تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ولادیمیر پوتین و سکس سیاسی

فایل صوتی این برنامه را اینجا بشنوید

ولادیمیر پوتین گفت: دست درازي به ثروت کشورها، نوعی سکس سیاسی است. با توجه به اینکه از دوران قاجار تا کنون به ثروت‌های ملی ما دست درازی شده و ما جیک‌مان در نیامده، احتمالا ما یک مشکلی داریم که مربوط به لذت بردن از این سکس سیاسی است. کارشناسان معتقدند که هنگامی که به شما تجاوز می‌شود، اگر زورتان نمی‌رسد، لذت ببرید، ولی متاسفانه انگار در ۲۰۰ سال گذشته ما به این لذت بردن عادت کرده‌ایم.

سخنگوي شوراي نگهبان گفت: احزاب در زمان راي‌گيري و شمارش آرا نمي‌توانند نماينده‌اي در محل اخذ راي داشته باشند. وی افزود اگر نماینده‌های احزاب حضور داشته باشند که امام زمان نمی‌تواند بیاید و کسانی را که می‌خواهد وارد مجلس کند که؟ آیت‌الله مشکینی رئیس اسبق مجلس خبرگان نمایندگان مجلس را منتخب امام زمان ذکر کرده بود.

دری نجف‌آبادی دادستان کل کشور گفت به مطبوعات متخلف نباید رحم کرد. وی افزود هر رسانه‌ای که از سیاست‌های دولت و کارهای قوه قضاییه انتقاد کند متخلف است ولی می‌تواند هر چه دلش خواست علیه دولت قبلی و آقای خاتمی بنویسد و قوه قضاییه حاضر است کاغذ اضافی هم به این مطبوعه بدهد.

معاون اول قوه قضاییه گفت: در صورت حمله دشمن، ما آنها را بشدت مجازات می‌کنیم. وی افزود، دشمنان بیایند و زندان‌های ما را ببینند تا بفهمند چه آینده‌ای در انتظارشان است، بخصوص زندان همدان که تصادفا در آنجا حلق‌آویز هم می‌شوند و جسدشان تحویل پدر و مادرشان می‌شود.

سید محمد خاتمی پس از ۸ سال سکوت در دوران ریاست‌جمهوری و دو سال سکوت در دوران احمدی‌نژاد بالاخره سکوت را شکست! وی در اظهاراتی به عملکرد دولت یک نفر که نامش را نبرد اعتراض و به سیاست‌های دولت او را که نمی‌توانست جزئیاتش را بگوید، حمله کرد. در پایان هم بدون آنکه اسم فرد خاصی را ببرد مجددا ساکت شد و چیزی نگفت. به دلیل نبود مترجم، کسی منظور خاتمی را نفهمید.

همچنین از دفتر خاتمی خبر رسید که وی حاضر است با منتقدان اصلاحات مناظره کند. لازم به ذکر است که این خبر احتمالا جعلی است چون وی در طول دوران ریاست‌جمهوری‌اش حاضر نشد در هیچ مناظره‌ای حتی با رقبای انتخاباتی شرکت کند و تا یک نفر به او اعتراض می‌کند سریع کمرش درد می‌گیرد و سه هفته قهر می‌کند

روزنامه مردم‌سالاری به اتهام درج سخنان رئیس جمهوری محکوم شد.
محمود احمدي نژاد تيرماه سال جاري در جمع اصناف کشور گفته بود: "ما در محل مان کسبه زحمت کشي ‏داريم که بنده اطلاعات مهم اقتصادي را از آنها مي‏‎ ‎گيرم چراکه آنها در بطن مردم زندگي مي کنند و از تمام ‏حواشي خبر دارند. به طور مثال‎ ‎يک قصاب شريف در محل ما هست که از تمام مشکلات مردم اطلاع دارد. ‏بنده هم اطلاعات‎ ‎مهم اقتصادي را از او مي گيرم‎.‎‏" چون این گفته احمدی‌نژاد باعث خنده اطرافیان و هاشمی رفسنجانی شده بود و در جلسه مجمع سر به سر ریاست جمهوری گذاشته بود، هم روزنامه مردم‌سالاری فتیله‌اش پایین کشیده شد و هم صدا و سیما تصاویر هاشمی را کم کرد.

معاون اول ریاست جمهوری اعلام کرد آمار باید اسلامی شود. به دنبال این دستور، بانک مرکزی کلیه ارقام منفی آمار بودجه را اسلامی کرد و تصادفا مثبت شدند. همچنان چون میزان تورم اندکی در دوسال گذشته بالارفته بود، به دستور معاون اول، بخش اضافه نمودار اندکی ختنه شد تا آمار بانک کاملا اسلامی شود. هنوز از تاریک دقیق ختنه سوران اطلاعی در دست نیست!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

ما سال هاست اجازه داده ایم بیگانگان با ما سکس سیاسی داشته باشند!

-- احسان ثابت قدم ، Oct 25, 2007

سکس که هیچی!
جلوگیری نکردن الان کلی هم فرزند نامشروع تولید شده و اتفاقا همگی اون بچه ها هستند و جانب پدر رو دارند!

-- مهدی ، Nov 14, 2007

ba Salam
be nazare man
in goone neveshtaran
na tanha "tanz" nist
va "hajv" ham nist
va bishtar "Fokahe" ast
sathe neveshtarane radiozamaneh ro ham paeen miavarad
---------------------------------
کلاغستون: ممنون از شمو! حالو لطفا طنز و هجو و فکاهه و هزلو ووسه ما تعریف کنید، ما یاد بیگیریم!

-- bahramsepasgozar@yahoo.com ، Nov 15, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)