تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هشت‌الهفت خبری

این گزارش را اینجا بشنوید

نروژ اعلام کرد رسما در ايران فعاليت​های جاسوسی می​کند. احتمالا از اين به بعد يکی از اتهامات روزنامه​نگاران و فعالان سياسي، جاسوسی برای نروژ خواهد بود. ایران هنوز لانه جاسوسی نروژ را تسخیر نکرده است!

راستی از منصور اسانلو هم بی​خبریم! دادگاه احتمالا وی را جاسوس نروژی​ها اعلام خواهد کرد.

هر چه ما می خواهيم حرفی از رياست جمهوری به ميان نياوريم، نمی​شود که نمی​شود! احمدی​نژاد گفت که نيازی به احزاب نداريم! نامبرده يادش رفته بود که جامعه اسلامی مهندسين و جمعيت ايثارگران که خودش عضو آنهاست حزب محسوب می​شوند. بعد هم آبادگران لابد هیات مسجد نارمک بود که برای انتخابات شوراهای سال ۸۲ علم شد و ایشان را به شهرداری رساند.

سردار جعفری فرمانده جديد سپاه گفت تا وقتی برادران و دوستان ما در عراق به جان آمريکايی​ها افتاده‌اند خيال ما بابت حمله آمريکا راحت است. سردار جعفری نگفت سلاح لازم برای برادرانی که مامور نگاه داشتن آمریکا در عراق هستند چگونه تامین شده و نفرمودند که پروژه نگاه داشتن دشمن در خاک خود که به پروژه جعفری معروف است به ایشان مربوط است یا نه؟

سردار افشار، معاون سياسی وزارت سپاه پاسدارن، ببخشيد وزارت کشور، گفت که ردصلاحيتی​ها بی​خود در انتخابات ثبت نام نکنند. لازم به ذکر است که کسی که نمی​داند رد صلاحيت می​شود يا نه احتمالا نمی​داند ثبت نام هم بکند يا نه. در سال​های گذشته شرط داوطلبي، التزام عملی به قانون اساسی بود ولي الان شرايط اندکی متفاوت شده نامزدها بايد کاملا منتخب امام زمان بوده هر گونه ارتباطی را با اصلاح​طلبان قويا تکذيب کنند. چون قرار است امسال ۲۵۰ سردار سپاه به مجلس انتصاب، ببخشيد انتخاب شوند، پيشاپيش از ورود کسانی که بلد نيستند به فرماندهان سپاه موجود در وزارت کشور بله قربان بگويند معذوريم!


معاون بسيج گفت کشور در ۶ ماه آينده تحت شرايط فوق​العاده خواهد بود. قرار است نيروهای بسيج تحت فرمان مقامات وزار کشور، از ورود نام بی​صلاحيت​ها به صندوق آرا جلوگيری کرده مقای مردم سلاری دينی را شديدا تضمين کنند.


رئيس مجلس هم از سپاه خواست در راستای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس گام بردارد. به گزارش خبرنگار ما از مجلس، رئيس مجلس از ترس اينکه چون عضو سپاه نبوده ممکن است رد صلاحيت شود قول داده از طريق فرهنگستان زبان فارسی هر لغتی که ايشان خواستند به نام سپاهيان کند. لازم به ذکر است که سپاه به زبان علاقه زيادی داشته و ده سال پيش رحيم صفوی تهديد کرد زبان منتقدين را از بيخ خواهد بريد، البته با شمشير.

یر یافت. اداره​ها از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر پاسخگوی ارباب رجوع خواهند بود. البته اگر کارمندان روزه دار وقت کنند. جدول کار روزانه ادارات به شرح زیر است:

* ۹ - ۱۰ صبح، دعای خدعه
* ۱۰- ۱۱ صبح، مرور قیافه مراجعان - تایید صلاحیت برادران ریش​دار و خواهران ریش​دار و بی ریش که چادر به سر دارند.

* ۱۱-۱۲ صبح، آماده شدن برای نماز ظهر، تمرین وضوی استاندارد، تجمع پشت دستشویی برای وضو، دقت در عدم خشک کردن دست​ها تا آرنج بوسیله حوله و خشک کن برقی.

*۱۲-۱۳، نماز جماعت، استماع سخنان پیش​نماز، دادن شعار و احتمالا و غیره. لطفا برای رفع هر گونه سو تفاهم، به جوراب​های خود گل​آب بزنید.

*۱۳-۱۴، رسیدگی به امور خواهران و برادران تایید صلاحیت شده، پس دادن پرونده به بی​صلاحیت​ها و آماده شدن برای رفتن به خانه.

دولت برای حفظ ارزش ریال، صفرهای آنرا پاک می​کند. کارشناسان هم پیشنهاد داده​اند برای حفظ ارزش کشور هم بهتر است دولت فعلی از آن حذف شود که البته زور دولت از کارشناسان بیشتر است.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

خیلی بینمک بود.مسخره کردن جمهوری اسلامی را نمیشود طنز گذاشت.شهید هجو بهتر باشد

-- hamed ، Sep 11, 2007

dadash damet garm.
vezarate sepah ali bud.

-- YE DOOST ، Sep 11, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)