تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ماندن یا نماندن

قار قار کلاغ‌ها را اینجا بشنوید

نام لایحه حمایت از خانواده به لايحه حمايت از مردان در خانواده تغییر یافت. بر اساس این قانون، آقایان مجاز به صیغه علیامخدره​ها با حکم دادگاه​های مردانه است. خانم​ها هم البته حق دارند سکوت کنند. اصولا دولت حقوق زيادی به خانم​ها داده است که متاسفانه سو استفاده می​کنند! از سوی دیگر ایران سومین کشور از نظر میزان خودکشی زنان است که دولت شدیدا از پیشرفت کشور در این زمینه هم استقبال کرده از فعالان در این رشته شدیدا حمایت می​کند.

خبرنگار کلاغستون گزارش داد به دنبال افشاگری علاقه زياد لاريجانی به سولانا، سولانا مجبور به اعتراف به اين رابطه شده است. به گزارش ايسنا، سولانا گفته با وجود دوري، رابطه​اش را حفظ کرده. همسر علی لاريجانی فعلا شديدا شاکی شده و در شوک شدید به سر می‌برد که شوهرش هم بعله....!

مشارکت دیگر قابل ندارد. هادی قابل رئیس مشارکت در شهر قم را بردند جایی که عرب نی انداخت. وی در حال حاضر تحت شرایط مهرورزانه دادگاه ویژه روحانیت قرار دارد. دادگاه ویژه که قرار بود به اتهامات بچه‌بازی و خانم‌بازی و عرق‌خوری آقایان بپردازد فعلا با عزیزان بزهکار کاری نداشته و برای رفع مشکلات اسلام و مسلمین آقایان آن‌کاره را رها کرده و فقط به آن‌طرفی‌ها گیر می‌دهد. از آقایان آن‌طرفی (چپی سابق)تقاضا می‌شود برای در گم کردن هم که شده آن‌کاره بشوند، بلکه مشکلی پیش نیاید.

کیان تاج‌بخش از سلوول انفرادی‌اش تعریف کرد و گفت خیلی ناراحت است که در سلول انفرادی‌اش استخر ندارد. خدا ذلیل کند این زندان‌بان‌های بدجنس را. دیروز خبرنگاران ضمن بازدید از فضای گل و بلبل زندان اوین با تاج‌بخش که آزادانه هرچه دلش می‌خواست می‌شنید و نمی‌توانست بگوید دیدار کردند. گفته می‌شود یکی از خبرنگارها از مسوولان مهرورز زندان خواست که دانشجویان زندانی و منصور اسانلو را هم نشان‌شان دهند که احتمالا تا دو ماه دیگر خبرنگاران برای بازدید از این خبرنگار که از سلول زندانش راضی است به زندان اوین دعوت خواهند شد. از پدر و مادر این خبرنگار درخواست می‌شود داروهای مربوطه از جمله دارو‌های ملین و شیاف ضد بوآسیر را به نگهببانی اوین برسانند. در عین حال خبرنگاران از علت گشاد گشاد راه رفتن کیان تاج‌بخخش بی‌اطلاع هستند.

اسرائیلی‌ها که دارند زدن ایران را تمرین می‌کنند، این هفته زدند کاروان سلاح‌های ایران را که از سوریه راهی لبنان می‌شد اندکی بمباران کردند به این راحتی، جیک هیچ کس هم در نیامد. کشورهای عربی در برابر تجاوز به آبجی‌شان سوری خانم ساکت هستند و گفته‌اند اگر اسرائیل بخواهد زدن ایران را تمرین کند، حاضرند مورد تجاوز قرار گیرند.

آیت‌اله جنتی گفت، حکومت بر اساس رای اکثریت باطل است. اصولا رای اکثریت بسیار غیر دینی بوده و انتخابات اساسا بی معنی‌است! به همین دلیل بوده جنتی مسوول نظارت بر انتخابات بوده است.
وی گفت نظر آیت‌الله خمینی که گفته بود "میزان رای مردم است" تحریف شده و اصلش "میزانسن، رای مردم است" میزانسن یک چیز برنامه ریزی نمایشی است که به مردم هیچ ربطی ندارد. کارشناسان معتقدند سخنان جنتی که از بعد از شکستش از هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان گفته شده ناشی از فشار زیاد به انرژی هسته‌ای نامبرده بود.

سازمان ملی جوانان اعلام کرد ۹۶ در صد جوانان ایرانی از بودن در ایران لذت می برند و حاضر نیستند هیچ جای دیگر بروند. کلاغستون صبح امروز در حال نظرسنجی بوده و پرسیده اگه پول و ویزا و پاسپورت خارجی به ایشان بدهند حاضرند ایران بمانند یا نه؟ ۹۶ در صد گفته‌اند نه!

اطلاعاتی‌های سپاه به جان هم افتادند. روزنامه کیهان و سایت بازتاب فعلا دارند نیمه‌های پنهان همدیگر را رو می‌کنند. کلاغستون معتقد است ّشغال بیشه مازندران را نگیرد جز سگ مازندرانی.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

من هم به عنوان يك جوان نيمچه عكاس و علاقمند به عكاسي جنگ، از حضورم در ايران بسيار راضي ام و اميدوارم در آينده لذت هم ببرم.
ولي همه جوانان كه به عكاسي جنگ علاقه ندارند...

-- عرفان ، Sep 13, 2007

Man ham doost daram dar Iran zendegi konam
Saeed, Toronto
------------------------ب

کلاغستون: منظورت تهرانتو هست؟

-- SAEED ، Sep 14, 2007

سلام. من جزو اون 96 درصد هستم. یعنی کلا همه جوانان ایرانی جزو آن 96 درصد هستند.اون 4 درصد هم ضریب خطا بوده شاید!!!
-------------------------
لبنان خوش می‌گذره؟

-- چه فرقی می کنه؟؟؟ ، Sep 14, 2007

ای بابا راست گفتی،بیرون نرفتن بی بی از بی چادریشه!پسرا تا 4 سال دانشگاه درس بخونن بعدش 2 سال برن زیر پرچم توسری بخورن بعدش یکسال بدوین دنبال گذرنامه میشن 30 ساله و دیگه از رده جوانان خارج میشن و تو آمار جوانان فراری از کشور محسوب نمی شن!

-- پسر آسمانی ، Sep 14, 2007

حالم دیگه داره بهم میخوره از این "دولت" ایران

-- بدون نام ، Sep 16, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)