تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

داروی ظهور

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

آقای جنتی گفت: با سخنان احمدی‌نژاد در نیویورک، مقدمات ظهور فراهم شده است. قبل از انقلاب، جماعت حجتیه و کسانی که مشغول تولید داروی ظهور بودند معتقد بودند که باید آنقدر ظلم شود و فساد حاکم شود که تنها راه حل ظهور باشد. با عنایت به اطلاعیه مرکز شفافیت جهانی که ایران را جزو فاسدترین کشورهای جهان از نظر روش حکومت و اداری برشمرد، نیازی به سخنرانی احمدی‌نژاد برای فراهم شدن شرایط ظهور نبود.

دفتر ریاست جمهوری اعلام کرد، به خاطر موفقیت‌های درخشان ریاست جمهوری در آمریکا و سازمان ملل که مقدمات جنگ را می‌تواند فراهم کند، ملت مسلمان ایران به جای استقبال از ایشان در فرودگاه به مساجد بروند و سجده شکر به جای آورند. در حال حاضر تعدادی از طرفداران ایشان منتظر اعلام دستور دفتر ریاست جمهوری برای پایان مدت سجده هستند و تا این لحظه کمر شماری از این گروه شدیدا درد گرفته است. اصلاح‌طلبان هم اعلام کردند به جای سجده شکر دعا خواهند کرد سخنان ریاست محترم جمهوری آغاز جنگ را تسریع نکند، موفقیت پیشکش!

به دنبال سخنان احمدی‌نژاد در باره آزادی‌های دانشجویان و زنان، گروه‌های مختلف دانشجویی و زنانی که مدت‌ها به خاطر فعالیت‌های سیاسی وا اجتماعی مهمان بند ۲۰۹ بودند برای تشکر از ایشان در خیابان پاستور، نبش ریاست جمهوری جمع شده‌اند تا از ایشان تشکر و قدردانی کنند، سخنگوی این عده گفت که به دلیل فشارهای وارده در زندان، قادر به سجده نیستند چون کمرشان درد می‌کند.

جرج بوش در نامه‌ای محرمانه از احمدی‌نژاد برای آمدن به آمریکا تشکر کرد. وی گفت، به مدت یک هفته از شر رسانه‌های آمریکایی که او را مسخره می‌کردند خلاص شده و امیدوار است احمدی‌نژاد هر سال چند هفته به آمریکا بیاید تا به جای بوش، او را مسخره کنند. بوش ادامه داد شما مایه رشد استعداد تمامی کمدین‌های آمریکا شده‌اید که ما نیز بابت این مساله در روز یک‌شنبه سجده شکر خواهیم گزارد!

به اخبار غیر احمدی‌نژادی توجه کنید:

فرمانده سپاه گفت: ماموريت اصلي سپاه در حال حاضر مقابله با تهديدات داخلي است. وی تشریح کرد فعلا بزرگ‌ترین تهدید شکست آبادگران در انتخابات آینده است و سپاه که در به قدرت رسیدن آبادگران در انتخابات مختلف تاثیر بسزایی داشته است با انتشار چند میلیون شناسنامه با تهدیدهای دیگر بشدت مقابه می‌کند و اگر شناسنامه‌های اضافی بی‌تاثیر بود، حتما راه‌های دیگری برای مقابله با تهدیدهای داخلی پیدا خواهد کرد که ممکن است شبیه روش‌های کشور برمه باشد.

مرکز آموزش مقابله با تهدیدهای داخلی سپاه از افسران برمه که عین آب خوردن روزنامه‌نگارها و خبرنگارها را می‌کشند، دعوت کرده‌اند برای مقابله با تهدیدهای داخلی به آموزش برادران سپاه بپردازند.

هتل ویژه بانوان راه اندازی می‌شود. سازمان میراث فرهنگی و جلب شیادان گفت که برای رفع همه مشکلات بانوان جهان‌گرد، هتل‌های بدون مرد راه‌اندازی خواهد کرد. لازم به ذکر است خانم‌های جهان‌گرد البته شدیدا مایل هستند به هتل‌هایی بروند که مرد داشته باشد وگرنه مرض ندارند بروند جهان‌گردی! البته با عنایت به اینکه بعضی از هتل‌های تک جنسی در کشورهای مختلف محل استراحت همجنس‌گراها و به قول مقام محترم ریاست‌جمهوری همجنس‌بازها است که البته در ایران هم اصلا نداریم، ممکن است هتل بانوان محل مناسبی برای آره و اینا بشود. کارشناس کلاغستون امیدوار است هر چه زودتر، هتل "عفاف" برای رفع مشکلات همه جهان‌گردان عزیز راه اندازی شود تا "عفیفه"های محترمه مجبور به رفت و آمد زیاد در هتل‌های "آزادی" و استقلال" و "لاله" نشوند و مسافران خودشان بروند آنجا.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خسته نباشی!

-- بی نام ، Oct 1, 2007

اگر ايرانيهاي خارج دلشان به حال داخل ايران ميسوزد يك فعلا مقدمه يك راي گيري با اس ام اس راه اندازي كنيد براي چندمين بار مادر داخل امكاناتش نداريم افش

-- بدون نام ، Oct 10, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)