تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: فهم مخالفین من کمتر از بزغاله است

غارغار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید

محمود احمدی‌نژاد، ریاست نسبتا محترم جمهوری در سفر به بیرجند ضمن انتقاد از کسانی که شیوه مردمی دولت و رئیس جمهور را تمسخر می کنند، گفت که فهم مخالفین ایشان کمتر از بزغاله است. در هم رابطه با یک بزغاله گفتگو کرده‌ایم که‌ می‌شنوید.

خبرنگار: نظر شما در باره بیانات آقای احمدی‌نژاد چیه؟
بزغاله: ما در مورد فهم خود ایشون مشکل داریم! ولی در مورد مخالفینشون البته درسته! این همه مخالف ایشون با این همه ادعا و این همه حزب و اینا نتونستن از پس ایشون بر بیان،لابد فهمشون از ما کمتره! البته گمون کنم فهم طرفدارانشون هم مثل ببعی می‌مونه چون به همه کارهای ایشون دارن به‌به می‌گن که خیلی شبیه بع‌بع می‌مونه! البته اگه آقای رئیس جمهوری لباس درست و حسابی بپوشه و مثل چوپونا نره سر کار، شاید سو تفاهم کمتر بشه!

خبرنگار:کلاغستون هیچگونه مسوولیتی در باره این سخنان بر عهده نمی‌گیرد!


آمریکا تعدادی از دیپلمات‌های ایرانی را آزاد کرد. بر اساس مشاهدات ما، این دیپلمات‌ها خیلی قیافه‌شان به دیپلمات نمی‌خورد و اگر لباس بسیچ تن‌شان می‌کردی، شبیه همان‌هایی می‌شدند که شب جمعه دهان مردم را سر خیابان بو می‌کردند. احتمالا به دلیل همین شباهت بوده که آمریکا افراد مذکور را دستگیر کرده. لازم به ذکر است که در سال‌های اخیر وزیر خارجه ایران هم قیافه‌اش بیشتر شبین یک کشتی‌گیر است تا دیپلمات و رئیس جمهورمان هم که البته قیافه‌اش به همه چیز می‌خورد جز ریاست جمهوری.

میزان اختلاف برسر شیوه برگزاری انتخابات مجلس ایران زیاد شد. گروهی معتقدند که چون نماینده‌ها منتخب امام زمان هستند، نیازی به برگزاری انتخابات نیست، گروهی می‌گویند امام زمان انتخابش را انجام می‌دهد، ولی برای سرگرم کردن مردم، باید رای گیری کاغذی صورت گیرد، گروهی هم می‌گویند باید رای‌گیری رایانه‌ای صورت گیرد. به دلیل استفاده از ویروس‌کش در کامپیوترهای وزارت کشور، هیچگونه آّشغال و آلودگی هنوز امکان گرفتن تایید از این کامپیوترها را نگرفته، و آنوقت معلوم نیست چه بر سر منتخبین امام زمان خواهد آمد.

ارتش ونزوئلا، به کوی دانشگاه کاراکاس حمله کرد. خبرنگار ما از ونزوئلا گفت، گروه‌های طرفدار چاوز معروف به انصار بر اساس آموزش‌هایی که از نیروهای ایرانی گرفته‌اند به دانشجویان حمله کرده‌اند. تا این لحظه، فقط یکی از این سربازان به اتهام دزدیدن یک فقره ریش‌تراش از دانشجویان محکوم شده است.
به دنبال قوی‌تر شدن رابطه ایران و ونزوئلا، قرار است دادگاه مطبوعات ایران هم برای قضات این کشور کارگاه آموزشی بگذارد و برادران وزارت فخیمه اطلاعات برای راحت کردن خیال دولت از شر مزاحمان و نویسندگان و فعالان سیاسی سربازان گمنام چاوز را در ایران تربیت کنند.

شیرین عبادی گفت آثار کبودی بر بدن زهرا بنی‌عامری که در زندان همدان اندکی خود را توسط بقیه دار زده بود پیدا شد. مقام‌های قضایی معقتدند زهرا بنی عامری بعد از مرگ خودزنی کرده تا بدنش کبود شود! درست مثل زهرا کاظمی که پس از مرگ، زد کله خودش را شکست و به دنده‌هایش آسیب وارد کرد و سرتاپای خودش را کبود کرد. اصولا باید در سردخانه‌های ایران دوربین کار بگذارند تا مرده‌ها موقع خودزنی لو بروند!

سید محمد خاتمی گفت: مجلس می‌تواند به عدم کفایت رئیس جمهوری رای بدهد. وی مشخص نکرد مجلس کدام کشور؟ با عنایت به اینکه مجلس فعلی منتخب امام زمان بوده و دولت فعلی هم امام زمانی است و همه‌اش دارد برای جمکران بزرگراه و فرودگاه می‌زند و اداره پست امام زمان را هم در آنجا راه‌اندازی کرده، به هیچ وجه نمی‌توان انتظار داشت این مجلس کاری دست رئیس جمهوری فعلی بدهد. محمد خاتمی در اثر ابتلا به آلزایمر تازگی‌ها حرف‌هایی می‌زند باعث نگرانی نزدیکانش شده است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چرا دروغ میگید من که فیلمش را دیده ام او درباره مخالفین خود حرف نمی زند.

-- reza ، Nov 13, 2007

alli bood,mamnoon

-- chosparak ، Nov 14, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)