تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

۲۸ سال نحسی ۱۳ آبان

غارغار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید

۲۸ سال پیش، تعدادی دانشجوی نسبتا مشنگ که پدربزرگ‌های دولت موقت محل سگ‌ به ایشان نگذاشته بودند، از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند تا وجود هسته‌های بزرگ خود را به اثبات برسانند. از آن تاریخ، ریال با سر سقوط کرد و دلار هفت تومانی تدریجا شد ۱۰۰۰ هزار تومان، ایران تحریم شد، انقلاب فرهنگی کردند، کودتای نوژه اتفاق افتاد، عراق به ایران حمله کرد، هزاران فعال سیاسی جان‌شان را دادند به شما و ...

کارشناس پزشکی کلاغستون معتقد است در صبح ۱۳ آبان، کله‌پزی‌های تهران به طور دست‌جمعی مغز خر به خورد دانشجویان سحرخیز داده‌اند. به طور کلی بدون خوردن مغز خر نمی‌توان کاری کرد که چند نسل تقاص پس بدهند.

لازم به ذکر است که در صبح ۱۳ آبان، میردامادی، اصغرزاده و بی‌طرف رهبری خوردن مغز خر را بر عهده داشتند و احمدی‌نژاد این امر را به ۲۶ سال بعد موکول کرد و حاضر نشد با آنها هم‌سفره شود، ولی به طور خودسرانه به سفارت شوروی حمله کرد ولی چون قدش کوتاه بود حتی دستش به زنگ سفارت نرسیتد و کسی متوجه حمله اشغال‌گرایانه وی نشد.

این دانشجویان به سرنوشت‌های عجیبی مبتلا شدند، عده‌ای رفتند سپاه، عده‌ای یا معاون وزیر شدند یا مدیر کل و بعدا به وزارت رسیدند، بعضی هم شدند سرباز گمنام و خدمت رقبای سیاسی‌شان رسیدند. یکی از آنها هم به نام هاشمی دست به یک ابتکار عجیبی زد و با معصومه ابتکار ازدواج کرد. معصومه ابتکار تنها کسی است که بعد از ۲۸ سال از اّغال سفارت آمریکا راضی است. آقای هاشمی هم هر شب دست به ابتکار عجیبی می‌زند!

رئيس پليس امنيت پايتخت اعلا‌م كرد: همه اراذل و اوباش بازداشتند؛ جز هفت نفر. واحد امور اراذل کلاغستون پس از بررسی اسامی این هفت نفر دید که امکان بازداشت این افراد وجود نداشته و نخواهد داشت. نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه دستگیری فرماندهان خود را ندارد!

یکی از همراهان ریاست جمهوری در سازمان ملل و دانشگاه کلمبیا، پیشنهاد کرد روز سخنرانی رئیس جمهوری در تقویم، "حماسه ملی" نام‌گذاری شود. لازم به ذکر است که به دنبال این حماسه ملی و زحمات ریاست محترم جمهوری، هم سپاه پاسداران تروریستی خوانده شد و هم بانک‌های ایران تحریم شدند و هم بسیاری از قراردادهای ایران فسخ گردید و غیره. از همکاران آقای احمدی‌نژاد قویا درخواست می‌شود مانع خروج ایشان از کشور و سخن گفتن نامبرده بشوند!

محمدرضا باهنر گفت که احمدی‌نژاد ۸ سال رئیس جمهوری خواهد ماند. پیشاپیش این واقعه ناگوار را به مردم ایران و سران کشورها که هر سال به سازمان ملل می‌روند تسلیت عرض می‌کنیم.

واحد قضایی کلاغستون به دنبال مرگ خانم دکتر زهرا بنی‌عامری و زهرا کاظمی در زندان که تصادفا زحمت ارتحال ایشان را دیگران کشیده‌اند، به کلیه خانواده‌هایی که فرزند دخترشان زهرا نام داد هشدار داد موقع بازداشت، طناب و پارچه تبلیغاتی و جسم سخت در اختیار ایشان قرار ندهند که غفلت موجب پشیمانی است. همچنین مرکز پزشکی قانونی کلاغستون از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را با بدن‌های کبود شده نفرستند زندان و بعد موقع تحویل گرفته جنازه گیر بدهند به مسوولان زندان که فرزندان‌ان را شکنجه کرده‌اند! این کار یعنی نشر اکاذیب!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

چطوری ...[...]
-----
پاسخ: برادر نسبتا محترم، فحش که می‌دهی، یادت باشد که نشانی‌ات را داریم! زحمت زیادی نکش!
IP address!

-- بدون نام ، Nov 6, 2007

نظر این برادر بی نام از متن نیک آهنگ خنده دار تر بود :-))

-- حجت ، Nov 7, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)