تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دیگه گازیدی!

این گزارش را اینجا بشنوید

در مرحله جدید طرح امنیت اجتماعی، تعداد از سگ‌های صاحب‌دار دستگیر شدند. بر اساس قانون جدید، داشتن سگی که قلاده گردنش است، تشویش اذهان عمومی و براندازی محسوب شده که باعث رنجش علما و امت همیشه در صحنه است. در تعدادی از بازداشت‌گاه‌های تهران هم سگ‌های فسقلی را دستگیر و فعلا تحت بازجویی بوسیله بازجویان امنیتی هستند.

بانک مرکزی اعلام کرد ایران هرماهه شاهد رشد اقتصادی، ببخشید، تورم است. به گزارش رسانه‌ها، در طی یک سال اخیر، هر ماه بر میزان تورم افزوده شده و قیمت‌ها کماکان و بدون وقفه زاید شده است. چندی پیش رئیس جمهوری گفت افزایش قیمت‌ها دروغ بوده و تلقین دشمن است و او حتی گوجه فرنگی را ارزان‌تر از قبل، از سبزی فروشی سر کوچه‌اش می‌خرد. کارشناسان معتقدند آقای احمدی‌نژاد ذائقه‌اش را از دست داده و فرق گوجه‌فرنگی سالم و گندیده دیگر درک نمی‌کند. همچنین کارشناسان معتقدند که اقتصاد ایران متاسفانه از سوی دولت به عنوان همسر مکرمه‌ای دیده می‌شود که باید متورمش کرد، ولی متاسفانه سوراخ دعا را گم کرده‌اند! به همین دلیل دچار گشایش شدید اعتبار از سوی دولت شده و جر خورده طفلکی!

هاشمی رفسنجانی هنوز رئیس مجلس خبرگان نشده برای رهبری کشور خط و نشان کشید. وی گفت کار خبرگان نصب، عزل، برکناری و جايگزينی است. مشارکتی‌های برانداز هم شدیدا از هاشمی حمایت کرده‌اند و لابد انتظار دارند جنتی که از هاشمی شکست خورد آنها را در انتخابات آینده تایید صلاحیت کند!

سرانه سلامت در ایران اعلام شد و ایران صد و سی‌امین کشور دنیا شد. هنوز گزارش سلامت روانی سازمان ملل منتشر نشده وگرنه ممکن است آمار از اینی هم که هست پایین‌تر آمده باشد. اصولا خنگولیزاسیون سراسری بعد از آمدن دولت جدید به صورت اپیدمی در آمده که شدیدا مایه نگرانی است.

با آنکه علی لاریجانی ادعا کرده بود که بر سر نیروگاه اتمی بوشهر با روسیه به توافق رسیده، از کاخ کرملین صدای شیشکی بلند و ممتدی شنیده می‌شود که هنوز پایان نیافته است. گفته می‌شود ولادیمیر پوتین در حال تمرین انواع صداهای ناجور بعد از خندیدن به ریش علی لاریجانی است. علی لاریجانی ممکن است از دست پوتین به عشقش خاویر سولانا پناهنده شود. عشق لاریجانی به سولانا البته مثل عشق مولانی به شمس تبریزی است و لطفا فکر بد نکنید!

عماد‌الدین باقی از اصلاح‌طلبان ساکت در برابر اعدام‌های اخیر انتقاد کرد. ظاهرا اصلاح‌طلبان خیلی به نفع‌شان نیست از اعدام‌های اخیر انتقاد کنند و انتقاد را گذاشته‌اند برای رقابت‌های انتخاباتی که بلکه فرجی شود.

تاج زاده گفت از جنتی باید ترسید چون زورش به خر نمی‌رسد و پای کره خر را می‌شکند، بعدش متوجه شد که سه شده گفت منظورم این بود جنتی زورش به هاشمی نرسید، می‌زند دهان کاندیداهای اصلاح‌طلب را صاف می‌کند. اصولا تاج‌زاده خیلی مراقب حرف زدنش نیست!

