تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: شنود تلفنی؟ نه بابا!!

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

هاشمی رفسنجانی حال محسن رضایی را گرفت. به گزارش کلاغ‌های ما از مجمع تشکیک مصلحت، هاشمی رفسنجانی چون می‌خواست این روزها محسن رضایی را سرجای خودش بنشاند، در خاطراتش نوشت که محسن رضایی چند ماه منابع انسانی و نظامی را در جنگ تلف کرد. محسن رضایی هم قرار است در خاطراتش بنویسد که هاشمی رفسنجانی با طولانی کردن جنگ تا سال ۶۷ مقدار زیادی منابع انسانی و مالی و نظامی را تلف کرده است به خاطر قاچاق اسلحه دوستان. گویا هاشمی رفسنجانی علاقه زیادی به صنایع نظامی بلژیک داشته است.

وزیر خارجه فرانسه گفت برای جنگ با ایران باید آماده شویم. پیشاپیش چون احتمال دارد هاشمی رفسنجانی تا ۲۰ سال دیگر که خاطراتش باید منتشر شود زنده نباشد، از آقا مهدی‌شون در خواست می‌کنیم خاطرات جنگ را بنویسند و اگر آقازاده محسن رضایی منابع جنگ را خراب کنند، ۲۰ سال دیگر حال ایشان را بگیرند.

از سوی دیگر امروز سازمان تبلیغات اسلامی شعارهای زیادی را علیه فرانسه روی تابلوها نوشته که به زودی در خیابان‌های تهران نصب ‌می‌شود. تا این لحظه فقط شعار " ازکربلا تا پاریس راهی نیست" رویت شده است!

احمدی‌‌نژاد برای شارژ سالانه هاله نور به سازمان ملل می‌رود. فعلا محافظان وی باید مواظب باشند یکهو جای هاله نور، هاله اسفندیاری روی کله ایشان پدیدار نشود!


در حالیکه ریاست محترم جمهوری اعلام کرده بود که پرونده هسته‌ای ایران بسته شده، آژانس و شورای حکام و غیره گفته‌اند که خلاف به عرض آقای ریاست جمهوری رسانده‌اند. احتمالا دارد به دلیل کاهش شدید نور هاله بالای سر ایشان، نور لازم برای مطالعه پرونده موجود نبوده و ایشان پرونده دیگری را که شاید مربوط به اختلاس دوران استانداری اردبیل باشد که مدتی است ماستمالی شده و آنرا بسته‌اند را خوانده باشند

آقای ریاست جمهوری گفت در آمریکا تلفن‌ها شنود می‌شود ولی در ایران نمی‌شود! اصولا در زندان‌ها ایران هیچوقت مکالمات ضبط شده تلفنی زندانیان مطبوعاتی و سیاسی را برای ایشان پخش نمی‌کنند و تهدید هم نمی‌کنند که آبروی زن و بچه زندانی را خواهند برد و ...

مادر علی فرح‌بخش، روزنامه‌نگار زندانی گفت که به پسرش مرخصی نمی‌دهند چون قاچاقچی نیست یا آدم نکشته یا به کسی تجاوز نکرده یا کلاه‌برداری در پرونده او نیست. کسانی که جرائم گفته شده را مرتکب شده باشند خیلی راحت هر وقت دل‌شان بخواهد با گذاشتن وثیقه می‌روند مرخصی. به روزنامه‌نگاران محترم پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر چند فقره جرم منکراتی مرتکب شوند تا بعد از زندانی شدن، مشکل مرخصی نداشته باشند.

آقای بیادی، عضو شورای شهر گفت که امام حسین به او دستور داده برای کاندیداتوری فدراسیون فوتبال اقدام کند. وی تهدید کرد هر کسی جلوی او را بگیرد یزیدی است. قرار است نماینده حضرت ابالفضل، حسین رضازاده، روز انتخابات تمامی حریفان را یک ضرب یا دو ضرب بیانداز بیرون. همکاران آقای بیادی نیز اعلام کرده‌اند مثل حضرت شمر تمام رقبا را قلع و قمع خواهند کرد. در سال‌های اخیر اکثر کسانی که ادعای حسینی بودن می‌کنند، رفتارشان اندکی شمروار است که علت این تغییر رفتار هنوز مشخص نشده است.


حسن روحانی سابق به اروپا می‌رود. روحانی که قبل از لاریجانی مسوول مذاکرات هسته‌ای بود به دنبال خیانت لاریجانی به سولانا، راهی اروپا شد. سولانا بعد از خیانت عشقی لاریجانی در هفته گذشته، گفته فقط حاضر است با رقیب لاریجانی حرف بزند!

در پایان، یادتان نرود سری به نظر سنجی زمانه بزنیدها!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

عالي بود.موفق باشيد.منتظر مطالب بيشترتان هستيم.

-- ali majedi ، Sep 18, 2007

ووی سلام علیکم آقو، آمو از ای برنامه ی مفرحتون ما کمال تشکر داریم، موشآلو همتون از بس دل خجسی (خجسته ای ) دارین، آدم نمدونه چی چی بگه، ولی محض ایکه از بر بچای سنگ سیاه و دروازه کازیلند اسم آردین ما وظیف ِ خودمون دونسیم اینجو نطر بدیم. راسی آمو شمو کف چیل نمیارین تو ای برنامو؟

-- احسان ، Sep 18, 2007

نمي دونم چرا احساس مي كنم شما در نوشته هات عصباني هستي و تنفر از همه چيز كه در ايران هست به نظر مي ايد!
--------------------------------
کلاغستون: کاکوجونی، اون شتره که از همه چی متنفر میشه نه کلاغ! ما همه چی رو دوست داریم، ولی دوست داریم مسخره‌‌شون هم بکنیم!

-- مازيار-اهواز ، Sep 18, 2007

در جواب مازیار،

احساست اشتباهه. من نمیدونم چرا بعضیا وقتی که درباره قاتلینی که در جمهوری اسلامی همه کارن طنز نوشته میشه عصبانی میشن.

-- بدون نام ، Sep 19, 2007

خداییش این توانایی شما که همه این اخبار واقعی رو یه جوری با طنز قاطی می کنی که آدم نمی فهمه کدوم راسته کدوم ظنز خیلی جالبه ! من اوایل این جا رو که می خوندم فکر می کردم اینا همش شوخیه اما بعدش می رفتم می دیدم واقعا یکسری اخبار واقعیه اینجا ! البته بگزریم که اخبار واقعی هم دیگه تو ایران جوک شده اما اینکه شما مرز بین واقعیت و طنز رو از بین می برید خیلی خوبه!
مرسی خوش بگذره

-- غزل ، Sep 19, 2007

kheyli khub bud kheyli kheyli karetun
nesbet be avayel dare jaleb mishe (jesaratan)

-- zeus ، Sep 19, 2007

dame shagholam garm ke hale shoma perspolisiha ro gereft
nik ahangooooo
hanoz ba 10 time balaye jadval bazi nakardinaa
tahmasebi faghat vase in zendas ke be shoma gol bezane !!!
abite

-- amin ، Sep 24, 2007

من همین امروز با سایت شما آشنا شدم. واقعا عالی بودو کیف کردم

-- شادی ، Apr 28, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)