تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کند همجنس با همجنس بازی، یا ما همجنس‌باز نداریم!

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

از روز دوشنبه تعداد زيادی از ايرانی​ها از فرط خوشحالی خودکشی کرده​اند. علت اين خودکشی سخنان رياست جمهوری ايران در نيويورک ذکر شده است. گفته می​شود اين عده از اينکه منطق احمدی​نژاد مشت محکمی بر دهان همه قدرت​ها نشانده و مردم ايران در برابر دنيا به داشتن چنين رئيس جمهوری افتخار کرده​اند،دليلی ديگری برای ماندن در دنيا نديده​اند.

احمدی​نژاد در دانشگاه کلمبیا گفت، ما در ايران همجنس​باز نداريم. وی ادامه داد، بيشتر اين جماعت الان خودجنس​باز شده​اند. لازم به ذکر است که در سال​های اخير، تعداد اندکی از برادران عزيز همينطوری بيخودی در پادگان​ها و نقاط ديگر به خاطر امر کند همجنس با همجنس بازی دستگير و اندکی مجازات شده​اند. همچنين در تهران چهار​راهی به نام چهار راه وليعصر و پارکی به نام پارک دانشجو وجود نداشته و مجموعه معاملات مالی و نقدی و جنسی در اين نقاط و و حجره‌های بعضی شهرهای نسبتا مذهبی کاملا تکذيب می​شود. کلاغ​های ما هم البته هيچ چيزی بالای پارک​های لاله و قيطريه نديده​اند و در پشت مغازه​های ميدان گمرک هم هيچ اتفاقی نمی افتد که نمی​افتد.

رئيس جمهوری ايران در گفتگو با اسوشیتد پرس گفت که زنان در ايران آزاد آزاد هستند. مثل خانم فاطمه رجبی که هر چقدر دلش بخواهد می‌تواند مدح ما را بگوید. او گفت که فعالان زن آزادانه می‌توانند دنبال يک ميليون امضا بگردند و بروند زندان و آزادانه تا وقتی دل​شان بخواهد آنجا می​مانند و فقط برای ما هزينه درست می​کنند و ما مجبوريم به جای ايشان آشپزی کنيم!

رجبعلی مزروعی، الهه زیبایی اصلاحات گفت، اگر شرایط مثل انتخابات قبلی باشد ما شرکت نمی‌کنیم. به عبارت دیگر شرکت در انتخابات وقتی فضا بسته است اشتباه می​باشد. جماعت اصلاح​طلب پیش از این کسانی که به خاطر بسته بودن فضا و غیر رقابتی بودن می​گفتند در انتخابات شرکت نمی​کنیم را تقبیح می​کردند. اما وقتی نوبت به خودشان رسید هر گونه تحریم انتخابات کاری دموکراتیک ارزیابی می​شود. زمانی که ملی​مذهبی​ها رد صلاحیت می​شدند، دوستان جناح چپ می​گفتند که آنها غیر خودی هستند و طوری نیست رد صلاحیت شوند...فعلا به خودشان رسیده تحریم کار خوبی است!

کنگره آمریکا با اکثریتی نسبتا قاطع رای به تروریستی بودن سپاه پاسداران داد. کارشناسان کلاغستون سخنان جذاب اخیر ریاست محترم جمهوری بر این رای کاملا بی تاثیر دانسته​اند. یکی از کارشناسان معتقدند اگر ریاست محترم جمهوری تا چند روز دیگر در نیوریوک بماند، هم قطع‌نامه​های بیشتری علیه ایران صادر خواهد شد و هم مصوبه​های ضد ایرانی کنگره و سنای آمریکا زیادتر و زیادتر می​سود. لازم به ذکر است وقتی دموکرات​ها سنا و کنگره را از دست جمهوری​خواهان در آوردند، مقامات ایران با دمب​خود گردو می​شکاندند. فعلا گردوی مورد نظر یک جای بد مقامات ایرانی باقی مانده است.

روسای ۵ دانشگاه کشور در اعتراض به رئیس دانشگاه کلمبیا گفتند بیایید ایران ببینید دانشجویان ما چقدر آزاداند از رئیس جمهوری انتقاد کنند و ما هیچ کاری نمی‌کنیم، عین دانشجویان دانشگاه امیر کبیر! این روسا ادامه دادند که اگر آمدید ایران و زبان‌درازی کردید مجانی می‌فرستیم‌تان هتل اوین. همچنین مقامات امنیتی ایران از دانشگاه کلمبیا خواستند کسانی که احمدی‌نژاد را هو کردند را بفرستند ایران برای ستاره دار شدن. ایران کاملا طرفدار آزادی دانشجویان و دانشگاهیان است.

