تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

شیخ مهدی دوزاری، ۵۰ هزار تومانی سابق

غار غار این برنامه را اینجا بشنوید

شیخ مهدی ۵۰ هزار تومانی معروف به کروبی، صاحب روزنامه اعتماد ملی که قول داده بود به مردم ماهانه ۵۰ هزار تومان پول بدهد مدتی است پول روزنامه‌نگاران خود را مرتب نمی‌دهد. نامبرده در ضمن یکی از روزنامه‌نگاران غیر دستمال‌انداز را به افتخارا اخراج نایل کرده است. از همکاران این همکار اخراجی درخواست می‌شود برای امر شریف دستمال انداختن مراقبت ویژه به خرج دهند. لازم به ذکر است که شیخ مهدی از این تاریخ به شیخ مهدی دوزاری تقییر نام داده است.

روزنامه اعتماد هم چون انتظار داشت خبرنگاران اقتصادی‌اش برای گرفتن آگهی، به فحشا رسانه‌ای رو بیاورند و از محصولات آگهی دهندگان تعریف کنند تا روزنامه درآمدش برود بالا، یکی از نویسندگان اقتصادی‌اش را انداخت بیرون. اصولا از عهد دقیانوس تا کنون، در بسیاری از روزنامه‌های اقتصادی، بعضی خبرنگاران نسبتا محترم خبرهای سفارشی می‌نویسند که هم برای جیب‌شان پربار است و هم برای مدیر مسوول. از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران درخواست می‌شود نام این روزی‌نامه‌نگاران را در خانه عفاف خبری ثبت و مجوز لازم برای امور خیریه ایشان را هر چه زودتر صادر کند.

آیت‌الله نوری همدانی گفت، کتاب شعر مولوی باعث انحراف است. وی افزود، ذکر روابط مشکوک آنچنانی با آقایی به نام شمس تبریزی، سخنان ریاست جمهوری ما را در دانشگاه کلمبیا زیر سوال برده است! وی افزود روابط زیر میزی را که در کتاب شعر نمی آورند! در همین حوزه خودمان کلی از همین حرف‌ها هست و هیچ کسی رویش نمی‌شود به صورت کتاب منتشرش کند!

ریاست محترم نسبتا جمهوری یا همان ریاست نسبتا محترم جمهوری اروپا را تهدید کرد! خود خبر به اندازه کافی خنده‌دار است و نیاز به تفسیر ندارد!

قیمت نفت هم از مرز ۹۰ دلار گذشت. طبق معمول پول نفت هنوز سر سفره مردم نیامده است. دولت فعلی در طول دو سال گذشته ۱۲۰ میلیارد دلار پول نفت گیرش آمده ولی معلوم نیست چرا سر سفره بشار اسد، حزب‌الله لبنان، حماس، هوگو چاوز و بقیه پیدا شده، اما سر سفره مردم ما، نه.

همچنین محمود احمدی‌نژاد از هوگو چاوز قهر کرد. هوگو چاوز از وقتی مشغول بوسیدن دست نئومی کمپل، مانکن انگلیسی بوده دیگر تلفن‌های احمدی‌نژاد را پاسخ نداده و محمود هم از چاوز خواسته عکس‌هایش را پس بفرستد.

قیمت سکه از مرز ۲۰۰ هزار تومان گذشت. با عنایت به نرخ جدید معلوم نیست نرخ ابتیاع عروس موسوم به مهریه چقدر بشود؟ از خانم فاطمه رجبی معروف به فاطی اره تقاضا می‌شود هر چه زودتر مشکل جوانان میهن را حل کنند. ظاهرا خانواده ایشان یک پولی هم به آقای الهام داده‌اند تا از شر ایشان خلاص شوند!

دانشگاه آزاد ساوه، تعدادی از گاوهای خود را حراج کرده است. وزرات علوم تا زمان تایید مدرک گاوهای مذکور مانع فروش ایشان خواهد شد. وزارت علوم و دانشگاه آزاد سال‌هاست بر سر مدارک دانشگاه آزاد مشکل دارند!

سایت خبری حزب مشارکت موسوم به نوروز ده روز است که کار نمی‌کند. احتمالا سید محمد خاتمی مسوولیت این سایت را بر عهده گرفته چون معمولا هر جایی که رئیس‌اش آسد ممد می‌شود، از کار می‌افتد. یزدی‌ها در مورد ایشان می‌گویند، قامت دارد، اما استقامت ندارد. کلاغستون هیچگونه پیشنهادی در جهت افزایش استقامت با استفاده از ویاگرا را رد می‌کند. اصولا هر جا خاتمی رئیس آن می‌شود، هک می‌شود، یادتان نیست؟ مثل دولت دوم خرداد...

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)