تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

طلاق لاریجانی بعد از دو سال عدم تفاهم

این برنامه را اینجا بشنوید

شهر همدان که از زمان سعدی علیه‌الرحمه قضات خوش‌نامی داشته است و از زندانیان به گرمی پذیرایی می‌کرده، این هفته میزبان یک خانم دکتر تهرانی بود که تصادفا در بازداشت از یتک جایی طناب گیرش آمد و خودش را دار زد. اصولا فضای زندان آنقدر انسانی بوده که این دکتر ۲۷ ساله مایل نبوده بعد از زندان زنده بماند.

چند سال پیش هم یک قاضی همدانی که علاقه زیادی به دار زدن داشت، حکم اعدام هاشم آغاجری را صادر کرده بود تا خوشنامی ویژه بعضی قضات همدان را کماکان زنده نگاه دارد!

از کلیه کسانی که مایل هستند هر چه سریع‌تر به لقآلله بپیوندند تقاضا می‌شود در اسرع وقت به همدان بروند و ابتدا نیروهای عزیز امر به منکر و نهی از معروف بازداشت‌شان کند و بعد در زندان مورد مهر ورزی قرار گیرند و صبح روز بعد مطمئنا می‌توانند در پزشکی قانونی به خانواده‌شان تحویل داده شوند.

محمد رضا باهنر گفت که احمدی‌نژاد و لاریجانی تفاهم نداشتند و زندگی مشترک آنها مطمئنا بعد از بچه‌دار شدن بی‌نتیجه بود. احمدی‌نژاد همشیه ناراحت بود که لاریجانی بیشتر از او به سولانا توجه می‌کند و عکس سولانا را کیف پول لاریجانی دیده بود. بزرگان فامیل بارها و بارها پادرمیانی کرده بودند ولی دیگر کار از کار گذشت. این دومین طلاق مهم سیاسی هفته پس از جدا شدن سارکوزی از همسرش بود. احمدی‌نژاد هنوز هم ازدواج همجنس‌گراها را در ایران تکذیب می‌کند و در برابر سوال در باره زندگی مشترک دو ساله با لاریجانی سکوت کرده است.

رئیس پلیس مفاسد گفت که با چاک مانتو خانم‌ها برخورد می‌کنیم! با وجود قرارگیری چاک مانتو در طرفین خانم‌ها، برادران اندکی تحریک شده‌اند و نمی‌توانند در نماز جماعت شرکت کنند. احتمالا برادران سوراخ دعا را گم کرده‌اند!

رئیس پلیس استان تهران گفت که ۶۰ درصد اراذل و اوباش دستگیر شده نمازخوان بوده‌اند. با عنایت به "نمازنخوان" بودن ۴۰ در صد اعضای نیروی انتظامی، احتمالا هر دو گروه یکی هستند!

احمدی‌نژاد به ارمنستان رفت و از رئیس جمهوری این کشور درخواست کرد که ارامنه، انجمن اسلامی برای ارامنه راه بیاندازند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)