روزنامه کيهان نوشت، آژانس و شورای امنيت از کجا می​داند همه مراکز اتمی ما همان​هايی است که در گزارش​ها آمده؟ اوهوکی! ما کلی مرکز داريم که شما خبر نداريد! آمريکا و فرانسه و آژانس هم فورا از حسين شريعتمداری برای کمک به صدور قطع​نامه​های بعدی به ضرر ايران شديدا تشکر کردند. تا وقتی ما حسین آقا را داریم، به صد تا دشمن نیاز نخواهیم داشت.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

با درود به شما.
با توجه به متن جالبی که نوشته اید ولی عنوان بسیار زشت زننده و صد البته توهین آمیز است.
از هر گونه تبعیض بپرهیزید.

---------------------
کلاغستون: نیت مهمه! ما نیتمون خوبه آقو گلو!

-- پرهام ، Sep 27, 2007

دارم دانلود میکنم گوش بدم ببینم چه طوریه.وای به حالت نیک آهنگ اگه بد باشه!!!
عنوانت اصلنم زشت نیست آقا فقط تنگ نظری خودشون و گفتن.فرق کسی که این ایراد رو گرفته با احمدی نژاد چقدره؟

-- مازیار ، Sep 28, 2007

فکر کنم اگه راجع به نوعی صدف در اعماق 2500 متری دریای شمال که البته از بین هم رفته که تنها موجودی بوده که برای تولید مثل خودارضایی میکرده هم بنویسید . بالاخره یک ایرانی یک جای دنیا پیدا میشه که بهش به شششششششششششدت توهین شده.

-- تینا ، Sep 28, 2007

hamjensbaz yani chi mishe tozih bedin shoma az jame hamjensgara defa mikonin ya az rospigari?
------------------
کلاغستون: ما از آقوی رئیس جمهوری! ایشون تا وقتی تشریف دارن، ما هم سوژه دارم! خدا ایشونو واسه ما نگه دارن!

-- mani zanyar ، Sep 28, 2007

یک چیز عجیب در مورد بازتاب سخنان احمدی‌نژاد در دانشگاه کملبیا، بحث بی‌ربط مربوط به همجنس‌بازان بود که برای به حاشیه کشاندن سخنرانی پرسیده شده بود.
جالب است که می‌بینم که در رادیو زمانه این شیوه، بومی‌سازی!! می‌شود...

-- حمید ، Sep 28, 2007

اولن همجنس باز نه. همحنس گرا. از همين جا شروع کنيم. همجنس گرايی گرايشی است همانند ديگر گرايشات جنسی ديگر.
---------------------
کلاغستون: از اونجا شروع کنیم! آقوی رئیس جمهوری فرمودند همجنس‌باز. هر وقت گفتن همجنس‌گرا، ما هم همونو می‌گیم!

-- کوش ِاچ ، Sep 28, 2007

salam
bargharar bashi niki jan ,,payande bashi kiss

-- zeus ، Sep 29, 2007

مُرکب سیاهان، یا مردمک سیاحان، یا ...

سبدی از رُزهاي رنگارنگ سر راه هر سه، چهارتا تون گذاشتم.معمولا اگه بارون بباره دو هفته زنده میمونن.
کاش فقط نگاه جنوب- جناب طوطي شکرشکن بهشون نیفته، که یا درجا میدزدشون و به خودش آویزون میکنه، یا اگه نتونه با سمپاشی هاش خشکشون میکنه. راستی شماها خبر دارین که اینهمه نشادر رواز کدوم دانشکده قاچاق میکنه؟ قرقی ها در مقابل آخیلس ما میخوان خودکشی کنن. همانطور که سقراط هم احتمالا از خجالت مضحکه شدن در قرن ۲۱ خودکشی کرد. هنوز میگن ما نمیفلسفیم.

ممنون از دشارژاسیونهاتون. مواظب خودتون هم باشین!
بی نام

-- بدون نام ، Oct 5, 2007

مطالب ارائه شده از لحاظ طنز یا بهتره بگم هجو خوبه ، اما ریشه نداره. هدف از طنز اصلاح اموره نه مسخره بازی .

-- اسماعیل ، Oct 7, 2007

sar titre maghalaton mano koshteha ..........ta hamin ja begam kafiye......iran ka hamjens baz nadareh(masalan vali ahmade mola dareh)

-- rouzbeh ، Jan 25, 2008

سلام من در وبلاگم مطلبی در این باره البته علمی و مصاحبه با همجنسگرا ها و همجنس بازها و پزشکان و فعالان سیاسی دارم سری بزنید www.parsabahmani.blogfa.com

-- پارسا ، Apr 13, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)