تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

وای بر کانادای ضد حقوق بشر!

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

به اخبار جعلی و دروغی امروز توجه کنید:

ایران از کانادا به خاطر نقض حقوق بشر انتقاد کرد. نماینده ایران گفت کانادایی‌ها با اعدام نکردن اراذل اوباش و نکشتن مخالفان و شکنجه نکردن منتقدین سیاسی و دستگیر نکردن روزنامه‌نگاران و کتک نزدن بی‌حجاب‌های از خدا بی‌خبر و شلاق نزدن عرق خورها غیره باید محاکمه شود! در ضمن نماینده ایران گفت که ما نه تنها خوب کردیم حقوق بشر زهرا کاظمی را رعایت کردیم و زدیم کله‌اش را شکستیم تا مرد شد، صد تا دیگر هم شهروند کانادایی بفرستید حقوق بشرش را رعایت می‌کنیم. ایران در حال حاضر مشغول رعایت حقوق بشر تعداد زیادی دانشجو و فعلا سیاسی است. گفته می‌شود شیشه‌های نوشابه کانادا درای برای بازجویی برای رعایت حقوق بشر به زندانیان استعمال می‌شود.

مصطفی‌تاج‌زاده گفت وقتی احمدی‌نژاد در خارج حرف می‌زند باید دعا کرد گاگول بازی در نیاورد تا آبروی مملکت برود. در همین رابطه دانشمندان اعلام کردند که انسان یک میلیون سال است سخن می‌گوید. محققین اعلام کرده‌اند که ممکن است گاگول بازی سخنان مقام محترم ریاست جمهوری مربط هه عدم تکامل نامبرده در بعضی صفات فیزیکی و روحی است که نباید ایشان را اذیت کرد! از رئیس جمهوری یک مملکت چقدر انتظار دارند بعضی‌ها.

به دنبال آزاد شدن جاسوسان آمریکایی و بی‌خیال شدن مقامات از اتهام‌های حسین موسویان و تبریک به نروژ برای جاسوسی رسمی در ایران، فرستادن جاسوسان انگلیسی با کت و شلوار هاکوپیان به کشورشان و سوار کردن دو جاسوس چینی بر هواپیما به سمت چین، دولت با اقتدار کامل پرونده جاسوسی برای دانشجویان و خبرنگاران را از نو فعال کرد. روزنامه کیهان در حال بررسی نیمه پنهان تمامی اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران است و امید می‌رود در صورت شروع جنگ، تعدادی از این اراذل و اوباش را به سزای اعمال ننگین خود برساند.

علی لاریجانی گفت: دولت عراق ، ایرانی نیست. وی گفت خود ما عراقی تر هستیم و می‌شود گفت دولت ایران اندکی عراقی است. خود علی لاریجانی و برادرش در عراق به دنیا آمده‌اند، معاون سابق وزارت خارجه عراقی است و آقای شاهرودی رئیس قوه قضاییه هم عراقی است و تازه چند سال است فارسی یاد گرفته. چیزی که عوض دارد، گله ندارد که!

بی‌نظیر بوتو گفت به برای در دست گرفتن قدرت به پاکستان می‌رود. کلاغستون پیشنهاد می‌کند نامبرده به جای پاکستان بیاید ایران بلکه یک چند مدتی یک رئیس دولت خوش بر ورو داشته باشیم! بابا مردیم از این یکی!

پرونده شکایت طلاب قمی از خاتمی به خاطر دست دادن وی با خانم‌ها ایتالیایی به تهران رسید. یکی از خبرنگاران کلاغستون از نماینده این طلاب پرسید که چرا نسبت به بعضی خانم‌بازی‌های بعضی از آقایان در خارج از کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب اعتراض نکرده‌اند؟ وی گفت هدف این آقایان محترم زدن میخ اسلام در بلاد کفر و رشد جمعیت مسلمین بوده است. چند سال پیش وقتی هلموت هوفر آلمانی در ایران زندان بود، یکی از آقایان محترم که به اخلاق در خانواده هم معروف بوده است و نماینده مجلس هم بود گویا رفته بود آلمان و آلمانی‌ها یک علیا مخدره برای ایشان می‌آورندو ایشان هم هجمه می‌کند به آن علیا مخدره، آلمانی‌های از خدا بی‌خبر هم از این ،ماجرا فیلمبرداری می‌کنند و به ایران اطلاع می‌دهدن که اگر هلموت هوفر را آزاد نکنند، فیلم ملاعبه و مقاربه حاج آقا را پخش می‌کنند. نتیجه اخلاقی اینکه هلومت هوفر آزاد شد، و همسر حاج آقا هم در آفتابه حاج آقا به جای آب، اسید ریخت و حاج آقا بعد از رفتن به بیت الخلا، به جای دست به آب، دست به اسید شد و دو هفته هم در بیمارستان به خاطر سوختگی شدید بخش پسین بستری شد.

در آخر شکست تیم استقلال از سایپا را به طرفداران پرسپولیسشدیدا تبریک می‌گوییم!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

واقعا" بعضی از ژست ها و فرافکنی های جمهوری اسلامی در نوع خودش خنده داره! از جمله همین مسئله ی حقوق بشر در کانادا!!

-- پویا ، Sep 17, 2007

كلمه پرسپوليس‌رو اشتباه نوشتي.
------------------------------
سپاس! اصلاح شد

-- مريم ، Sep 17, 2007

جون مادرت از اینا زیاد بنویس . کلی حال کردیم و خندیدیم . به majidfarzaneh.blogfa.com یه سری بزن .

-- بدون نام ، Sep 17, 2007

نیکان باید در اول، وسط و آخر پیروزی را تبریک می‌گفتی‌ها. صدر نشینی‌اش هم متقابلاً مبارک. خیلی حال داد.
------------------
حتما!

-- سوشیانت ، Sep 17, 2007

عالی بود آقا! فقط توجه کنید که هجمه صحیح است ونه حجمه.
-----------------------------------------------------
سپاس! اصلاح شد

-- مهدی ، Sep 17, 2007

با درود، وای بر کانادای ضد بشر خیلی جالب انگیزناک بود! ولی دو اشتباه لپی(تایپی!)داشت. سر و کله‌اش را شکستیم تا مرد، نه‌ تا اینکه‌ مرد شد!!! و دانشجو و فعال سیاسی درست است نه‌ فعلا سیاسی.جون من به‌ دل نگیر!هدفم ایراد گرفتن نبود. اصلا هر چی تو نوشتی همون درسته‌،حالا خوب شد؟!جهان

-- جهان ، Oct 4, 2007

سلام دوستم نوشته های خوبی بود.خوشحال می شم به ما هم سری بزنید.و ما رو قابل بدونیدو تو پیوند خود قرار دهید. www.babakhasanzadeh.blogfa.com

-- بابک ، Oct 6, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)