احمد‌ی‌نژاد گفت: منتقدان هسته‌ای همان حامیان دانشگاه آزاد هستند و ما سعی کردیم که برخی مسایل را در دانشگاه آزاد اصلاح کنیم اما آنان برنتابیدند و در بخش هسته‌ای به ما فشار آوردند. آقای رئیس جمهوری که پیش از این گفته بودند مهندس هستند و اهل حساب و کتاب احتمالا نتوانتسه‌اند آمار دقیق حامیان دانشگاه آزاد را محاسبه کنند و همه را زده‌اند تنگ منتقدان هسته‌ای. کارشناسان هسته ای کلاغستون در حال حاضر شدیدا در پی سر درآوردن از ارتباطات دانشگاه آزاد و جاسبی و انرژی هسته‌ای بوده و تا این لحظه تنها ارتباط میان گاز و شقیقه را توانسته‌اند ثابت کنند که آن هم به وزارت نفر ربط دارد نه انرژی هسته‌ای.

روزنامه کیهان نام تعدادی از رسانه‌هایی را که در جریان رقابت‌های انتخاب رئیس مجلس خبرگان شیطنت کرده بودند را اعلام کرد و گفت ترتیبات ایشان داده خواهد شد. حسین شریعتمداری در ستون "گفت و شنود" روزانه پس‌فردا نوشته است:
گفتم: اگه کار خرابی کنی، و صدای "گاز" ازت دربیاد، ترتیبتت داده است.

گفت: بابا من که کاری نکردم.

گفتم: خیال کردی! تو خودت نمی‌فهمی کی از دستت در میره!

گفت: بابا حالیمه! من که کاری نکردم؟

گفتم: درباره رقابت خبرگان و شکست جنتی می‌نویسی؟

گفت: بابا من فقط نتیجه رو اعلام کردم!

گفتم: دیگه گازیدی!

او دیگر چیزی نگفت و ترتیبش داده شد!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

آقای کوثر انگار از ادبیات فالیک خیلی خوشت می آید !... اصلا توجهی به مخاطب نداری و نگران بلائی که داری بر سر زبان و فرهنگ ایرانی می آوری نیستی، هستی؟ روش نوشتنت هم سطح نازل ترین محاورات عامیانه است، ادبیاتی که معمولا از آن بعنوان لایه مخفی و زیرین زبان و فرهنگ هر قومی نام برده می شود. گویا در این آشفته بازار که هر تازه به دوران رسیده ای قلم زن شده است، بوی کباب به مشام شما هم رسیده است!

آقای کوثر حیا و آزرم متاعی گرانبهاست که متاسفانه بعضی ها، از جمله شما، هنگام تقسیم آن، دیر رسیده اند. مراعات طبع مخاطب را بکنید لطفا. هر هجو و هزلی که بر ذهن علیل آدمی متبادر می شود، شایسته جاری شدن بر قلم نیست، هست؟
امیدوارم لحن مودبانه من که نه اشاره ای به تامین کنندگان بودجه رادیو زمانه و نه کنایه ای به بستگان سببی و نسبی شما داشت موجب انتشار این یادداشت شود.
---------------------------------
کلاغستون: دوست عزیز، اگر هر مخاطبی را هم در نظر نگرفته باشم، شما را فراموش نکرده‌ام!

اولا بر اساس کامنت‌های پیشین‌تان و سخنانی که خطاب به بنده و ابراهیم نبوی نوشته بودید، مطمئنا این ادبیات باید فراتر از حد انتظار حد جنابعالی باشد. لا اقل گمان بنده این بوده است.

ثانیا، چون ممنون می‌شوم کامنت بعدی‌تان بدون هویت نباشد تا کسی را که اهانت می‌کند را بهتر بشناسیم.

ثالثا، از کسی که با آن ادبیات سخیف به این زودی به این ادبیات غنی می‌رسد، انتظار می‌رود برای معالجه نزد روان‌شناس و روان‌پزشک برود، مبادا دچار عارضه "دوقطبی" بودن شده باشد.

رابعا، لطفا برای حفظ زبان فارسی از گزند ما، به جناب حداد عادل پناه ببرید.

خامسا، ما از قلم استفاده نمی‌کنیم! وسیله ما کیبورد است!

-- همشهری ، Sep 10, 2007

بی نظیر بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود!:))

-- رضا ، Oct 2, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)