تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"خزر"چای

قارقار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید

ولادیمیر پوتین برای انتقال تجربیات هسته‌ای و گسترش آزادی بیان به احمدی‌نژاد به تهران سفر می‌کند. قرار است احمدی‌نژاد با محصول جدید خود، معروف به "خزرچای" که نمونه جدید ترکمان‌چای است از پوتین استقبال کند. اصولا ما ایرانی‌ها از روسیه سماور وارد کردیم تا به برای روس‌ها چای درست کنیم. روس‌ها از عهد قجر به چای ایران علاقه زیادی نشان داده‌اند و مناطقی چون اذربایجان و گرجستان و غیره که چای‌خانه‌های شمال ایران بودند را از ما هدیه گرفتند.

در اجلاس سهمیه‌بندی دریای خزر، که سال‌ها پیش سهم ایران ۵۰ در صد بود و بعد از استقلال جمهوری‌های قالتاقستانی، به کمتر از ۲۰ در صد رسید، کشورهای مشترک‌المنافع زحمت عمده استخراج نفت خزر را از دوش ایران برداشتند و پول نفت را ریختند روی سفره‌های مردم خودشان. با توجه به سیاست‌های دولت فعلی، امیدواریم سهم بیشتری از دریای خزر به جماعت اهدا نشود، البته امیدواریم سواحل شمال را نگیرند که دختران روسی خوشگل بریزند و اسلام ناب مهمدی را به خطر بیاندازند!

در عین حال مرکز گسترش آزادی بیان وابسته به ولادیمیر پوتین برای قوه قضاییه و وزارت اطلاعات ایران کارگاه آموزشی برگزار می‌کند. در طول چند سال گذشته چند نفر از منتقدین ولادیمیر پوتین در آزادی کامل کشته شدند. با عنایت به دفاع رئیس جمهوری ایران آزادی و اعلام وجود آزادی مطلق در ایران، انتظار می‌رود این کارگاه آموزشی بسیار پربار باشد!

رئیس دادگستری تهران با دانشجویان زندانی در بند ۲۰۹ دیدار کرد. این دانشجویان تا این لحظه زنده مانده‌اند. این دانشجویان بنا به صحبت‌های ریاست محترم جمهوری در کلمبیا از آزادی کامل برخوردار بوده‌اند و هر چقدر دلشان خواسته بازجویی شده‌اند و نوازش شده‌اند فقط به خاطر مصرف نوشابه به روشی که نمی‌توانیم از این رسانه به عرض‌تان برسانیم اندکی دچار دردهای نواحی بدبد شده و ماتحت تاثیر قرار گرفته‌اند که البته بخشی از برنامه مهرورزی وزارت فخیمه اطلاعات بوده است.

یک زن متولد ایران برنده جایزه ادبی نوبل شد. بنا به گزارش قارقار مرکزی خبر، ایشان به خبرنگاران گفته است که بهترین کار پدرش خارج کردن به موقع او از ایران بوده است تا به سرنوشت پروین اعتصامی و فروغ فرخزاد دچار نشود. خانم دوریس به خبرنگار ما گفت که در ایران رسم است که استعدادهای زنان ایرانی شکوفا نمی‌شود مگر بعد از مرگ.

خبرنامه امیرکبیر به نقل از شهرزاد نیوز اعلام کرد، بسیچ و نیروی انتظامی "خیابان‌های عفاف" راه انداخته‌اند. این خبرنامه اعلام کرد در بعضی از خیابان‌های تهران تعدادی علیامخدره موسوم به زنان خیابانی با حمایت نیروهای انقلابی اقدام به فروش سهام کرده و خود به قیمت ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان می‌فروشند. کارشناس بازار آزاد کلاغستون اعلام کرد احتمالا واحد عفاف بسیچ می‌خواهد با این روش بازار را بشکند. واحد بورس خیابانی ما گزارش می‌دهد با این قیمت‌ها همه مشتری می‌شوند. لازم به ذکر است که از قدیم گفته می‌شد اگر مدیریت مراکز "عفاف" به این آقایان برسد مشکل ترافیک و بیکاری و همه چیز حل خواهد شد. چون به کار اصلی خود باز می‌گردند و امور کشور را به دست کسانی می‌سپارند که احتمالا شایسته‌تر هستند.

خبرگزاری صهیونیستی بالاترین به نقل از مشتریان براندازش اعلام کرد، حجت‌الاسلام حسنی گفته است که ما از خارجی‌ها پیشرفته‌تر هستیم. حسنی در نماز جمعه ارومیه که معادل فستیوال طنز مونترآل کانادا است گفت که کسانی که می‌گویند ما از خارجی‌ها عقب افتاده‌تر هستم احمقند. ما در قرن ۱۴ هستیم و آنها در قرن ۲۱، ولی چون سال‌های قمری ما کوتاه تر از آنان است از آنها چند قرن بعد جلو می‌زنیم! مثلا ماه مبارک رمضان ما امسال در پاییز بود، سال دیگر در تابستان و چند سال بعد در بهار و تابستان، ولىٰ این خاک بر سرها ژانویه‌شان همیشه در زمستان است و اکتبرشان هم در پاییز! برگزار کنندگان فستیوال طنز مونترآل نیز از آقای حسنی برای اجرای برنامه در تابستان سال آینده دعوت کرده‌اند!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

معلومه خیلی عقده داری.هرچی زر میزنی خالی نمیشی!

-- شیما ، Oct 16, 2007

Dokhtare bihaya oghde to dari ke harfe haghighato be har zabuni behet began too maghze khalit nemire,bi nazir bud niki joon.

-- Khaki ، Oct 19, 2007

bad nabod mishe tahamol kard ama behtar az inam mishe man beheton omidvaram

-- melika ، Nov 2, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)