سندیکایی‌ها و همچنین ممنوع‌الخروج کردن بعضی از منتقدین و پرونده سازی‌های اخیر تشکر کرده است. نفر دوم منتقدین نیز کاظم انبارلولویی است.


مقام‌های ایران که مدعی بودند قصد تولید سلاح هسته‌ای ندارند، مجبور شدند نقشه‌های تولید سلاح را که معلوم نبود کجا قایم کرده بودند را به آژانس البرادعی تحویل دهند. اصولا چون مقام‌های ایران گفته بودند که تولید سلاح هسته‌ای حرام است و ما کار حرم نمی‌کنیم، این نقشه را بعد از دادن کلی پول نفت از جماعت خارجی خریده بودند که بگذارند توی موزه یا به عنوان دستور آشپزی مورد استفاده قرار دهند. در دستورالعمل مذکور، روش تبدیل اورانیوم به یک جور پلوتونیوم آماده زدن توی سر دشمنان اسلام به طور کامل نوشته شده که البته چون ما هدف‌های صلح آمیزی را دنبال می‌کنیم و اصلا درست کردن بمب حرام است دادیمش به آژانس.

غلامحسین الهام، ریاست محترم جمهوری را با حضرت علی مقایسه کرد. صبح دیروز بعد از اعلام این خبر، تعداد زیادی از شیعیان به طور غیر رسمی تغییر مذهب دادند. کلیسای کاتولیک نیز اظهار امیدواری کرده است که تا زمان پایان دوران احمدی‌نژاد، تعداد مسیحیان ایران چند برابر شود.

ایران چند تبعه آرژانتین را تحت تعقیب قرار داد. این افراد به خاطر اینکه در کشور خودشان یک مرکز یهودیان منفجر شده بود و ۸۵ نفر کشته شده بودند نشانه‌هایی از بعضی‌ها از جمله یک وزیر اسبق ایرانی و یک نفر از حزب‌الله لبنان به دست آمده بود به ایران احضار شده‌اند. خدا را شکر مقام‌های کشورمان شهردار برلین و صاحب رستوران میکونوس و یا راننده و کارگران خانه شاپور بختیار و یا همسایه فریدون فرخزاد و چند صد نفر دیگر را احضار نکرده‌اند!

رئیس جمهوری که دو روز پیش ادعا کرده بود نام خائنان هسته‌ای را اعلام کرده بود، فعلا سکوت کرده است. غلامحسین الهام گفت آقای رئیس جمهوری قرص‌هایش دیر شده بود و یک حرف‌هایی زد، شما جدی نگیرید.

یکی از خائنین هسته‌ای که ظاهرا جاسوس است و رفیق آقای هاشمی رفسنجانی نیز تا کنون به خاطر فشار دولت بر قاضی دادگاه حکم برائت نگرفته است. ظاهرا چون دستگاه قضایی ما کاملا مستقل است، مقام‌های محترم نظام می‌دانند که می‌توانند به قاضی محترم فشار بیاورند. اصولا مقام‌های ایرانی از فشار خیلی خوششان می‌آید، بخصوص اگر فشار از پایین باشد.

آقای مهرابیان، خواهر زاده ریاست محترم جمهوری شد وزیر صنایع و معادن و فلزات. وی که مدعی شد سال‌ها در جبهه‌های جنگ جنگیده، معلوم نشد چرا مجبور شد به سربازی برود، و در دوران سربازی طرح خود را در کنار دایی‌جان که استاندار اردبیل بود بگذراند؟ اصولا برای آنهایی که یادشان نیست عرض کنیم که داوطلبانی که چند سال به جبهه می‌رفتند دیگر لزابمی نداشت به سربازی بروند و معاف می‌شدند!

با عنایت به اینکه اصل بر برائت است و آقای مهرابیان هم احتملا حلال‌زاده هستند و بچه حلال‌زاده به دایی‌اش می‌برد، از کارمندان وزارت معادن درخواست می‌شود برای حفظ جان خود هرچه زودتر به وزارت‌خانه‌های دیگر منتقل شوند. معادن ایران هم پیشکش!

آیت‌الله سبحانی از ورود و خروج مواد مخدر به قم اظهار نگرانی کرد. و ی نگفت نگران ورود آن است یا خروج آن. اصبولا سال‌های سال است بعضی از آقایان از ورود تریاک فرد اعلا به شهر مقدس قم استقبال می‌کنند و از خروج آن اظهار ناراحتی.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقای مهرابیان، خواهر زاده ریاست محترم جمهوری وزیر صنایع و معادن و فلزات شد ! ایشان که احتملا حلال‌زاده هستند و بچه حلال‌زاده نیز به دایی‌اش می‌برد ! بنابر این معادن ایران هم پیشکش!!.
...............
دستتان درد نکند !.
داوید.

-- Daveed ، Nov 15, 2007

ارائه جايزه بهترين منتقد به آقاي شريعتمداري مصداق همان ضرب المثل خود...خودخندي عجب مرد هنرمندي نيست؟

-- بدون نام ، Nov 15, 2007

man ham ye matlab dar morede jariane taghdir az montaghedan neveshtam be in adres:
http://erfanna.blogspot.com/2007/11/blog-post_2686.html

-- erfan ، Nov 15, 2007

آقا از نوشته شما لذت بردیم. فقط یک نکته اینکه من سالها پیش خوشبختانه یا متاسفانه با محرابیان دوست بوده ام. او از روابط خود استفاده های زیادی برد و با تجربه بسیار کم همیشه مدیر بود. اما این را مطمئن هستم که او خواهر زاده رئیس جمهور نیست. در این مورد بیشتر بررسی کنید. این موضوع خیلی مهم نیست فقط برای این گفتم که اصل بحث شما که درست هم هست با ذکر این گفته غلط کم تاثیر می شود.
----------------------------
ممنون! ما چون دیدیم او خیلی کارهایش عین رئیس جمهوری است گفتیم باید خواهر زاده‌اش باشد!

در ضمن ما اخبارمان جعلی است! چرا باور نمی‌کنید؟

-- محسن ، Nov 16, 2007

سلام. باحال بود...همينطور كاريكاتور حسين آقاي بازجومداري!
عجب خر تو خريه توي اين مملكت
به قول عشقي : بعد از اين بر وطن و بوم و برش بايد ر..
پاينده باشي.

-- سعيد ، Nov 17, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)