تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

آشپزی‌نژاد!

گوش دهید و دریافت کنید

رئیس جمهوری گفت: در ایران آزادی کامل و مطلق وجود دارد، اما نگفت برای که. احتمالا منظور آقای احمدی‌نژاد مسوولان محترم امنیتی و قضایی و انتظامی است که در آزادی کامل، هر که را بخواهند دستگیر می‌کنند، می‌اندازند زندان یا اگر هم دل‌شان خواست دارشان می‌زنند. شاید هم منظور دانشجویان ستاره‌دار است که آزادانه هر وقت دلشان بخواهد دهن وا می‌کنندتا کتک بخوارند و بازجویی شوند. شاید هم منظور آقای الهام بوده است که با وجود ممنوعیت داشتن بیشتر از یک پست، شش پست را اشغال کرده است. لازم به ذکر است که هر وقت ریاست محترم قوه مجریه در مورد آزادی و وفور آن صحبت می‌کند، چند نفری تصادفا آزادانه اعدام می‌شوند. خدا رحم کناد!

فاطمه راکعی گفت: دولت نهم استخدام زنان را سخت‌تر کرده است. به گزارش خبرنگار ما از شورای عالی گزینش، دولت احمدی‌نژاد معتقد است که باید زن‌ها در خانه بمانند و بچه‌دار بشوند کاری جز این نداشته باشند. احتمال دارد دولت نهم به سندروم خروسک حاد دچار شده باشد که همه زن‌ها را به چشم مرغ می‌بیند و تمایل شدیدی به گسترش مرغدانی‌های شهری دارد. در مرغداری هم مرغ‌هاشرایط استخدامی بدی دارند.

باز هم خبری از احمدی‌نژاد؛ رئیس جمهوری ایران در پاسخ به نیکلا سرکوزی که گفته بود بايد با همه توان مانع از دستيابی ايران به سلاح هسته ای شد گفت که او هنوز بچه است و سرد و گرم نچشیده. سارکوزی هم در پاسخ گفت به این محمودتون بگین وقتی آفتابه رو پر می‌کنه، شیر آب سرد و گرم رو اشتباه نگیره وگرنه بدجوری می‌سوزه وا!


و باز هم احمدی‌نژاد! محمود احمدی‌نژاد گفت که آشپزی خانه‌شان را هم خودش انجام می‌دهد. وی ادامه داد که اینقدر خانم است که نگو! رئیس جمهوری افزود: بوی غدا‌ی‌اش آنقدر طرفدار داشته که چند بار برایش خواستگار هم آمده که البته با دیدن چهره عروس سنکوب کرده‌اند. در حال حاضر همسر ایشان در بخش مسمومیت بیمارستان لقمان حکیم به خاطر مسمومیت غذایی بستری است و نتوانستیم در مورد غذا پختن ریاست محترم جمهوری نظر ایشان را جویا شویم.

به دنبال سهمیه‌بندی بنزین، مصرف بنزین در کشور بالاتر رفت.کارشناسان معتقدند که این هم از معجزات دولت نهم است که دست روی هر چیز می‌گذارد باد می‌کند.

گفتیم باد، متخصصین موسقی اعلام کردند که سازهای اروپایی ریشه ایرانی دارند. کارشناس کلاغستون تمعتقد است که احتمالا منظور سازهای بادی بوده است. خبرنگار فرانس‌پرس از محل گفتگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری اعلام کرد چند باز صدای یک جور ساز بادی را شنیده ولی اثری از آن ندیده است.

و باز هم آقای احمدی‌نژاد!

ریاست جمهوری گفت که هاله اسفندیاری آزاد است به هرجا که دلش می‌خواهد برود. کارشناسان معتقدند که اگر خانم اسفندیاری جاسوس خطرنالک برانداز بوده، و آمده بوده تا دولت ایران در سه سوت براندازی نماید، چرا به این راحتی ولش کردند؟ فعلا برادر حسین شریعتمدار مشغول بررسی دلایل جدیدی برای آزاد کردن کانم اسفندیاری است تا دلایل دستگیری‌ ایشان که در کیهان آورده بود را ماست‌مالیزاسیون کند.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

Kheili bahal bood!

-- YE DOOST ، Aug 30, 2007

این آشپز باشی یه آشی برامون پخته که یه وجب روغن روش وایستاده!

-- احمد ، Aug 31, 2007

با سلام
اینقدر بی منطق سخن می رانید که حد و حصر ندارد. البته طبیعت دلقک بودن نیز همین است. اگر جاسوس را دستگیر کنند داد و قال می کنید و زمانیکه وی را آزاد می کنند نیز.
همیشه باید بر طبل مخالفت کوبید تا تاریخ مصرفتان به انتها نرسد
...

