تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مهرورزی مدل ۲۰۹

غار غار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید

دولت که قرار بود میزان تورم را یک رقمی کند، فعلا دارد تلاش می‌کند نگذارد سه رقمی بشود. در حال حاضر میزان تورم نسبت به سال پیش ۱۵ در صد بیشتر شده. این در حالی است که آقای ریاست جمهوری هنوز گوجه فرنگی را به قیمت قدیم از همان میوه‌فروشی دم خانه‌شان تهیه می‌کنند. از سرنوشت فرزند میوه‌فروش مربوطه اطلاعی در دست نیست! این میوه فروش، یک روز، گوجه‌فرنگی را به قیمت واقعی فروخته بود.

دولت به روزنامه‌نگاران امر کرده چیزهای مثبتی در باره وزیر پیشنهادی صنایع و معادن بنویسد. به گزارش خبرنگار کلاغستون. روابط عمومی این وزار‌ت‌خانه به تعدادی از روزنامه‌ها گفت اگر مهرابیان که خواهرزاده آقای رئیس جمهوری هم هست بشود وزیر، به آنها آگهی خواهی داد. لازم به ذکر است که مدیران بعضی از روزنامه‌ها در دوران سابق، در شهرنو آموزش دیده‌اند و برای آگهی خیلی کارهای دیگر هم می‌کنند.

حسین مرعشی گفت، آقای احمدی‌نژاد گفته بود ظرف دو ماه امام زمان ظهور خواهد کرد و باید استانداران آن حضرت را برای ایشان تعیین کنیم و ... به دلیل تاخیر در ظهور، مشاوران ریاست جمهوری به ایشان پیشنهاد داده‌اند که شرایط یک جنگ را هر چه زودتر فراهم کند تا اینطوری امام زمان ظهور کند. لازم به ذکر است که هر وقت شرایط ایران خطرناک‌تر می‌شود، به جای آرام تر کردن وضعیت، یا آقای لاریجانی را اخراج می‌کنند، یا حرف از تداوم غنی‌سازی می‌زنند تا بالاخره آمریکا یادش نرود که دلش می‌خواهد به ایران حمکه کند.

اینترپل یا پلیس بین‌المللی اعلام کرد چند نفر از برادران نسبتا محترم ایرانی یک کمی در چند انفجار و ترور و غیره دست داشته‌اند و حالا حالا‌ها اسم‌شان از فهرست آدم‌های تحت تعقیب حذف نخواهد شد. یکی از این عزیزان وزیر اسبق اطلاعات است که کلاغستون هر گونه اتهام ترور به ایشان را قویا تکذیب می‌کند. در دورانی که نام‌برده وزیر اطلاعات هاشمی رفسنجانی بودند، فقط یک عده همینطوری در میدان میکونوس آلمان رفتند هوا و خودشان را محکم زدند به تیرهای مسلسل تا ایشان را بدنام کنند. همچنین تعدادی از اعضای کانون نویسندگان خودشان را اندکی خودکشی کردند تا اینترپل برای این آقا پرونده‌سازی کند. اصولا مقام‌های اطلاعاتی ایران همه‌گی اهل مهرورزی بوده و آزارشان حتی به مورچه‌هایی که خون خشک شده متهمین شکنجه شده را می‌خورند هم نمی‌رسد.

یک استاد دانشگاه که اندکی هم جدایی طلب بود، در بند ۲۰۹ زیر شکنجه داشت روح‌اش از جسم‌اش جدا می‌شد. نامبرده زیر مهرورزی اندکی سکته کرد. برای بار صدم! اگر ناراحتی قلبی دارید لطفا فعالیت سیاسی نکنید!

خبرگزاری ایسنا که قبلا معقول آدمی بود، همکار قوه قضاییه و وزارت اطلاعات از آب در آمد. به گزارش خبرنگار ما، هرکسی که از زندان می زند بیرون موظف است با این خبرگزاری گفتگو و اظهار پشیمانی بکند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)