تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مملکت ملک طلق کسی نیست...اوهوکی!

قارقار کلاغ‌های ما را اینجا بشنوید


خبرنگار ما از قم گزارش داد که آقایان هلال ماه شناس آفتابه ها را به پشت بام برده اند برای مشاهده هلال ماه جدید. اصولا در شهر قم از تلسکوپ برای مشاهده ماه استفاده نمی‌شود!

حسن روحانی حال احمدی‌نژاد را گرفت. پس از سخنان رئیس جمهوری در نماز جمعه که گفته بود بعضی‌ها خودسرانه رفته‌اند مذاکره کرده‌اند، حسن روحانی گفت مگر مملکت ملک طلق یک گروه بخصوصی است که از این حرف‌ها می‌زنند؟ لازم به ذکر است که ظاهرا مملکت در طول ۲۸ سال گذاشته ملک طلق گروه بخصوصی بوده است که هم تعیین می‌کنند چه کسی به مجلس نرود، و چه کسی به مجلس برود، چه کسی به دانشگاه نرود، چه کسی قرارداد ببندد، نفت هم دست این گروه بخصوص بوده و از بوی گاز عسلویه هم خوش‌شان می‌آید...خلاصه این عده ۲۸ سال است که حاضر نیستند مملکت، ملک طلق کسان دیگری باشد!

حسین شریعتمداری، دانشجویان معترض به احمدی‌نژاد را پیاده‌نظام صهیونیسم دانست. با عنایت به سخنان احمدی‌نژاد در دانشگاه کلمبیا که گفته بود همه آزادند و در ایران آزادی مطلق وجود دارد، احتمالا آزادی مطلق کار صهیونیست‌هاست و معترضین به نظام مقدس هم صهیونیست هستند. با توجه به تعداد افرادی که مایل به اعتراض به رئیس جمهوری هستند، ایران بیشترین تعداد صهیونیست بالقوه را دارد.

همچنین بر اساس یک نظرسنجی، بیش از ۵۰ در صد کسانی که به احمدی‌نزاد رای دادند شدیدا اظهار پشیمانی می‌کنند و احتمالا تمایل به اعتراض دارند که با توجه به متعهد و حزب‌اللهی بودن کسانی که ۲ سال پیش به احمدی‌نژاد رای دادند، این گروه اولین جمع صهیونیست حزب‌اللهی را تشکیل می‌دهند!

بر پایه این نظرسنجی، دولت نهم ناموفق‌ترین دولت بعد از انقلاب بوده که توانسته پول نفت را به نقطه‌ای حساس از خر بزند که از ذکر نام این نقطه خر به دلیل اثرات سویی که بر خاتون حکایت کنیزک و کدوی مثنوی داشته معذوریم!

خاتمی از توقیف مطبوعات و عدم رسیدگی به وضع روزنامه‌نگاران بیکار شده انتقاد کرد. خبرنگار کلاغستون از خاتمی پرسید که مگر روزنامه‌نگاران از سال ۱۳۷۸ که جنابعالی رئیس جمهور بودید بعد از تعطیلی روزنامه‌ها بیکار نمی‌‌شدند و بی‌پول و زندانی؟ خاتمی که تازه یادش آمد که آن سال‌ها هم خیلی‌ها از او خواسته بودند و به وضع روزنامه‌نگاران بیکار رسیدگی کند، از سالن خارج شد و از با چند تا خانم ایتالیایی دست داد!

با اعلام آمار تعداد کشته‌شده‌گان تصادف‌های رانندگی جاده‌های ایران در ۶ ماه اول سال، آمریکایی‌ها تصمیم گرفته‌اند به جای بمباران ایران، به ایران خودرو صادر کنند تا تو خود ایرانی‌ها تعداد کشته‌ها را بالاتر ببرند.

پس از اعتراض احمدی‌نژاد به نبود آزادی در بقیه جاهای دنیا، آلمان متهم اصلی قتل فعالان سیاسی کرد در رستوران میکونوس آلمان را آزاد کرد. باید توجه داشت که وزارت اطلاعات ایران به هیچ وجه در این حادثه دست نداشت و کاظم دارابی به نحوی خودسرانه همان کاری را کرد که وزارت اطلاعات می‌خواست انجام شود، و سال‌ها بعد معاون سابق وزارت اطلاعات و بعضی از همکاران اطلاعاتی بدون اینکه کسی بفهمد، لیست تهیه شده در وزارت اطلاعات را گرفتند دست‌شان و شروع کردند خودسرانه چند نفری را مرحوم کردند. البته اضافه شود که بعد از محاکمه جماعت متهم میکونوس کسانی در اروپا ممنوع الورود شدند که اصلا نقشی در آن نداشتند از جمله هاشمی رفسنجانی و غیره.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Mamnoun az neveshteh besyar jaleb....Damet garm

-- ...........................Darvish Ranjbar.........sah ، Oct 12, 2007

یه سوال خارج از موضوع که چون جایی برای مطرح کردن نظرات ما درباره رادیو زمانه ندارید اینجا می پرسم:
شما برای نظرسنجی سایت جایزه گذاشتین ولی تو نظرسنجی هیچ سوالی از مشخصات ما نمی پرسه. اینکه این جایزه رو چه جوری و به کی میدین برام سواله؟ها؟

-- مازیار ، Oct 12, 2007

hi,
that was great..
sometimes check my weblog and drop me some lines, plzz
http://theworldisgray.blogfa.com/

-- m.a. ، Oct 12, 2007

خیلی باحال بود!

-- بدون نام ، Oct 12, 2007

خیلی یخ بود

-- Arash ، Oct 12, 2007

ایول! زدی تو خال!

-- Hesam ، Oct 12, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)