تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

نیویورک نیویورک، ما داریم می‌آییم...

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

‌محسن رضایی پلمب شد. به گزارش قارقار مرکزی خبر، نامبرده که از طریق یک سایت به نام "بازتاب" اقدام به براندازی علیه ریاست جمهوری محبوب می‌کرد، با حکم قضایی دهانش بسته شد و سایت بازتاب نیز زپرتش غمصور شد. محسن رضایی که تا سال ۷۶ فرمانده سپاه پاسداران بود و از ۷۶ تا کنون دبیر مجمع تشکیک مصلحت، در چند وقت اخیر حرف‌های خیلی بدی در باره ریاست محترم جمهوری و کلاغ دربار ریاست جمهوری موسوم به "قاطی رجبی" می‌نوشت. هنوز از خلع لباس محسن رضایی بوسیله این کلاغ اطلاعی در دست نیست!

رئیس جمهوری وارد نیویورک شد. وی در اولین گفتگو با ایرانیان ساکن آمریکا گفت ما در ایران آنقدر آزادیم که حد ندارد و من خودم بالای سر خانه‌ام آنتن ماهواره‌ای هست و هر شب برنامه‌های خارجی نگاه می‌کنم. نامبرده البته بعدا یادش آمد که ماهواره آزاد آزاد هم نیست و ماجرا را انداخت گردن مجلس و گفت این مجلسی‌ها نمی‌گذارند! وی سپس در مورد آزادی‌های مدنی در ایران یادآور شد که هیچکس در داخل کشور به خاطر عقیده‌اش زندانی نمی‌شود! او گفت تمامی کسانی که می‌گویند در ایران حقوق زندانی رعایت نمی‌شود طرفدار هالوکاست هستند!

با اینکه مقامات امنیتی نیویورک مانع بازدید احمدی‌نژاد از برج‌های دوقلو شده‌اند وی همچنان خواستار بازدید است. گفته می‌شود نامبرده از سال ۱۹۷۶ که فیلم کینگ کنگ را دیده مایل به بالا رفتن از برج‌های دوقلو بوده که بن لادن زده توی برجکش.

سپاه پاسداران رسما اعلام کرد که وارد عراق شده و اندکی هم زد و خورد کرده. چندی پیش گیرندگان بورس‌های تحصیلی از بعضی مراکز اعلام کرده بودند که ایران نه تنها در عراق دخالتی نکرده بلکه کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند در جهت منافع دیک چنی و بوش دارند وطن‌فروشی می‌کنند. هنوز این افراد در باره وطن فروشی سردار صفوی که گفته ما در عراق ترقه ترکانده‌ایم اظهار نظری نکرده‌اند.

روزنامه کارگزاران به مدیریت غلامحسین کرباسچی در آستانه تعطیلی قرار گرفت. نامبرده گفت به او ربطی ندارد چه بلایی سر روزنامه‌نگاران بیکار شده خواهد آمد. اصولا جماعت سیاستمدار ایرانی تا وقتی دلشان می‌خواهد از روزنامه‌نگاران سواری کشیده و هر وقت هم بخواهند مرکب عوض کنند، از گروهی دیگر استفاده خواهند کرد. فعلا این روزها گروهی که قبلا در هم‌میهن کار می‌کرده‌اند به کرباسچی خوب سواری می‌داده‌اند.

در حالیکه همه نگران سلامتی احمد قابل هستند، کسی حال منصور اسانلو که یک چشمش دارد کور می‌شود و وضع بدی دارد را نمی‌پرسد. خدا شانس بدهد. منتقدین معتقدند که اگر اسانلو عضو مشارکت یا سازمان مجاهدین انقلاب و غیره بود الان همه مردان سابق رئیس جمهوری برای آزادی‌اش کلی اعتصاب می‌کردند و نامه فدایت شوم امضا!

مصطفی تاج‌زاده که اعلام کرده بود در صورت پرونده سازی علیه‌اش، آپارتاید قضایی را افشا خواهد کرد، همچنان ساکت مانده است. خبرنگار ما از تاج‌زاده پرسید که چرا این همه سال ساکت مانده و حالا که قرعه به نام او افتاده می‌خواهد از حقوق مردم دفاع کند؟ گفت او اصلا در امور بقیه دخالتی نمی‌کند و اینکه از ۲۸ سال پیش تعدادی همینطوری بی‌خودی اعدام شده‌اند یا گروهی زندانی و الان هم یک چند نفری از فعالان سیاسی مشغول گذراندن مرخصی در اوین هستند، به او و سازمان مجاهدین انقلاب و دوستان اصلاح‌طلب اصلا ربطی ندارد که ندارد.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

نیک و خوش اهنگ نگاشته اید . پربار تنزی(طنز) به شیرینی شهد و به تلخی هنزل .......
پر بار و بر باد کارتان و آزاد اندیشی تان .

-- جهان ، Sep 25, 2007

سلام متشکر از همه چیز باید به اطلاعتان برسانم که باز کلاغستون و کلا زمانه فیلتر (بلوک) شده و منم از طریق غیر مجاز! وارد شدم . لطفا پیگیری نمایید. حتما. متشکرم

-- مینا ، Sep 25, 2007

ای داد بیداد ، بازم که فیلتر شدین

-- علیرضا ، Sep 25, 2007

مثل هميشه عالي و بي‌نقص

-- lvdl ، Sep 26, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)