تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اکبرو شاه می‌شه؟

گوش دهید و دریافت کنید

هفت هشت سال پیش بعد از آنکه هاشمی رفسنجانی شد نفر سی‌ام انتخابات مجلس، جماعت رفیق عباس عبدی در مشارکت او راآقاسی نامیدند و برای‌اش آهنگ‌های نعمت نفتی خواندند. همین دیروز گذشته، همان جماعت بعد از آنکه هاشمی رئیس مجلس خبرگان شد سریع بیانیه دادند و خواستار کنترل نهادهای زیر نظر خبرگان شدند که ما نفهمیدیم منظورشان چیست! معمولا مشارکتی‌ها حافظه تاریخی خوبی ندارند!

بسیاری از جماعت نابغه ایرانی که به نوابیغ هم شهرت دارند پس از پیروزی ۴۱ بر ۳۳ هاشمی رفسنجانی بر جنتی، خیال کردند انقلاب شده و همه چیز درست شده و غیره. با عنایت به اینکه نامبرده ۸ سال رئیس مجلس بوده، ۸ سال رئیس جمهوری بوده، چیزی در همین مایه‌ها هم رئیس مجمع، و اتفاق خاصی در دوران او نیافتاده، کلاغستون پیشبینی می‌کند این بار هم اتفاق خاصی نیافتد!

وقتی هنوز به بعضی دهات رفسنجان مثل نوق از توابع بهرمان، برق نکشیده بودند، همولایتی‌های هاشمی که شنیده بودند وی در تهران کاره‌ای شده می‌گفتند "اکبرو شاه شده". با آنکه به این نقاط برق هم کشیده شده هنوز اهالی این خطه وی را اکبرشاه می‌نامند. اهالی رفسنجان و توابع به خاطر جشن اهالی روستای بهرمان برای پادشاهی اکبر هاشمی رفسنجانی، دو شب است خواب‌شان نبرده...

یک کلاغ گشایش اعتبار شده که مدت‌ها به هاشمی بد و بیراه می‌گفت و باعث رنجش وی شده بود از حرف زیادی زدن منع گردید. کلاغ سیاه مذکور موسوم به فاطی رجبی که رئیس غلامحسین الهام هم هست از این به بعد حق ندارد علیه هاشمی حرف‌های بد بد بزند و در سایت رجانیوز چیزی بنویسد. نامبرده به خاطر خوردن چیز زیادی در بیمارستان به سر می‌برد.

قاضی پرونده دانشجویان مژده داد که بدون حضور وکیل و بصورت غیر علنی آنرا محاکمه خواهد کرد. چون به دانشجویان مهرورزانه اثبات کرده‌اند که چاپ کاریکاتور ناجور در نشریه دانشجویی کار خودشان بوده، و در آزادی کامل از ایشان اعتراف گرفته‌اند و قرار است از تلویزیون پخش کنند، خانواده‌های ایشان از همین حالا دارند برای مصرف چند سال فرزندان خود کمپوت تهیه می‌کنند.

میزان مصرف بنزین بیشتر از میزان قبل از سهمیه‌بندی آن شد. بنا به گزارش قارقار مرکزی خبر، به خاطر سیاست‌های موفق دولت فعلی در سهمیه‌بندی، میزان واردات بنزین از خارج افزایش یافته و باعث رفع مشکلات مادی کشورهای خارجی فروشنده بنزین به ایران شده است. همچنین ۷۰میلیون لیتر بنزین توسط استانداران دچار الهامات غیبی شده و از سرنوشت بنزین مذکور اطلاعی در دست نیست. گفته می‌شود استانداران از قدیم علاقه زیادی به فروش بنزین به کشورهای همجوار داشته‌اند. از جمله استاندار یکی از استان‌های شمال غربی کشور در سال‌های هفتاد که بعدها تصادفا رئیس جمهور هم شد.

واحد مهندس ریاست جمهوری اعلام کرد که جنگ نمی‌شود. به گزارش کلاغ‌های ده پایین، احمدی‌نژاد گفت چون مهندس است و اهل حساب و کتاب، می‌داند آمریکا به ایران حمله نمی‌کند. لازم به ذکر است که ایشان اندکی سوابق بد محاسباتی دارند از جمله تفاوت ۱۸۰ درجه چرخیدن و ۳۶۰ درجه چرخیدن را نمی‌دانند و معمولا به همین دلیل گم می‌شوند که محافظان مجبور به راهنمایی نامبرده می‌شوند. به علاوه نمی‌دانند میزان تورم از صفر بیشتر است و قیمت گوجه فرنگی در این چند ساله زیاد شده.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

اکبرو شاه بوده!

-- هادی ، Sep 6, 2007

1- در بخش اول خبرتان ایشان در آن انتصابات نفر سی و سوم و بعد از پارتی بازی و باطل شدن و حذف 3 نفر توسط دوست آن سالها و رقیب امروزی آقای جنتی سی ام شدند.
2-شنیده بودید که بازار نرفتن فاطی همیشه بدلیل بی تنبانی بود و اکنون که با الهامات ویزه همسز ایشان صاحب چندین پست و مقام هست هم حرفی دارید.فاطی خانم با پول نفت سفرشان شلوارهای فرنگی خریده اند ومایلند هر روز ببازار مکاره نشریات اینترنتی سری نزنند.
3- صدای غارو غار و خبر بنزین را در ترافیک انتخابات آینده و مازاد در آمد بازار سیاه بنزین مشاهده خواهید فرمود
.خدا گر زخکمت ببند در ِی (شهرداری)
ز رحمت گشاید در بزرگتری (بنزین )

-- همشهری ، Sep 6, 2007

اکبرو ... اکبرو... اکبرو مرد ... با این حرفها هم زنده نمیشه

-- بدون نام ، Sep 6, 2007

غار غارو! آخه چرا پس اینجور؟ حالا چی می شد تو ام مثل اون نبووو و یا اون نوری زادووو و یا اون بهنودووو از هاشمو رفسنجانو تعریف میکردووو؟ اکبر به این هلوو ووو؟ اکبر به این گوگوری مگوریوووو؟ اکبر به این مستضعفو و بی پولوووو! یک بار به این نبووو گفتم مشتی! تو چرا از این اکبرووو قاتل تعریف میکنو؟ گفت هیچم قاتل نبوووو! گفتم پس میکنوس لابد کار عمه بنده بودووو؟ یا قتل عامهای سال 67؟ البته بعدش جوابموووو نداد اما بازم از این اکبرووو تعریف کرد اووو.

اکبرو اکبرو حکم جهادم بدووو!

-- اکبرخطر ، Sep 6, 2007

واي به حال مملكتي كه اصلاح طلبش اكبر شاه باشد

-- ايراني ، Sep 6, 2007

نمیدونم چرا کسایی که از اکبر کوسه حمایت میکنن متهوععععععععم می کنن. چرخ زمانه تفو بر تو که چه به سر ایران نیاوردی! تفو!

-- خیام ، Sep 6, 2007

از این آخوندها [...] تر و [...] زاده تر وجود ندارد.

-- بدون نام ، Sep 8, 2007

کامنت های بی کلاس می زارن.واقعا شما نیک آهنگی یا نه؟
-----------------------
کلاغستون:نیک آهنگ کجا بوده؟ ما کلاغیم، ای مردک هم خودشه انداخته ما، آوار ما شده!

-- بدون نام ، Sep 13, 2007

برید گم شوید کثافتهای بی شعور که حتی ارزش آن کثافت را هم ندارید که هر روز برعلیه مسئولین این کشور اسلامی مطلب نوشته وتهمت می زنید

-- بدون نام ، Mar 31, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)