-- پژمان ، Sep 4, 2007

سلام پژمان جان. عجب نظر روشنفکرانه ای دادی. واقعا حال کردم. اصلا باید در این رادیو وبلاگ رو ببندند. بس که بده. اه اه اه. آخه چرا باید در مورد شخصیت محبوب ما صحبت کنه؟؟؟
چرا باید ما از اخبار روز درست و حسابی با خبر بشیم؟؟؟
آقا ببندید در این سایتتونو. ما می خوایم هنوز در جهل کامل به سر ببریم تا هر کاری می خوان باهامون بکنن و ما هیچی نفهمیم.
به قول یه راننده تاکسی: جوونای این مملکت باید بی خبر از همه جا باشن و یه سیگار گوشه لبشون باشه تا نفهمن دور و برشون چی می گذره.
در مورد اینم یه نظری داشتم
((همیشه باید بر طبل مخالفت کوبید تا تاریخ مصرفتان به انتها نرسد))
دوست عزیز اگر بر طبل مخالفت هم نکوبیم شما آنچنان با طبل هایتان می کوبید که تاریخ انقضا که سهله، تاریخ تولیدمون هم به پایان می رسه.

-- چه فرقی می کنه؟؟؟ ، Sep 6, 2007

یه وجب روغن روش یادت رفت

-- بدون نام ، Sep 6, 2007

نزدیک یک ساله که دارم برنامتون رو گوش میدم، اگه حق اظهار نظر داشته باشم، باید بگم کیفیت برنامه ها دفعه به دفعه که نه ولی در مجموع خیلی پایین تر از یه دور هایی در طی سال قبل شده. اگه باز هم نظر من رو بخواید فکر میکنم اگه طنز نویس برنامتون با یکی دو نفر دیگه که کاربلد باشند مشورت داشته باشه بدک نیست. ریتم برنامه خیلی یکنواخت شده، تمرکز روی اسامی و شخصیت ها هرچند وقت یکبار جذابه، ولی بعد از یه مدت کسل کننده میشه.
موید باشید و سربلند.

ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم،بریدیم

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه بامی که پریدیم، پریدیم

رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم،رمیدیم

نام تو که باغ اِرَم و روضه خلد است
انگار که دیدیم ندیدیم،ندیدیم

صد باغ بهار است و صلای گل و گلشن
گر میوه یک باغ نچیدیم،نچیدیم

سر تا به قدم تیغ دعاییم و تو غافل
هان واقف دم باش رسیدیم، رسیدیم

بیت تخلص:
وحشی سبب دوری و این قسم سخنها
آن نیست که ما هم نشنیدیم، شنیدیم

-- علی ، Sep 7, 2007

من كاري به دين و اعتقادات شما ندارم و از آن باب نمي‌خواهم با شما بحث كنم. فقط از شما مي‌پرسم كه آيا مادر يا پدر شما كه بهتان تربيت ياد داده‌اند، به شما نگفته‌اند كه مسخره كردن ديگران به اين نحو كار درستي نيست؟ كارتان صحيح نيست.
---------------------
آقای کلاغ: نه جونم! تو خونواده کلاغ‌ها ا این خبرها نیست!

-- محسن ، Sep 23, 2007

هموطني كه اين پيام را ميخواني يك وبلاك راي گيري راه اندازي كنيد كه بشود با موبايل ارسال كرد من تخصص ندارم وگرنه اين كار را انجام مي دادم خواهش ميكنم شروع كنيد در قرن بيست يكم اين همه عقب ماندن نوبر است

-- بدون نام ، Oct 10, 2007

بله ممكت ايران آزاده كي گفته نيست...
اما آزادي كه در حيطه اسلام و مذهب شيعه همچنين قانون مقدس جمهوري مقدس اسلامي ايران بگنجه...

خاك تو سر مملكت كه قبول كرد يه مشت احمق برش حك.مت كنند

در مورد زن ها هم بگم
اون جائي كه من كار ميكنم امشال همه ي آقايون رو بيرون كردن و من تنها كارمند آقاي اون جا هستم و جالبتر اينكه 13 تا خانم رو استخدام كردند. بله اين فقط در راستاي بر هم زدن توازن جامعه است دليلش هم كه مشخصه

در يه جامعه سنتي كه فقط ظاهر آدما پيشرفت كرده دختر ها فقط سكس رو با يه نفر به اسم شوهر ميتونن داشته باشن از اونطرف يه آقا و به خانم با هم از دانشگاه فارغ التحصيل شدن، تا آقا پاشه بره سربازي خانمه جاش رو گرفته بعد هم ميگه من كارمندم شوهر كنم آدم بيكار و سنش ميره بالا بعد تازه ميفهمه چه اشتباهي كرده

توي ارگاني كه من كار ميكنم 12 تا مركز زير مجموعه داره و بر اساس آماري كه من خودم ديدمش 30 درصد خانهاي شاغلش با سن 30 تا 50 مجرد هستند جالبه نه...

به اميد روزي كه ريشه ي اسلام از اين مملكت كنده بشه...

-- Dr. X ، Jan 23, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)